Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimmat vaatimukset deitti-ilmoituksissa

Vierailija
21.03.2026 |

Mitäs huvittavaa on tullut vastaan? 

Tässä pari itselle tullutta: 

- Naisella neljä lasta ja hakee lapsetonta miestä. Ja siis ei saisi olla edes aikuisia lapsia jotka ei asu kotona. 

- Seksiseuranhakijat voi siirtyä seuraavaan ilmoitukseen. Tämä henkilökö tietää että seuraavassa ilmoituksessa on sitten se seksiseuraa hakeva ihminen?

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella helposti saa seuraa, kunhan on pinkka kunnossa. Silloin ikä ei merkitse mitään.

Vierailija
162/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella helposti saa seuraa, kunhan on pinkka kunnossa. Silloin ikä ei merkitse mitään.

Mikä tää pinkkajuttu on? Joku teinien uusi termi? Luulin ensin että se tarkoittaa jotain samanlaista kuin "pakka" eli elämää ja materiaa yleensä (?) mutta taitaakin viitata vain rahaan...tai jotain. Onko tuo jokin käännössana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten osalta vaatimukset: kaikki eläin - ja lastentarhat hyväksyttävä, liikuttava joka päivä kuin ammattiurhelija, oltava sitä ja tätä ja kissa menee kaiken edelle. 

Pisaraakaan ei saa juoda, se unohtui.

Ja kukaan ei etsi mitään eikä ketään koska elämä on hyvää näinkin. Silti joku pitäisi saada/ olla. 

Uskomatonta.

Eli naisella ei saa olla eläimiä eikä mielellään lapsia, ainakaan niin että mies joutuu tekemisiin? Ja miehen alkoholismi ei saa olla ongelma, kun naisen joutava elämä voidaan uhrata humalaisen hyysäämiseen? Ja mielellään vielä niin, että nainen ei pärjää ilman miestä, vaan etsii suu vaahdossa parisuhdetta, jolloin tietysti nuo edellämainitut pellehermannitkin pääsee apajille?

Uskomatonta.

Vierailija
164/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakkaa polttava pullero nainen haluaa raittiin miehen.

Mies haluaa itseään + 10 vuotta nuoremman naisen. 

Harva haluaa edes oman ikäistään, kukaan ei itseään vanhempaa, mutta naisen pitäisi haluta itseään vanhempaa???

Yllättävän moni nuorimies on pyrkimässä lakanoihini. Olen 52-v nainen. Kyllä, honma on balanssissa, kun kumpikin tietää, että on vain seksistä kyse. 

Eihän siinä ole mitään yllättävää. Olet nuorille miehille täysin seksiobjekti ja kypsän naisen fantasian täyttäjä. Sisäisellä silmällään he katsovat sinua selvästi alaspäin verrattuna nuorempiin naisiin, vaikka olisivatkin ulospäin näennäisesti kohteliaita. Jos ajattelet olevasi jotain erityistä, niin sitä et ole. Heille kelpaisi yhtä lailla se naapurin 52-vuotias Paula, tai kuka nyt vaan antaa.

Ai että, nyt on niin katkeraa, että tuolle pitää keksiä jo oma nimi.

Vierailija
165/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä luin juuri oudon syyn lopettaaa seukkaaminen.  Jos kuullee että kumpanin viisaudenhampaat on  vedetty pois, hän ainakin haluaa lopettaa suhteen siihen.    Miksi  ihmeessä.   Onko mitään tyhmempää  koskaan kuultu. Olisko tyyppi joku  asperger  tai tms..  joku  vika " päässä". Voihan joku jättää    vaikka  uskonlahkon takia. 

Aspergerina tuollaiset junttimaiset virheet kuten sekopäinen välimerkkeily tai lainausmerkit väärän sanan ympärillä saavat kyllä raivon partaalle :D 

Tuota hammasjuttua en kyllä ymmärrä, saattaa olla jotain taikauskoa. Tai ehkä hänellä itsellään on vikaa "hampaissa".

