Onko lentoalalla paljon sutinoita?
Kommentit (104)
Onhan naislentäjiäkin. Mikä ihmeen oletusarvo ihmisillä on, että lentäjät olisivat
vain miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Onhan naislentäjiäkin. Mikä ihmeen oletusarvo ihmisillä on, että lentäjät olisivat
vain miehiä?
Voihan ransu ja muunsukupuolinenkin lentää. Se on vain ilmoitusasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vain miehiä?
Voihan ransu ja muunsukupuolinenkin lentää. Se on vain ilmoitusasia.
Lentäjistä 97 % miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöpyvillä lennoilla usein sattuu ja tapahtuu. Monesti oma hotellihuone jää käyttänättä.
Minä olen lentäjän vaimo ja ei kyllä pidä paikkaansa. Fantasiaa vaan nämä jutut, sairasta sellaista. Mieheni lentää kaukolentoja ja hotellista soittelee meille videopuheluita ja muutenkin on aktiivisesti yhteydessä, joten en todellakaan usko, että mitään pettämisiä on. Mieheni on komea ja mukava, joten ottajia varmasti olisi. Uskollisuus on kuitenkin eniten tahdon asia.
Entä jos ukkosi ei tahdo? Onko sulla valvontakamera päällä 24h?
Ei mun tartte sellaisia olla, luotan häneen 100%. Tuntisin kyllä, jos pettäisi.
On. Sen takia laukkujen tulossa kestää. Matkatavaran käsittelijät hässivät ruumassa työajalla.
On sutinaa, kaikki kymppikerhossa!
Vierailija kirjoitti:
On sutinaa, kaikki kymppikerhossa!
Höpö höpö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjaamossa joka kerta
Lentäjät keskenään? Älä helvatissa :D
Niimpä "those Guys"...
On myös naisia lentäjänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöpyvillä lennoilla usein sattuu ja tapahtuu. Monesti oma hotellihuone jää käyttänättä.
Minä olen lentäjän vaimo ja ei kyllä pidä paikkaansa. Fantasiaa vaan nämä jutut, sairasta sellaista. Mieheni lentää kaukolentoja ja hotellista soittelee meille videopuheluita ja muutenkin on aktiivisesti yhteydessä, joten en todellakaan usko, että mitään pettämisiä on. Mieheni on komea ja mukava, joten ottajia varmasti olisi. Uskollisuus on kuitenkin eniten tahdon asia.
On hyviä miehiä ja sitten niitä, jotka niiden puheluiden jälkeen tekevät jotain muuta 😕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyviä miehiä ja sitten niitä, jotka niiden puheluiden jälkeen tekevät jotain muuta 😕
Eihän varmaankaan tuon rouvan mies sellainen ole.
Voit vaan liittyä tinderiin. Ei tarvitse sotkea työasioita.
Onko täällä paikalla alalla olevia?
Olen miettinyt alalle lähtöä eli lentoemännäksi, koska haluaisin mennä naimisiin lentäjän kanssa. Olen kaunis ja älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt alalle lähtöä eli lentoemännäksi, koska haluaisin mennä naimisiin lentäjän kanssa. Olen kaunis ja älykäs nainen.
Siinä toivossa ei todellakaan kannata lähteä!
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako puolisoita kotona?
No mikäs pelottaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako puolisoita kotona?
No mikäs pelottaisi?
Mikähän
Vierailija kirjoitti:
He eivät ole emoista kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan älykäs nainen valitse ammattiaan puolison toivossa. Sitä paitsi paljon todennäköisempää päätyä vaimoksi aivan muuta kautta. Mene älykkäänä vaikka yliopistoon.