Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oikeistolainen: sano yksi hyvä asia vasemmiston politiikasta, niin minä kerron yhden hyvä oikeistolaisesta

Vierailija
20.03.2026 |

Mielestäni oikeistolaiset on oikeassa siinä että ovat koventaneet vankeusrangaistuksia esim sex- ja toivottavasti myös väkivaltarikollisten osalta (tulossa on nimittäin turvavankeus, jossa äärimmäisen vaarallista vankia ei lasketa ulos välttämättä koskaan).

Näistä kiitän demarina oikeistolaisia.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista on.

Vierailija
2/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaista on.

Vasemmistolaisten julkisen terveydenhuollon puolustaminen on ok.

Vierailija
4/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuu mieleen.

Eipä tietenkään, koska et ole koskaan ajatellut tältä kannalta. Se ottaa aikaa ja se on ok. 

Vierailija
5/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljaista on.

Vasemmistolaisten julkisen terveydenhuollon puolustaminen on ok.

mutta senkin takana jylläävät valtavat korruptiot

Vierailija
6/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaisena kiitän persuja mm-politiikan kiristämisestä. Olen itse samaa mieltä siinä asiassa. Muissa asioissa en ole, mutta tästä "likaisen työn" tekemisestä olen kiitollinen. Koska se oli pakko tehdä. Omassa puolueessani (vas) ei voi asiasta puhua, koska totuutta ei haluta nähdä.

En ole rasisti, mutta olen realistinen. Olen talouspolitiikassa todella vasemmalla sitten muuten.

Vierailija
7/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osaksi oikeistolaisuutta lasketaan persujen muuhanmaattopolitiikka niin kyllä sitä pitäisi reippaasti tiukentaa. ei-ap

Vierailija
8/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riidellä, olet sitten oikealta tai vasemmalta. Olemme pieni kansa, meidän pitäisi vetää yhtä köyttä. Mutta laitetaanko yhdessä e lätit pihalle maastamme ? Pidetään huoli omistamme.

Vierailija
9/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää pellet terapiaan se pelastaa jeesusta paremmin. Se auttaa lapsuuden ongelmissa!

Vierailija
10/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei riidellä, olet sitten oikealta tai vasemmalta. Olemme pieni kansa, meidän pitäisi vetää yhtä köyttä. Mutta laitetaanko yhdessä e lätit pihalle maastamme ? Pidetään huoli omistamme.

Tässä asiassa kun vasemmisto tulisi järkiinsä, niin viimeinen äänestämisen este poistuu. Henkeen ja vereen kannatan suomalaisten Suomea, jossa resurssit jaetaan reilusti ja kaikista pidetään huolta. Ei se vaan v sentään toimi, jos tänne voi mistä tahansa lompsia nostamaan rahaa.

Vierailija
11/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se että näkevät työttömät yksilöinä eivätkä pidä näitä syyllisinä työttömyytensä ja anna keppiä tästä hyvästä

Vierailija
12/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat saaneet woke-sekoilullaan nuorten transtytyjen määrän ja sitä myöten myös transprostituoitujen määrän nousemaan. Ei tarvitse enää lähteä Thaimaahan asti pippelityttöjä nussimaan. T. Transfetisisti

Vierailija
13/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia pelastaa kaikki politiikasta jankkaavat h u o r a n p e r s e e t menkää terapiaan!

Vierailija
14/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät parhaansa kiihdyttäessään mädätystä kohti huippua jonka jälkeen voi rakentaa kaiken uudelleen. 

Vierailija
15/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat saaneet woke-sekoilullaan nuorten transtytyjen määrän ja sitä myöten myös transprostituoitujen määrän nousemaan. Ei tarvitse enää lähteä Thaimaahan asti pippelityttöjä nussimaan. T. Transfetisisti

Sukupuolenkorjailulla ei ole mitään tekemistä wokeilun kanssa. Mieti vaikka sitä rakastamaasi Thaimaata.

Vierailija
16/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksityön ja huumeiden normalisointi lisännyt tarjontaa, sekä sitä myöten laskenut hintoja. M52

Vierailija
17/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto ei leikkasi opiskelijoilta opintotukia/asumistukia. 

Vierailija
18/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä asiassa kun vasemmisto tulisi järkiinsä, niin viimeinen äänestämisen este poistuu. Henkeen ja vereen kannatan suomalaisten Suomea, jossa resurssit jaetaan reilusti ja kaikista pidetään huolta. Ei se vaan v sentään toimi, jos tänne voi mistä tahansa lompsia nostamaan rahaa.

Minäpä kerron sinulle jotakin. Tunnen palkon demareiden kenttäväkeä eikä heistä kukaan pidä mmuuttajista Tai no siis työperäinen muutto on ok, jos eivät ole työnantajan välineitä palkkojen polkemiseen ja suomalaisten potkimiseen. Mutta muuten eiivät toivo heitä maahan. Lisäksi kulttuuriset seikat vaikuttaa paljon. Mutta puolueen johto on aonakin toistaiseksi ottanut toisen linjan mikä on minusta iso virhe. En ole itse rasisti, siis en pelkää ihonväriä, mutta en pidä selllaisisya kulttuureista jotka ei integroidu ja aiheuttaa turvallisuusongelmia.

Vierailija
19/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin Suomesta tuli tämä maahan tulijoiden paratiisi (ja persut nousivat) niin yhteistyö oikeiston ja vasemmiston välillä oli ihan hyvää.

Vierailija
20/54 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumekysymys jakaa vasemmistoakin aika lailla, mutta itse olen pro-choice niiden suhteen.

"Oikeistolainen"