Miten pitkäaikaistyötön voi saada 1700€ veronpalautusta??
Minä en ole ikinä saanut kuin pari sataa vaikka olen hyvätuloinen!
Kommentit (42)
Itse sain kuntoutusrahaa josta meni verot ja Kela maksoi 600€ minun ulosottoja veronpalautuksen muodossa.
Sehän sai myös tukia tuon verran kk.
Mä sain 2500€:a, liiton rahoista palautusta.
Uskoo ken tahtoo..
Mää taas sain 43 000€ palautusta.
En saanut noin paljon mutta useita satasia kuitenkin. En muuttanut veroprosenttia joten jäi joka kk "säästöön". En ole oikeutettu tt-tukeen joten säästöistä ei toistaiseksi rokoteta. T: Työtön
Vierailija kirjoitti:
Itse sain kuntoutusrahaa josta meni verot ja Kela maksoi 600€ minun ulosottoja veronpalautuksen muodossa.
AIDS on ikävä sairaus 🥺
Veroprosentin saa itse laittaa niin korkeaksi kuin haluaa.
Mulle tulee 750 euroa veronpalautuksia. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Ansiosidonnaisesta maksetaan oletuksena 25 % veroa.
T. Pitkäaikaistyötön
Ap:lle vinkiksi, että voit pyytää pidättämään palkastasi vaikkapa 10% enemmän veroa kuin pitäisi, niin saat kyllä veronpalautusta!
Keskustelu | Aihe vapaa | 10:53 | 20.3.2026 | 20
Työtön kaveri saa veronpalautuksia 1700€/kk
Mitä ihmettä? Maksetaanko tuista muka veroja?
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi jankutat?
Hän ei voi käsittää, miten pelkällä lusmuilulla saa noin paljon tililleen ;D Noh, nyt on perjantai, ne on huomenna jo juotu kuitenkin tai niillä on ostettu rahkaa tai juoughourtteja.
-winner-
Jos on ylivuoden työtön, mutta ollut edellisvuoden alkupuolella työssä siten, että on ajannut työmatkat Hangosta Inariin ja takaisin päivittäin reippaasti (Silloin ei jää aikaa halvempaan sähköautoiluun)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee 750 euroa veronpalautuksia. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Ansiosidonnaisesta maksetaan oletuksena 25 % veroa.
T. Pitkäaikaistyötön
Ansiosidonnaisella oleva ei voi olla pitkäaikaistyötön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pitkäaikaistyötön
Voi olla, jos on ollut yli vuoden työtön
Vierailija kirjoitti:
Eihän toki, nimenomaan näiden risuakaan ristiin laittamien työttömien veronkierron takia koko Suomi on konkurssissa. Pikavippejä otetaan, että seuraajat voivat samastua tapaus Riikkaan ja tilata 800e shampanjapullot joka ilta.
-winner-
Mä saan aina noin 600 e. Miten? Maksan työmarkkinatuesta veroa, sillä 20%, joka siitä menee automaattisesti. Kun mulla ei ole muita tuloja, saan siitä kuitenkin palautusta.
Niin ja toimeentulotukea saaville tästä ei ole tietääkseni hyötyä, kun summa vaan vähennetään tuesta. Itselleni on.
Vierailija kirjoitti:
20% menee automaattisesti. Tämä on ollut ovela keino pienentää tukea pienentämättä tukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Pitkäaikaistyötön
Voi olla, jos on ollut yli vuoden työtön
Minulle pitkäaikaistyötön on +5 vuotta työttömänä ollut, joku vuoden työttömyys on nykyään niin yleistä,.
Taas se alkaa.