Oudoin juttu, johon itse olen törmännyt oli varmaan se, kun joku mies kirjoitti (englanniksi) kuinka on näyttää pahikselta, mutta on oikeasti "vanha sielu" ja hänelle saa phua vain jos ymmärtää kunnon "vanhanajan romantiikkaa!" Lopuksi hän mainitsi ettei halua satunnaista seksiä tms., tällä tavoin: "No ons/fwb, get the f*ck out of here!" :D Okei...

Vierailija
166/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kiinnosta, onko seuraavassa ilmoituksessa seksiseuraa vai ei, kunhan tyyppi hyppää hänen ilmoituksensa ohi, se on se tarkoitus.

Lyhytnäköisiä ihmisiä siis. 

Ap

Ei vaan neuronormaaleja.

Vierailija
167/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilusti ylipainoinen etsii ihmistä jolla pitää olla pyykkilautavatsa koska isompi ällöttää 

Vierailija
168/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää pinkkajuttu on? Joku teinien uusi termi? Luulin ensin että se tarkoittaa jotain samanlaista kuin "pakka" eli elämää ja materiaa yleensä (?) mutta taitaakin viitata vain rahaan...tai jotain. Onko tuo jokin käännössana?

rahapino on korkea eli pinkka on kunnossa ... ei ole kyllä mikään nuorison keksimä uus juttu

Vierailija
169/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä 50v uskovaiset naiset jotka haluavat uskovaisen miehen. Eikö tuohon ikään ole ehtinyt yhtään tulla suvaitsevaisuutta erilailla ajattelevia kohtaan.

Yhteinen näkemys maailmasta on hyvin oleellinen asia. Mun mielestä hyvä kriteeri.

Ei yhteinen näkemys vaadi yhteistä lahkolaisuutta.

Jees, ei siis muuta kuin rohkeasti ottamaan lahkolainen nainen ;) Lähdet mieluusti hänen kanssaan pyhään messuun ja seuroihin, koska teillä on yhteinen näkemys, vaikkette samassa lahkossa olekaan.

Vierailija
170/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ikäkeskustelussa ihmetyttää miten automaattisesti nuorempi on jotenkin parempi ja kauniimpi? Oletteko katsoneet miten lihavia suurinosa parikymppisistä jo on??

Ne näkeekin näitä nuoria kaunottaria somessa. Sitten vertaavat heitä äitiinsä, opettajaansa tai naapurintätiin, ja täten päätelmä on valmis. Nuori kaunis, vanhempi rumempi.

Vierailija
171/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva haluaa edes oman ikäistään, kukaan ei itseään vanhempaa, mutta naisen pitäisi haluta itseään vanhempaa???

No minä kyllä 43v naisena olen jo useamman vuoden halunnut 5kymppisen miehen. 
Miehen paras ikä!

6kymppinenkään ei ole täysin poissuljettu, paitsi jos on lähes 70v. En kuitenkaan isäni ikäisen kanssa haluaisi olla.

Voisko joku kertoa miksi tätä on alapeukutettu?

Varmaan siksi, että olet harvinaisuus. Olen itse 44v nainen enkä missään nimessä haluaisi yli 5-kymppistä ukkoa.

En tiedä yhtäkään nelikymppistä naista, joka ei osaa kirjoittaa oikein "5-kymppinen".   Tuollainen kirjoitustapa saa heti epäilemään, että kirjoittaja on oikeasti paljon nuorempi, paljon vanhempi ja/tai ei nainen lainkaan.

Vierailija
172/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä kyllä 43v naisena olen jo useamman vuoden halunnut 5kymppisen miehen. 
Miehen paras ikä!

6kymppinenkään ei ole täysin poissuljettu, paitsi jos on lähes 70v. En kuitenkaan isäni ikäisen kanssa haluaisi olla.

Voisko joku kertoa miksi tätä on alapeukutettu?

Mammat kokee tuon uhkana.

Häh? Mikä uhka se minulle on jos joku random-nainen haluaa itselleen vanhan papparaisen? Ihan vapaasti vaan, ei ole minulta pois.

Ainut tapa, miten tuo voisi olla uhka, olisi se jos nainen hyväksikäyttää miestä ja vie sen rahat ja se mies on mun isä. No, onneksi mun isä ei ole noin tyhmä.

Vierailija
173/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kirjoittavat, että naisen pitää olla hoikka, vaikka miehen oma naama olisi kuin petolinnunperse.

