Oikeistolainen: sano yksi hyvä asia vasemmiston politiikasta, niin minä kerron yhden hyvä oikeistolaisesta
Mielestäni oikeistolaiset on oikeassa siinä että ovat koventaneet vankeusrangaistuksia esim sex- ja toivottavasti myös väkivaltarikollisten osalta (tulossa on nimittäin turvavankeus, jossa äärimmäisen vaarallista vankia ei lasketa ulos välttämättä koskaan).
Näistä kiitän demarina oikeistolaisia.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat saaneet woke-sekoilullaan nuorten transtytyjen määrän ja sitä myöten myös transprostituoitujen määrän nousemaan. Ei tarvitse enää lähteä Thaimaahan asti pippelityttöjä nussimaan. T. Transfetisisti
Sukupuolenkorjailulla ei ole mitään tekemistä wokeilun kanssa. Mieti vaikka sitä rakastamaasi Thaimaata.
Transideologia ja seksityön mainostaminen työnä muiden töiden joukossa on 110% woketusta. Ei Thaimaassa kukaan puhu ladyboysta/kathoeysta naisina, vaan he itsekin kertovat miten ovat ihan oma erillinen ja uniikki sukupuolensa.
Huo ruus on maailman vanhin ammatti.
Niin on, mutta nyt vasemmistolaiset ovat saaneet sen markkinoitua oikein ihailtavana ammattina 18v tytöillekin ja mikäs siinä kunhan tavara on halpaa.
En tunne yhtään vasemmistolaista joka olisi tuota mieltä.
Silloin et tunne yhtään vasemmistolaista. Ihan kärkinimiä Anna Kontulasta lähtien markkinoi seksityötä ihan työnä muiden töiden joukossa. Ja itsekin myynyt nuorena pimpsaa.
Vasemmistoliitto taisi pisimpään estää Suomen Natoon liittymisen. Tämä on ainoa hyvä asia vasemmistosta minkä minä oikeistolaisena keksin.
En keksi komukoiden toilauksista mitään hyvää sanottavaa. Parempi olisi kun Marxin isä olisi aikanaan tumputtanut kouraansa ja hörpännyt suuhunsa eikä pamputtanut Marxin äitiä paksuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto taisi pisimpään estää Suomen Natoon liittymisen. Tämä on ainoa hyvä asia vasemmistosta minkä minä oikeistolaisena keksin.
Aijaa... minusta Natoon liittyminen oli ainoa asia Marinin hallituksessa, jonka takana voin seisoa. Kaikki muu sutta ja sekundaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuu mieleen.
Eipä tietenkään, koska et ole koskaan ajatellut tältä kannalta. Se ottaa aikaa ja se on ok.
Siis tarkalleen ottaen, mikä ottaa aikaa?
Itse olen jo kolmekymppinen enkä ole koskaan ollut vasemmistolainen. Eikä minusta sellaista tule vaikka kuinka yrittäisitte :D
Se että oikeistolainen pystyy olemaan jostain asiasta vastapuolen kanssa samaa mieltä, ei tarkoita että muuttuisi vasemmistolaiseksi. Onhan täällä vassaritkin liputtaneet vaikka mamupolitiikan kiristykselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aijaa... minusta Natoon liittyminen oli ainoa asia Marinin hallituksessa, jonka takana voin seisoa. Kaikki muu sutta ja sekundaa.
Minäkin oikeistolaisena olen samaa mieltä kanssasi. Sanna Marinin aikana kaikki muut tehtiin päin helvettiä mutta tämä natoasia hoidettiin oikein. Tosin sitäkin oli ylimpänä hoitamassa silloinen oikeistolaistaustainen presidenttimme Niinistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan kaikki oikeistolaiset eivät kannata Natoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisena kiitän persuja mm-politiikan kiristämisestä. Olen itse samaa mieltä siinä asiassa. Muissa asioissa en ole, mutta tästä "likaisen työn" tekemisestä olen kiitollinen. Koska se oli pakko tehdä. Omassa puolueessani (vas) ei voi asiasta puhua, koska totuutta ei haluta nähdä.
En ole rasisti, mutta olen realistinen. Olen talouspolitiikassa todella vasemmalla sitten muuten.
Olet rasistireppana.
Vasemmistolainen kannanotto ?
Olen äänestänyt nuorempana vaikka kuinka paljon vasemmistopuolueita mutta täytyy sanoa että en kyllä enää keksi helppoa vastausta. Ehkä jokin heikompien puolella olo (mikä on unohdettu nykyään ja korvattu pakkorikastamisella pskastaneista).
Näkkärit keskitysleirien kautta takaisin murjaanien maihin. T. Vassari
Vierailija kirjoitti:
Eipä eduskunnassa Nato-myönteisin puolue Kokoomuskaan asiaa ajanut eteenpäin oikeasti, eivät selvästi hekään kokeneet maailman tärkeinpänä asiana. Pääasia että nyt on liitytty ja voi lopettaa kiukuttelut miksei liitytty aiemmin.
Ei vaan keksi ensimmäistäkään asiaa vaikka kuinka funtsis.
Miksi valita kumpaakaan höpöpuolista kun kyseessä ei ole urheiluottelu. Kolmas polku eli kansallissosialismi yhdistää molempien parhaat puolet.
Siis tarkalleen ottaen, mikä ottaa aikaa?
Itse olen jo kolmekymppinen enkä ole koskaan ollut vasemmistolainen. Eikä minusta sellaista tule vaikka kuinka yrittäisitte :D