Iäkäs nainen kotiututettiin Tyksistä Kela-taksilla rinnat paljaina, pelkkä vaippa housuina
"Hän kökötti pyörätuolissa invataksin takaosassa pelkkään housuvaippaan ja avonaiseen paitaan puettuna rinnat paljaana. Edes peittoa ei ollut. Näky oli aivan kauhea, eläimiäkin kohdellaan paremmin, tytär kertoo ääni särkyen."
Kommentit (1493)
Sairaalasta olisi varmasti löytynyt tossut ja aamutakki lainaan. Ei voi mitenkään puolustella sitä, että tämä rouva oli paljas jaloin ja ilman housuja edes lyhyen taksimatkan. Ja jos olisi muka itse riisunut niin mihin kengät olisivat kadonneet?
Toivottavasti Riikka-Petterin lärsäporukka kotiutetaan samalla tavoin ensi vaaleissa sopeutumiseläkkeillensä.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalasta olisi varmasti löytynyt tossut ja aamutakki lainaan. Ei voi mitenkään puolustella sitä, että tämä rouva oli paljas jaloin ja ilman housuja edes lyhyen taksimatkan. Ja jos olisi muka itse riisunut niin mihin kengät olisivat kadonneet?
Soitto sosiaalihuollon päivystykseen jo osastolta jos tilanne oli tuo.
Vastuulisille pitää antaa lopputili välittömästi ja ottaa kaikki oikeudet pois ja ikuinen kielto päästä sote alalle ja kuvat lehtiin ja nettiin.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin toivoin, että tämä olisi ollut trolli. Huoh.
Olikin, sillä sairaalapaidat ovat auki takaa. Peppu olisi ollut paljaana, jos ei olisi ollut vaippaa. Erikoista on se, että omat vaatteet olivat pussissa ei häntä puettu niihin.
Vierailija kirjoitti:
Olisko asialla olleet ne Natziman kehumat 20 " me tarvitsemme maahan muuttoa" - hoitajaa +plus se yksi suomalainen. 🥴
Rasismia täynnä oleva ketju. Vaadittu poistoa.
Nämä poliiittiset päätökset on tehty aikaa sitten. Sanna runnoi soten läpi, soten joka oli susi syntyessään. Isopalkkaisille johtajille rahaa riittää, rahaa uppoaa enemmän mutta mikään ei toimi. Toimintoja ja kuluja tarkastellaan aivan vääristä näkökulmista ja hyvinvointivaltio ajetaan alas. Se että vanhus laitetaan kotiin näin on sadismia ja välinpiyämättömyyttä, mutta kukaan ei ota vastuuta tai joudi vastuuseen. Vanhukset tuntuu olevan kuluerä, joka ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli kotiuttaja, jotka laittoi asiakkaan pyörätuoliin osastolla. Nyt heti vastuuseen tapauksesta kai siellä tieto on mistä potilas löhetettiin kotiin.
Päivystyksestä laitettiin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö omaisten kuulu viedä vanhukselle vaatteita?
Tiesitkö, että läheskään kaikilla ei ole omaisia?😥
Hänellä oli vaatteet, muovikassissa mukana kotiutuksessa. Kukaan ei viitsinyt pukea niitä hänelle.
Mitä hellvettiä taas maailman onnellisin maa välittävä Suomi?? Mitä viddua täällä tapahtuu 2026?
Nätsimä ja orpokin ovat vain huolestuneita somaleiden hautajaisista ja "rässismistä" mutta kantaväestöä ja vanhuksia voi kohdella näin??
Vierailija kirjoitti:
Mitä hellvettiä taas maailman onnellisin maa välittävä Suomi?? Mitä viddua täällä tapahtuu 2026?
Nätsimä ja orpokin ovat vain huolestuneita somaleiden hautajaisista ja "rässismistä" mutta kantaväestöä ja vanhuksia voi kohdella näin??
Oma kansa ensin ajattelu on vahingollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka oli kotiuttaja, jotka laittoi asiakkaan pyörätuoliin osastolla. Nyt heti vastuuseen tapauksesta kai siellä tieto on mistä potilas löhetettiin kotiin.
Päivystyksestä laitettiin kotiin.
