Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät kaipaa puolisoa elämäänsä?

Vierailija
21.03.2026 |

En voi kuvitella itseäni parisuhteeseen. Ahdistun ajatuksestakin. Haluan olla illat itsekseni (kissan kanssa). Ystäviä on ja aikuiset lapset. Heille jaan aikaani, mutta että ottaisin miehen elämääni?! Ei tule kauppoja.

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elätti elää vain torakoiden kanssa, siinä on parisuhdetta kerrakseen.

Ok, erikoinen valinta mutta teet niinkuin parhaaksi näet. 

Vierailija
62/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan seuraa viikonlopuiksi ja varsinkin lomille.

Mutta ei kukaan halua sellaista liittoa, missä ei eletä symbioosissa.

Varmasti haluaa.

Maksat vain miehen kulut. Joku opiskelijapoika voi aivan hyvin lähteä maksusta kanssasi lomalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olisin halunnut parisuhteen, tarjolla oli vain sellaisia miehiä jotka olisivat olleet taakka ja rasite. Yksin olen ja vanhenen. 

Pelkäänpä pahoin että tämä on myös minun tulevaisuus. En halua miestä joka vaan kuppaa mut kuiviin, olisin halunnut parisuhteen

Oliko tämä ketju niille, jotka eivät halua, vai niille jotka pelkäävät jäävänsä ilman? 

🥶Ehkäpä voi kummatkin vastailla. Vähän niinku, ett miltä tuntuu.

Otsikko on, että onko muita jotka EIVÄT KAIPAA. Miksi näihin ketjuihin tulee aina jotain pariutujaihmisiä valittamaan siitä, miten kaipaavat, mutta miehet/naiset ovat perseestä? Ettekö ymmärrä, että tässä puhutaan ihan eri asioista ja erilaisista ihmisistä?

No siis, aloittajakin on pariutujaihminen, jolla lisäksi on lapset aiemmasta suhteesta. 

Tämä. Se on jo saanut miehen rahat ja talon erossa, lapset on tehty. Mies on täyttänyt hänen tarpeensa ja nyt ap julistaa kuinka hän on voimakas ja itsenäinen.

Melkoisia kuvitelmia sinulla. Taidat olla niitä, jotka eivät ole vapaaehtoisesti ilman parisuhdetta, kun kuulostat hieman katkeralta?

Mistä aloituksessa mainitut aikuiset lapset yleensä pöllähtävät?

Vierailija
64/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan seuraa viikonlopuiksi ja varsinkin lomille.

Mutta ei kukaan halua sellaista liittoa, missä ei eletä symbioosissa.

Siis tarjoat mahdollisuutta saada pillua säännöllisesti ilman että tulet nurkkiin pyörimään? Mahdollisesti maksat treffit ja reissut?

Niin, ei varmasti kukaan mies ole tuollaisesta kiinnostunut. Kyllä miehet aina vaativat että nainen tuo pyykkivuorensa ja mahdolliset omat lapset miehen murheeksi.

Vierailija
65/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elätti elää vain torakoiden kanssa, siinä on parisuhdetta kerrakseen.

Onko fetissisi torakat vai miksi halusit nimenomaan ne suhteeseen?

Varmaan fetissi, koska Suomessa torakat ovat todella harvinaisia. Ehkä hän voisi ostaa sellaisen madagaskarin sihisevätorakan lemmikiksi, eläinkaupoista saa? On kuulemma helppo lemmikki, ei pure eikä pistä, eikä osaa lentää.

UUh ja vau! 

Vierailija
66/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Olisin halunnut parisuhteen, tarjolla oli vain sellaisia miehiä jotka olisivat olleet taakka ja rasite. Yksin olen ja vanhenen. 

Pelkäänpä pahoin että tämä on myös minun tulevaisuus. En halua miestä joka vaan kuppaa mut kuiviin, olisin halunnut parisuhteen

Oliko tämä ketju niille, jotka eivät halua, vai niille jotka pelkäävät jäävänsä ilman? 

Otsikko on, että onko muita jotka EIVÄT KAIPAA. Miksi näihin ketjuihin tulee aina jotain pariutujaihmisiä valittamaan siitä, miten kaipaavat, mutta miehet/naiset ovat perseestä? Ettekö ymmärrä, että tässä puhutaan ihan eri asioista ja erilaisista ihmisistä?

Sinisen emojin tyyppi ei ole E. 

Älkää häntä kiusapeukuttako.

Kiukutelkaa mulle.. kuten aina 

ennenkin. 😆

x

Vierailija
67/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puoliso mutta en enää kaipaa tai halua häntä minkäänlaiseen lähisuhteeseen:(

Vierailija
68/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä ja haasteita sekä muista ihmisistä huolehtimista on riittänyt läpi elämän ilman puolisoakin. Rumasti sanottu, mutta sanon kuitenkin, että yli 60-vuotiaana elän mieluummin yksin kuin ottaisin riesakseni jonkun ikääntyvän miehen jonka tavoille pitäisi opetella ja jolle olisin joku haavoja korjaava laastari, kun edellinen parisuhde on päättynyt joko eroon tai puolison kuolemaan. Naisen on helppo nauttia elämästä ilman vakituista kumppaniakin.

