Nainen, mitä tekisit jos sinkkuna tulisit raskaaksi varatulle miehelle?
Ei nyt mitään selityksiä, että en koskaan alkaisi suhteeseen varatun miehen kanssa ja blaa blaa blaa. Käyttäkää mielikuvitusta ja kuvitelkaa, että olisitte jostakin syystä päätyneet sinkkuna suhteeseen varatun miehen kanssa ja ehkäisy olisi pettänyt ja olisitte raskaana. Mitä tekisitte? Jos en osaa kuvitella tuollaista tilannetta, niin jätä vastaamatta. Ei tähän tarvitse vastata etten koskaan päätyisi suhteeseen varatun kanssa.
Olen siis itse suhteessa varatun miehen kanssa ja olen tätä joskus miettinyt, että mitä jos pillerit jostain syystä pettäisi. Toki ikä alkaa jo suojella, mutta ei voi silti ilman ehkäisyä olla. En pystyisi tekemään aborttia vaan sitten kasvattaisin lapsen yksin, jos ei ei haluaisi osallistua. Miehen nimeä en vaatisi papereihin vaan valehtelisin sossuun etten tiedä kuka on isä. Itse asiassa ensimmäisenä tarjoaisin miehelle tätä vaihtoehtoa, että suhde loppuu ja miehen ei tarvitse ottaa mitään velvollisuuksia vastaan. Toki saisi osallistua lapsen elämään, jos haluaisi, mutta ei olisi pakko. Pystyisin kasvattamaan lapsen yksin ja talouteni kestäisi sen.
Mutta iän puolesta toki ei varmaan tarvitse enää kauheasti pelätä raskautta, mutta syön silti totta kai minipillerit kuten pitää.
Kommentit (53)
No kuule, minä oisin kyllä hyvin hyvin hyvin hämmentynyt että mitä wattua, sillä olen 70+ 😳
Itsarin. Häviäisi kolmet jätegeenit yhdellä kertaa.
Olisin siis eronnut aviomiehestäni tai hän minua pettänyt. Olisin siis etsinyt satunnaista seuraa tai harrastanut kostoseksiä? En kyllä tunnista itseäni. Ehkä käynti psykologilla olisi aiheellista jos noin olisi käynyt? Lapsi? Katumuspilleri ei toiminut? En kyllä tiedä mitä tekisin.
Vierailija kirjoitti:
Oli syy raskauteen minkälainen vaan, tai tilanne mikä vaan, niin keskeytyksen tekisin.
Tap paisot lapsesi?
Olisin sinkku eli vanhapiika vielä näin eläkeikäisenä ja pamahtaisin paksuksi? Gulp.
Ikävä kyllä abortin paikka ja miehelle musta silmä tai parikin kun ei ollut kertonut olevansa naimisissa.
Missä ap? Taisi olla taas trollaus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mies eli lapsen isä ei osallistuisi? Yhtä lailla hän on ollut vastuuton, kun on harrastanut seksiä ilman ehkäisyä.
Isyyden tunnustaminen on lapsenkin etu.
Aloituksessa kirjoitin erittäin selkeästi, että ehkäisy on käytössä. Mikään ehkäisykeino ei kuitenkaan ole 100 % varma.
Itse en miestä pakottaisi tunnustamaan enkä vaatisi isyystestiä. Jos mies ei haluasi osallistua, niin sitten ei. Kasvattaisin lapsen yksin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko typerys? Pitääkö täällä päivystää klo:7-23 omaa aloitustaan tai muuten on trolli?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fatal Attraction...
Tiedoksi alapeukuttajalle, että kyse on aloitusta kuvaavasta elokuvasta.
Kuules tollo. Miten aloitukseni kuvaa mitenkään tuota elokuvaa jossa se toinen nainen on täysi sekopää? Opettele tollo lukemaan mitä tekisi, jos tulisin raskaaksi tälle varatulle. En ole millään tavalla samanlainen kuin tuon elokuvan nainen. Äly hoi taas.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko typerys? Pitääkö täällä päivystää klo:7-23 omaa aloitustaan tai muuten on trolli?
Ap
Niin se taitaa olla 😂
Vierailija kirjoitti:
sana adoptio tuntuu olevan kielletty
Adoptio ei olisi vaihtoehto kahdesta syystä. Suurimpana syynä se, että en pystyisi kantamaan lasta 9 kk ja sitten luopumaan hänestä. Toinen syy, mutta vähäpätöisempi on se, että miten selittäisin muille raskauden ja sitten ei kuitenkaan olisi lasta?
Ei, ei adoptiota vaan pitäisin lapsen jos ei ilmenisi mitään vakavaa vammaa tai sairautta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adoptio ei olisi vaihtoehto kahdesta syystä. Suurimpana syynä se, että en pystyisi kantamaan lasta 9 kk ja sitten luopumaan hänestä. Toinen syy, mutta vähäpätöisempi on se, että miten selittäisin muille raskauden ja sitten ei kuitenkaan olisi lasta?
Ei, ei adoptiota vaan pitäisin lapsen jos ei ilmenisi mitään vakavaa vammaa tai sairautta.
Ap
Antaisit vammaisen tai sairaan lapsen adoptioon? Kaikki vammat ja sairaudet ei selviä sikiövaiheen tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Antaisit vammaisen tai sairaan lapsen adoptioon? Kaikki vammat ja sairaudet ei selviä sikiövaiheen tutkimuksissa.
Huoh. Ei vaan, jos selviäisi raskauden aikana vamma tai sairaus, niin se olisi sitten abortti. Jos syntynyttä vammaista tai sairasta lasta en antaisi adoptioon.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huoh. Ei vaan, jos selviäisi raskauden aikana vamma tai sairaus, niin se olisi sitten abortti. Jos syntynyttä vammaista tai sairasta lasta en antaisi adoptioon.
Ap
Kiitos selvennyksestä 👍
Pitäisin lapsen, koska raskaaksi tuleminen alkaa olla tässä iässä aina vaan epätodennäköisempää, joten jos lapsia haluaa niin ei kannata jäädä odottelemaan sopivan kumppanin löytymistä.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin lapsen, koska raskaaksi tuleminen alkaa olla tässä iässä aina vaan epätodennäköisempää, joten jos lapsia haluaa niin ei kannata jäädä odottelemaan sopivan kumppanin löytymistä.
Hyvä pointti, mutta mulla taas on ikää jo sen verran, että jaksaisinko vauva- ja pikkulapsiarkea, ja olisin vanhus kun lapseni olisi vielä alaikäinen. Varmaan päätyisin aborttiin vaikka ajatus tuntuu kamalalta 🤷
Ikäni puolesta en voi enää tulla raskaaksi, joten olisin huoletonna. Moni varattu mies osoittaa edelleen kiinnostustaan ja välillä tartun täkyyn, välillä en.
Jos haluaisin lapsen, niin pitäisin toki. Jos missään nimessä en, niin tekisin abortin. Eli ihan itseni ja toiveideni kautta miettisin. Jos pitäisin lapsen, niin todellakin vaatisin mieheltä isyyden tunnustamisen. Se on lapsen oikeus.
En varatun kanssa uskaltaisi kyllä pelkkiin pillereihin luottaa. Ei ne suojaa taudeilta ja jos moraali on tuota luokkaa, niin eiköhän vehtaa välillä muidenkin kanssa. Plus itselläni on ihan oikein syödyt e-pilleritkin pettäneet, se ei ole tavallista, mutta se on silti mahdollista.
Varmaan pitäisin lapsen ja valtion elatustuki. En tietenkään pilaisi miehen ydinperheen elämää, niin katkera en olisi.