Onko lentoalalla paljon sutinoita?
Kommentit (104)
Onhan siellä, tarjoilevat lentoemot tavoittelevat epätoivoisesti sosiaalista nousua ja elitististä elämäntapaa. Siinä on pikkarit vaan tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi siellä olisi sen enempää kuin muuallakaan
Yöpyviä reissuja esimerkiksi. Maailman toisella laidalla helpompi pettää. En siis tiedä onko sellaista, mutta olosuhteet mahdollistavat.
Onhan muitakin reissuhommia vaikka kuinka. Onko niissäkään. Jossain ollaan pidempääkin kuin mikään lentoreissu kestää
Miettikää tavoitellut lentäjät ja kauniit lentoemot.hotellissa maailmalla
Lentäjillä kyllä vaimot kotona, eivät ole emoista kiinnostuneita.
Miksi alapeukutukset??
Vierailija kirjoitti:
Onhan siellä, tarjoilevat lentoemot tavoittelevat epätoivoisesti sosiaalista nousua ja elitististä elämäntapaa. Siinä on pikkarit vaan tiellä.
Yritys ainakin kova. Been there. Naimisissa ne ohjaamon ukot kuitenkin suurin osa on ja vaimot muulta alalta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on lentäjän sormus eikä pikkarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on lentäjän sormus eikä pikkarit.
Tämä 😀
Ei ole niin paljon kuin kuvitellaan
Kyllä, olen kapu ja joka päivä lentoemo imee aisaani kun lentelen ympäri maailmaa.Joten matkustajat älkää pelästykö jos kone on välillä ylösalaisin, orkku se vaan tuli.
Muistutus!
Terapiasta saa hakemalla apua. Sinne voi aina mennä. Se on ihmelääkettä joka asiaan! Lapsuuden ongelmista johtuu ihan kaikki ongelmat tässä maailmassa ei ole mitään mikä ei johtuisi siitä! Mutta ihmehoito terapia auttaa kaikkeen!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen kapu ja joka päivä lentoemo imee aisaani kun lentelen ympäri maailmaa.Joten matkustajat älkää pelästykö jos kone on välillä ylösalaisin, orkku se vaan tuli.
Pääni pantiksi laitan, että olet joku lähiöpubin Rane etkä ainakaan mikään lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Muistutus!
Terapiasta saa hakemalla apua. Sinne voi aina mennä. Se on ihmelääkettä joka asiaan! Lapsuuden ongelmista johtuu ihan kaikki ongelmat tässä maailmassa ei ole mitään mikä ei johtuisi siitä! Mutta ihmehoito terapia auttaa kaikkeen!
Kuka täällä terapiaa tarttee?
Sutinoita? Ilmailu-alaan liittyy siten, että sutinoita lentää harjan sijaan pensselillä/sudilla.
Vierailija kirjoitti:
Sutinoita? Ilmailu-alaan liittyy siten, että sutinoita lentää harjan sijaan pensselillä/sudilla.
Uskon, että lentoemännillä ja stuerttien välillä on sutinaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös emot yritä saalistaa lentäjää itselleen?
Usein.
Itse olen näitä kuvannut jo vuosia ja laittanut offiin.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen näitä kuvannut jo vuosia ja laittanut offiin.
Mitä tarkoitat?
Olin lentoemäntä aiemmin ja kyllähän ne ohjaamon pojat haluttuja monien emojen silmissä olivat.
Vierailija kirjoitti:
Olin lentoemäntä aiemmin ja kyllähän ne ohjaamon pojat haluttuja monien emojen silmissä olivat.
Olitko itsekin näiden joukossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöpyviä reissuja esimerkiksi. Maailman toisella laidalla helpompi pettää. En siis tiedä onko sellaista, mutta olosuhteet mahdollistavat.
Onhan muitakin reissuhommia vaikka kuinka. Onko niissäkään. Jossain ollaan pidempääkin kuin mikään lentoreissu kestää
Miettikää tavoitellut lentäjät ja kauniit lentoemot.hotellissa maailmalla
Lentäjillä kyllä vaimot kotona, eivät ole emoista kiinnostuneita.
🤣
Ei ole.