Jos toinen on ruma ja lihava niin ei sen toisenkin tarvi olla.

Vierailija
174/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää avas mun maailmaa lisää. 

En tiennyt et jotkut oikeesti lukee noita ilmoituksia. Luulin et kaikki kattoo vaan kuvat :D

Suurimmalle osalle naisista se teksti on tärkein asia. Ja on instant turn of, jos ilmenee, ettei mies ole lukenut profiilia ennen keskustelun avausta. Se tarkoittaa totaalista kiinnostuksen puutetta naiseen ihmisenä ja yksilönä. Valitettavasti iso osa heteromiehistä ei todellakaan pidä naisista tai pidä heitä ihmisinä. They are not lonely enough.

Tämähän on ihan paskaa, kun deittisovelluksista on kyse. Molemmat sukupuolet tekee sen raa'an ensimmäisen karsinnan pelkästään kuvien perusteella ja sitten vasta luetaan sitä profiilia, jos ulkonäkö miellyttää. Isolle osalle miehistä ei taas sillä profiilitekstin substanssilla ole niin väliä.

Kuvat ja ulkonäkö on deittisovelluksissa tärkein asia.

Kuva katsotaan ensin, sitten vasta esittelyteksti. Jos teksti on huono, niin ei pääse jatkoon. Eli teksti on tärkeämpi asia kuin kuva. Jos vain kuvalla olisi merkitystä, pääsisi heikollakin esittelytekstillä jatkoon. Toki on niitäkin naisia, jotka etsii vain komeaa miestä seurakseen hetkeksi, mutta suurin osa naisista ei ole tällaisia.

Joten kuvat ja ulkonäkö ei ole deittisovelluksessa tärkein asia. Naisille.

Vierailija
175/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

rahapino on korkea eli pinkka on kunnossa ... ei ole kyllä mikään nuorison keksimä uus juttu

Ahaa. No mä voin rakentaa kolikoistani tornin, eli pinkkani on kunnossa?

Vierailija
176/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kirjoittavat, että naisen pitää olla hoikka, vaikka miehen oma naama olisi kuin petolinnunperse.

Jos toinen on ruma ja lihava niin ei sen toisenkin tarvi olla.

Totta. On omituista, että ylipainoinen tai lihava ihminen ei saisi toivoa kumppanikseen normaalipainoista tai hoikkaa ihmistä, mutta on täysin ok, jos normaalipainoinen haluaa mieluiten pullukan tai ylipainoisen kumppanin.

Vierailija
177/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Räväkät" naiset saavat aina hymyn huulelle

Joo, "räväkkä" tarkoittaa suomeksi "kovaääninen riitaa haastava tampio".

Vierailija
178/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhojen ukkojen käyttämä termi rahasta.

Vierailija
179/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. No mä voin rakentaa kolikoistani tornin, eli pinkkani on kunnossa?

Joo, paitsi jos on kovin paljon kolikoita jolloin se ei pysy enää pystyssä :D Eli ei saa liikaakaan rahaa olla.

Vierailija
180/194 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää avas mun maailmaa lisää. 

En tiennyt et jotkut oikeesti lukee noita ilmoituksia. Luulin et kaikki kattoo vaan kuvat :D

Suurimmalle osalle naisista se teksti on tärkein asia. Ja on instant turn of, jos ilmenee, ettei mies ole lukenut profiilia ennen keskustelun avausta. Se tarkoittaa totaalista kiinnostuksen puutetta naiseen ihmisenä ja yksilönä. Valitettavasti iso osa heteromiehistä ei todellakaan pidä naisista tai pidä heitä ihmisinä. They are not lonely enough.

Tämähän on ihan paskaa, kun deittisovelluksista on kyse. Molemmat sukupuolet tekee sen raa'an ensimmäisen karsinnan pelkästään kuvien perusteella ja sitten vasta luetaan sitä profiilia, jos ulkonäkö miellyttää. Isolle osalle miehistä ei taas sillä profiilitekstin substanssilla ole niin väliä.

Kuvat ja ulkonäkö on deittisovelluksissa tärkein asia.

Useimmat naiset ovat varsin joustavia ulkonäköasioissa, jos muut jutut natsaavat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi