Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, mitä tekisit jos sinkkuna tulisit raskaaksi varatulle miehelle?

Vierailija
20.03.2026 |

Ei nyt mitään selityksiä, että en koskaan alkaisi suhteeseen varatun miehen kanssa ja blaa blaa blaa. Käyttäkää mielikuvitusta ja kuvitelkaa, että olisitte jostakin syystä päätyneet sinkkuna suhteeseen varatun miehen kanssa ja ehkäisy olisi pettänyt ja olisitte raskaana. Mitä tekisitte? Jos en osaa kuvitella tuollaista tilannetta, niin jätä vastaamatta. Ei tähän tarvitse vastata etten koskaan päätyisi suhteeseen varatun kanssa.

Olen siis itse suhteessa varatun miehen kanssa ja olen tätä joskus miettinyt, että mitä jos pillerit jostain syystä pettäisi. Toki ikä alkaa jo suojella, mutta ei voi silti ilman ehkäisyä olla. En pystyisi tekemään aborttia vaan sitten kasvattaisin lapsen yksin, jos ei ei haluaisi osallistua. Miehen nimeä en vaatisi papereihin vaan valehtelisin sossuun etten tiedä kuka on isä. Itse asiassa ensimmäisenä tarjoaisin miehelle tätä vaihtoehtoa, että suhde loppuu ja miehen ei tarvitse ottaa mitään velvollisuuksia vastaan. Toki saisi osallistua lapsen elämään, jos haluaisi, mutta ei olisi pakko. Pystyisin kasvattamaan lapsen yksin ja talouteni kestäisi sen. 

Mutta iän puolesta toki ei varmaan tarvitse enää kauheasti pelätä raskautta, mutta syön silti totta kai minipillerit kuten pitää.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tulisi raskaaksi varatulle miehelle koska en harrasta seksiä varattujen miesten kanssa.

Vierailija
2/53 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti.

Jos ja kun käytän ehkäisyä niin kuin kuuluu ja tulen silti raskaaksi, abortti on olemassa sitä varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella asiaa, kun noin ei tule käymään

Vierailija
4/53 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti muuttaisin hänen perheeseen asumaan.

Nykyaikainen polyperhe!

Vierailija
5/53 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa ja päätynyt pitämään lapsen. Biologinen isä ei tiedä päätöksestäni, sillä hän vuosia jatkuneen suhteen jälkeen painosti minua aborttiin, enkä moista käytöstä ole antanut anteeksi. Lapsen isähahmona on toiminut nykyinen kumppanini.

Onko tietoinen asiasta, ettei vaan elätä käenpoikasta??

Vierailija
6/53 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin lapsen ja ryhtyisin yksinhuoltajaksi ilman isyyden tunnustamista. Olen hyvin toimeentuleva. Isompana kertoisin lapselle kuka hänen biologinen isänsä on.

Vierailija
7/53 |
21.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli syy raskauteen minkälainen vaan, tai tilanne mikä vaan, niin keskeytyksen tekisin.

Vierailija
8/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mihin tästä ketjusta on kadonnut vaikka kuinka monta vastausta? Ihan asiallisiakin vastauksia on poistettu.

Ap

Vierailija
9/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mihin tästä ketjusta on kadonnut vaikka kuinka monta vastausta? Ihan asiallisiakin vastauksia on poistettu.

Ap

Ihmettelin itsekin. Ketju vaan lyheni ja lyheni uusista kommenteista huolimatta.

Vierailija
10/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🌝🥕💪🏻

Vierailija
11/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ihmettelin itsekin. Ketju vaan lyheni ja lyheni uusista kommenteista huolimatta.

Mä itse ilmiannoin asiaan kuulumattomat viestit ja taisi siitä joku vetää herneet nenään ja alkoi ilmiantaa asiallisia viestejä. 

Ap

Vierailija
12/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa ja mulla on se lapsimäärä, minkä halusinkin, joten vaikea kuvitella. Jos olisin sinkku mutta olisi nämä lapset niin luultavasti tekisin abortin. Jos olisin lapseton niin varmaan pitäisin lapsen koska olen aina lapsia halunnut ja tässä iässä olisi todennäköisesti viimeinen mahdollisuus.

Vierailija
13/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut vastaavassa tilanteessa ja päätynyt pitämään lapsen. Biologinen isä ei tiedä päätöksestäni, sillä hän vuosia jatkuneen suhteen jälkeen painosti minua aborttiin, enkä moista käytöstä ole antanut anteeksi. Lapsen isähahmona on toiminut nykyinen kumppanini.

Onko tietoinen asiasta, ettei vaan elätä käenpoikasta??

Eiköhän se mies ole sen verran älykäs (toisin kuin em. kommentoija) että tajuaa että lapsi, joka on syntynyt ennen kuin hän on aloittanut suhteen lapsen äidin kanssa, ei ole hänen... 😂😂😂

Tulee mieleen se kuuluisa tinder-tapaus jenkkilästä, jossa nainen kertoo että hänellä on yksi ainoa lapsi, ja mies rupeaa tivaamaan, että kuinka monen miehen kanssa naisella on lapsia. 😂

Vierailija
14/53 |
22.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäisin.

Abortti olisi minulle erittäin vaikea asia, mutta miettisin kyseistä ratkaisua.

Vierailija
15/53 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sana adoptio tuntuu olevan kielletty

Vierailija
16/53 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies eli lapsen isä ei osallistuisi? Yhtä lailla hän on ollut vastuuton, kun on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä.

Isyyden tunnustaminen on lapsenkin etu.

Vierailija
17/53 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä itse ilmiannoin asiaan kuulumattomat viestit ja taisi siitä joku vetää herneet nenään ja alkoi ilmiantaa asiallisia viestejä. 

Ap

Näin on käynyt muissakin keskusteluissa. Tuntuu että lähtee aina joku bulkki 10-100 viestiä jos mode hermostuu. 

Vierailija
18/53 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatisin miestä eroamaan kumppanistaan ja pistämään hynttyyt yhteen minun kanssani. 

Vierailija
19/53 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies eli lapsen isä ei osallistuisi? Yhtä lailla hän on ollut vastuuton, kun on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä.

Isyyden tunnustaminen on lapsenkin etu.

No eikä ole. Jos isä on riitaisa petturi niin lapsen etu on kasvaa mahdollisimman kaukana tuollaisista vaikutteista. Ei sillä että perheenrikkoja nainenkaan olisi mikään hyvä äiti, mutta ehkä voisi sentään lapsen kanssa omistautua lapselle ja tervehtyä hieman eikä juoksentelisi pimppansa perässä ympäri kyliä ja toisten avioliittoja.

Vierailija
20/53 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatisin miestä eroamaan kumppanistaan ja pistämään hynttyyt yhteen minun kanssani. 

Eipä tuollainen vaade onnistu kun on totuttanut miehen jo haaremielämään ja jalkavaimoihin. Ainoa tapa millä tämä edes teoriassa onnistuisi on se että ykkösvaimo jättäisi miehen ja miehellä ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin alkaa loisimaan kakkosvaimossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi