Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parveketupakoinnin kieltäminen on johtanut uusiin ongelmiin. Tupakoijat polttavat liesituulettimen alla ja pyörävarastossa, ne jotka menevät ulos herättävän koko rapun

Vierailija
13.01.2023 |

Kolistellessaan puolen tunnin välein hissille. Klo 3, klo 3.30, klo 4 (en nyt katso kelloa mutta suunilleen noin) PAM sanoo kotiovi, klonk klonk hissi kulkee, PAM sanoo alaovi ja sitten toisinpäin kun palataan kotiin. Liesituuletin- tupakoijat taas eivät jää kiinni kun on vaikea varmasti sanoa, mistä savu tulee.
Jotenkin aavistin että näin tässä kävisi, itse en polta mutta ei minua haitannut että ihmiset polttivat parvekkeillaan.

Kommentit (803)

Vierailija
1/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan lompsisin täältä ylimmästä kerroksesta ääneekkäästi portaita pitkin alas joissain kolikoli-kengissä, jos parveketupakointi kiellettäisiin.

Vierailija
2/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄMÄ. Saatiin mitä haluttiin ja nyt sitten ollaan yllättyneitä ja närkästyneitä kun naapurin Maija lähtee  keskellä yötä ulos röökille.. Vähemmän meteliä tulee parvekkeen ovesta kuin rapussa ravaamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä nillittäjät ampuivat itsejään nilkkaan hankkiessaan meidänkin pihalta pois kaikki tuhkikset. Nyt me röökaajat viskotaan tumppimme ympäri pihaa kun tuhkapistettä ei ole ja purkkiakaan ei saa pitää pihalla. Ihan oma vika.

Vierailija
4/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poltan. Asun myös hissittömän talon toisessa kerroksessa ja mulla on tupakkakenkinä puukengät. Toivon naapurien nyt nauttivan kun  kello 23 lähden tupakalle ja juoksen portaat alas. 

Vierailija
5/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä varmaan lompsisin täältä ylimmästä kerroksesta ääneekkäästi portaita pitkin alas joissain kolikoli-kengissä, jos parveketupakointi kiellettäisiin.

Minä itseasiassa teen tuota, omistan puukengät eikä talossa ole hissiä :D

Vierailija
6/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nämä nillittäjät ampuivat itsejään nilkkaan hankkiessaan meidänkin pihalta pois kaikki tuhkikset. Nyt me röökaajat viskotaan tumppimme ympäri pihaa kun tuhkapistettä ei ole ja purkkiakaan ei saa pitää pihalla. Ihan oma vika.

Mä nakkaan aina rappuralliin tumpin. Ennen oli vielä tuhkis alaoven läheisyydessä, mutta joku ilmeisesti tykkää keräillä niitä tumppeja mieluummin pitkin pihoja mieluummin kuin tyhjentelisi tuhkista.

Vierailija
7/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaanko me samassa talossa? Luulivat että polttaminen loppuu kun kaikki tuhkikset kerätään pois no siinähän sitten tukehtuvat raivoon kun piha täynnä tumppeja.

Vierailija
8/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, pyörävarastossa. 😆 Kaikkea ihmiset keksivätkin.

Minustakin jokaisen oma parveke on sata kertaa parempi vaihtoehto kuin se, että laukataan rapussa.

Vierailija
10/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakan vastustajat todellakin ampuvat itseään nilkkaan kuten joku jo tuossa ylempänä sanoikin. Kielletään tupakointi parvekkeilla-yöllinen ralli röökipaikalle alkaa. Poistetaan tuhkikset-piha on täynnä natsoja.

Vierailija
11/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi pitää kieltää aivan ehdottomasti kokonaan.

Vierailija
12/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia se leipä elättää.

Vierailija
13/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naapureiden liike rappu käytävässä häiritsee niin silloin vika on äänieristyksessä. Olen tästä puhunut kymmeniä vuosia mutta asia ei ole ketään kiinnostanut vaan on todettu että se on normaalia asumisen ääntä. Joten pakko nyt vaan hyväksyä että röökin imuttelijat juoksee ulkona 10 minuutin välein.

Vierailija
14/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä kanssasi. Meillä yritettiin samaa, mutta olen hallituksessa ja puhuin muille järkeä, helppo perustella, kun ei itse polta. Kun ei ole erillistä väliovea, herään joka aamu oven kolahdukseen, kun naapuri lähtee töihin. Jos samaa pauketta saisi kuunnella koko yön, niin en nukkuisi ollenkaan.

Vierailija
15/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnah76 kirjoitti:

Tupakan vastustajat todellakin ampuvat itseään nilkkaan kuten joku jo tuossa ylempänä sanoikin. Kielletään tupakointi parvekkeilla-yöllinen ralli röökipaikalle alkaa. Poistetaan tuhkikset-piha on täynnä natsoja.

No empä tiedä siinäs juoksevat ehkä kunto nousee ja herää ajatus kaato sateessa että olisiko aika lopettaa.

Vierailija
16/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnossa tupakoivat vain paskovat oman kämppänsä jälleenmyyntiarvon. Vuokra-asunnoissa on useimmiten tupakointi kielletty.

Vierailija
17/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava askel on että asuntoihin tulee remontit jossa asennetaan äänieristys. Sinä asukkaana maksat myös.

Vierailija
18/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen polttanut 30 vuotta ja surullinen tästä nykyisestä rajoittamisesta ja kyttäämisestä. Eikö se ole jokaisen oma asia mihin rahansa pistää? En yhtään ihmettele että kanssapolttajat päättävät pistää anarkian pystyyn ja viskovat tumpit kylmästi pihoille jos tuhkis viedään, itse en tekisi niin koska taapero tai koiranpentu voi syödä tumpin mutta ymmärrän kyllä miksi.

Vierailija
19/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin samaa mieltä kanssasi. Meillä yritettiin samaa, mutta olen hallituksessa ja puhuin muille järkeä, helppo perustella, kun ei itse polta. Kun ei ole erillistä väliovea, herään joka aamu oven kolahdukseen, kun naapuri lähtee töihin. Jos samaa pauketta saisi kuunnella koko yön, niin en nukkuisi ollenkaan.

Ehdota hallituksessa että laitetaan jokainen kämppä remppaan. Äänieristykset kuntoon. 

Vierailija
20/803 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voida rakentaa taloyhtiöön vaikka 1 talo 3:sta tupakoinnin sallivaksi? Ei tarvitsisi tapella koko aiheesta.