Mitä ajatuksia herättää nykyinen väestökehitys?
Vuonna 2000 vieraskielisiä oli maassa 2% väestöstä. Vuonna 2025 luku oli 12%, eli oli kuusinkertaistunut. Samaa tahtia vuonna 2050 luku on 66%. Mitä ajatuksia herättää?
Kommentit (87)
Sitä mieltä, että aloittajan käyttämä malli ei ole validi. Mulle on aivan samantekevää mitä äidinkieltä ihmiset puhuvat kunhan ovat akateemisia.
Kaikilla on lapsuuden ongelmia ja heidän pitäisi mennä terapiaan ne hoitamaan.
Asun itsekin ulkomailla, joten eipä paljon hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä mieltä, että aloittajan käyttämä malli ei ole validi. Mulle on aivan samantekevää mitä äidinkieltä ihmiset puhuvat kunhan ovat akateemisia.
Miten paljon akateemisia neroja odotat Afrikasta ja Lähi-idästä tulevan? Ymmärrän kyllä viehätyksesi akateemisiin, kun selvästi itse olet tajuttoman tyhmä.
Jos perussuomalaiset saavat yksin päättää, Suomeen ei tule yhtään ulkomaalaista. Syntyvyys laskee koko ajan. Kohta ei ole suomalaisia. Kuollaan sukupuuttoon. Viimeinen sammuttaa valot.
Kuinka nuo tulokkaat pärjäävät näissä lämpöasteissa?
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ei ollut validia? Ennusteeni oli sitä paitsi konservatiivinen. Tilanne on todennäköisesti vielä huonompi vuoteen 2050 mennessä.
Sellaista se on kun juutalaiset hallitsevat länsimaita. Valkoinen rotu on tuhottava.
Demografia on talouskasvun kannalta katastrofaalinen. Ei ole kunnon kasvua Suomessa muutamaan vuosikymmeneen. Onneksi sain lapseni lähtemään pois Suomesta.
Kansan tietoinen sukupuuttoon ajaminen aiheuttaa vihaa poliitikkoja kohtaan ja surua.
Ilmastopakolaisuudesta nyt varmaan puhutaan?
Eiköhän siitä seuraa sisällissota.
No Suomen elintaso romahtaa ja lähestyy vauhdilla niiden maiden elintasoa mistä tuota väkeä tänne haalitaan.
Todellisuudessa tuhoisan islam-muslimi-somali hyökkäyksen EU maihin käynnistivät vuosia sitten EU Saksan diktaattorit Merkel ja Ursula Von Der Leyen... on käsittämätöntä että näitä kahta vaarallista rikollista ei ole vangittu ja että päämediat suojelevat näitä kahta rikollista kaikin tavoin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs ei ollut validia? Ennusteeni oli sitä paitsi konservatiivinen. Tilanne on todennäköisesti vielä huonompi vuoteen 2050 mennessä.
Onko vuonna 2075 sitten 396% väestöstä vieraskielisiä? Ilmiöt käyttäytyvät usein siten, että alussa pienillä arvoilla havaitaan eksponentiaalista kasvua, mutta myöhemmin kasvu kääntyy esim. logaritmiseksi.
Tarkoittaa myös sitä, että Venäjä tulee valtaamaan Suomen. Maasta tilee asumiskelvoton.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa häipyä Suomesta kun vielä ehtii. Ei mulla muuta.
Ironia ei taida olla vahvin laji siellä? :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten paljon akateemisia neroja odotat Afrikasta ja Lähi-idästä tulevan? Ymmärrän kyllä viehätyksesi akateemisiin, kun selvästi itse olet tajuttoman tyhmä.
Onhan ne yhtä fiksuja kun minäkin. Mitä höpötät?. Jokaisen oma murhe joka ei osaa tukihakemuksia täyttää.
Kannattaa häipyä Suomesta kun vielä ehtii. Ei mulla muuta.