Vastuuseen tapahtuneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin tosiaan tapahtuu. Oma äitini kotiutettiin myös näin, kun sairaala oli hukannut hänen vaatteensa, ei ollut edes kenkiä. Olisin toivonut etä olisi soitettu kun aiotaan kotiuttaa ja että olisi kerrottu että ei ole omia vaatteita. Olisin tuonut vaatteet ja tullut autolla hakemaan.
En ole vanhus, mutta minut myös kotiutettiin Meilahdesta toissakesänä pelkässä mekossa. Ei kenkiä, takkia, lompakkoa, puhelinta tai edes alusvaatteita koska ne leikattiin sairaalassa rikki (mikään pakko.ei ollut). Asun yli 50:n kilometrin päässä. Mitään apua en saanut. Helv tilliset kiitokset vaan sinne.
Missä puhelimesi oli, miksi et pyytänyt hoitajilta saada soittaa jollekulle joka olisi tuonut sinulle toiset vaatteet?
No kuule puhelin oli siellä onnettomuusautossa. Ja ei, en ollut kuskina. Pyysinhän minä, noin 50 kertaa, että voinko soittaa tai laittaa viestin numerotiedusteluun, että saisin esimerkiksi äitini puhelinnumeron. En todellakaan muista sitä ulkoa, ei me mutsin kanssa niin paljon soitella. Tai voisivatko soittaa tiedoistani löytyvälle lähiomaiselle. Kumpikaan ei onnistunut. "Hauskinta" tässä oli se, että ystäväni, josta kyselin, oli samassa onnettomuusautossa ja toisella puolella samaa sairaalaa, mutta tätä ei voitu kertoa mulle. Ei vaikka kyseisen ystävän tiedoissa minä olen hänen hätäkontaktinsa. Olisin lainannut ystäväni puhelinta. Mä pääsin pois neljän päivän jälkeen, hän oli päässyt päivää myöhemmin.
Ei siinä. Oli ihan mielenkiintoista lähteä yksin siinä mekossa suunnistamaan rautatieasemalle. Etenkin neljän murtuneen kylkiluun kanssa. Hiukan oli hidas matka.
Ps. En saanut junassa sakkoja, se oli plussaa.
Oliko tämä rouva kotiäiti joka einollut maksanut koskaan veroja. Niin ettei sitten häntä hoideta kun ei ole itse maksanut veroja. Tuli mieleen.
Olisi kiva saada tähän hoitajien kommentti.mikdi mäin toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kieltämättä varsin erikoinen ratkaisu pukea vanhukselle pelkkä avopaita päälle, olisi jostain varmaan edes yksi sairaalan pyjama ja putkisukat löytyneet.
Ei sairaalalla ole välttämättä kuin vuokra vaatteita joita ei kyllä voi laittaa kenenkään mukaan.
Eiköhän pieni hävikki ole laskettu vuokrahintaan. Kyllähän niitä varmasti katoaa ja rikkoontuu kierrossa ja välillä voi mennä roskiinkin jos joku vaikka oksentaa tms pahasti. Kuitenkaan ei ole kyse mistään erikoistuotteesta vaan ihan perus pyjamasta.
no sairaalan pyjamia nyt kukaan tuskin haluaa ostaa kun niissä lukee sairaalan nimi
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Riikka-Petterin lärsäporukka kotiutetaan samalla tavoin ensi vaaleissa sopeutumiseläkkeillensä.
Pitääkö Riikan tulla henkilökohtaisesti kotiuttamaan jokainen vanhus, koska oletettavasti suomalainen sairaalan työntekijä ei siihen kykene? Ei ihme, ettei täällä mikään toimi, jos odotetaan ministeriä tekemään omia töitä
Mutta ihailla täytyy. On se Riikka vaan moniosaava, kun tekee sairaalahenkilökunnankin työt paremmin kuin henkilökunta itse
on vahingollista ajatella omaa kansaa, nuo rahat on nyt italialaisten kaakeleissa ja hyvä niin.
tuppurainen, natsima ja kiuru ja poikapuheenjohtaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin toivoin, että tämä olisi ollut trolli. Huoh.
Olikin, sillä sairaalapaidat ovat auki takaa. Peppu olisi ollut paljaana, jos ei olisi ollut vaippaa. Erikoista on se, että omat vaatteet olivat pussissa ei häntä puettu niihin.
Kyllä se avopaita voi olla auki ja roikkua niin, että myös rinnat on paljaana.
Tiesitkö, että läheskään kaikilla ei ole omaisia?😥