Vierailija
69/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te yksin asuvat hoidatte seksuaalisuuteen liittyvät asiat? Ettekö kaipaa seksiä ollenkaan? Vai käsi käy tiheään? Vaihdevuodet vei kaikki halut? FWB? Yhden illan juttuja?

Näistä ei juuri kukaan puhu, hehkutetaan vaan miten on ihanaa olla itsenäinen ja asua yksin.

En kaipaa seksiä ollenkaan. Täysin yliarvostettua, sotkuista ja vaivalloista.

Sama. En ole ikinä nauttinut seksistä jos masturbointia ei lasketa. 

Vierailija
70/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te yksin asuvat hoidatte seksuaalisuuteen liittyvät asiat? Ettekö kaipaa seksiä ollenkaan? Vai käsi käy tiheään? Vaihdevuodet vei kaikki halut? FWB? Yhden illan juttuja?

Näistä ei juuri kukaan puhu, hehkutetaan vaan miten on ihanaa olla itsenäinen ja asua yksin.

Ei kukaan nainen ole. Naiset eivät tarvitse seksiä tai läheisyyttä mihinkään. Miehet ovat pelkkiä loisia jotka tuhoavat naisten elämän.

Vierailija
71/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo elinkautiseni kärsinyt: ) olin ekan miehen kanssa 8 vuotta ja toisen kanssa 20 vuotta.  En voi edes kuvitella että asuisin tai edes seurustelisin jonkun kanssa.

Vierailija
72/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinséksiin liittyvät ei minulta.

Maskuliinista séksuaalisuutta vastenmielisenä, jopa

turhuutena ylenkatsoneet

naiskommentaattorit 

[vaiko pilailevat trôllit vain?🧐]

> eivät edusta minun näkemystäni 

séksuaalisuuden merkityksestä 

parisuhteessa. ~E~

Vierailija
73/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En komppaa ollenkaan. ~🥸 ~x

Vierailija
74/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hienoa kun on tyytyväinen mutta monet valittavat yksinäisyyttä kun ei enää iäkkäänä löydy tai saa ketään kumppania. "

Itsellä tässä vakavan terveysongelman tullessa hetken käväisi mielessä, miten kiva olisi jos joku nyt huolehtisi ja tsemppaisi.

Mutta sitten aloin miettiä elämäni aikana olleita parisuhteita. Näissä minä olen pääasiassa huolehtinut kaikesta, ja todennäköisesti nytkin olisin itse huolehdituksi tulemisen sijasta saanut omien pelkojen ja kipujen lisäksi saanut kantaa huolta toisenkin asioista. 

Enkä minä sitä paitsi lopulta edes yksin ollut. Näitä hetkiä varten on hyvä olla elämässä niitä ystäviä ja muita läheisiä ihmissuhteita.

Vierailija
75/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua. Nautin kun ei enää tarvitse siihenkään ryhtyä toisen mieliksi. Srksi on yksin parempaa. Läheisyys ilman seksiä olisi joskus kivaa.

Vierailija
76/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku 60+ ikäinen katkero joka on jo lapset tehnyt....

Miksi porsit aikoinaan, kun et kerran miestä kaipaa

Olen 40+ ja aikoinaan parikymppisenä tein lapset koska halusin lapsia. Nyt he ovat jo nuoria aikuisia. 
Ap

Vierailija
77/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on yliarvostettua. Nautin kun ei enää tarvitse siihenkään ryhtyä toisen mieliksi. Srksi on yksin parempaa. Läheisyys ilman seksiä olisi joskus kivaa.

Minä en taas ole ikinä ollut mikään halailija ja hipelöinti ja halailu vain vaivaannuttaa. Nukkua haluan ehdottomasti yksin, en voi kuvitella sietäväni toista ihmistä lähellä. Aamuisin henki haisee karmealle, lisäksi on muitakin kehon hajuja. Hyi.

Vierailija
78/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siis, aloittajakin on pariutujaihminen, jolla lisäksi on lapset aiemmasta suhteesta. 

Tämä. Se on jo saanut miehen rahat ja talon erossa, lapset on tehty. Mies on täyttänyt hänen tarpeensa ja nyt ap julistaa kuinka hän on voimakas ja itsenäinen.

Melkoisia kuvitelmia sinulla. Taidat olla niitä, jotka eivät ole vapaaehtoisesti ilman parisuhdetta, kun kuulostat hieman katkeralta?

Mistä aloituksessa mainitut aikuiset lapset yleensä pöllähtävät?

Vaikkapa koeputkesta. 

Vierailija
79/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen kyllä juuri oikeanlaisesta miehestä, mutta epäilen, ettei sellaista ole kuin fiktiossa :D Ja kun viimeksi tänään kuvittelen, että oikeasti olisin parisuhteessa, huomasin miettiväni, että sehän olisi tappavan tylsää. Haluan tehdä mitä haluan milloin haluan.

Vierailija
80/82 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ikää 60v ja en halua parisuhdetta. Nuorempana tuli seurustelua kokeiltua, ei edes mitään pahaa sanottavaa, ei vaan ole oma juttuni. Hyvin olen pärjäillyt kissojen kanssa. En ole katkeroitunut mistään ja itselläni on myös erittäin hyviä naisystäviä (olen siis mies).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi