Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita

Vierailija
19.03.2026 |

Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä. 

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitattavasti nykyään ei ole naisia isolla N:llä mitä lähestyä. Kaikki miehet tietää ettei nykynaiset maksa vaivaa.

Kukapa mies lähestyisi täyteen tatuoituja ja muutenkin luonnottoman, jopa pelottavan näköisiä naisenkuvatuksia? Pelkäähän tuommoisia kuka tahansa. 

Onhan se argumentti tuokin 😂

Koetko ylemmyyttä?

Sitten voittekin kuuskymppisenä ja koskemattomana miettiä että kannattiko...

Vierailija
62/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50vuotias enkä ole kuullut kenenkään naisen harmittelevan,etteivät vieraat miehet lähesty enää.

Sen sijaan olen kuullut paljon  tarinoita perseen puristelusta, perään lähtemisestä,puhelinnumeron ruinaamisesta ja huorittelusta,kun nainen ei ole tälle toiminnalle lämmennyt.

Paras kuulemani oli *pihtari h uora" 😂😂😂

Oon 38 ja varsinkin vanhemmilta ihmisiltä kuulen kuinka häirintä, väkivalta ja rais kaukset on ihan normaalia. Joku tisseistä tai perseestä kouriminen on vaan vitsiä, miehet nyt on semmosia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin miehenä voin itsestäni todeta, että alati vellonut tasa-arvo keskustelu on syöpynyt pirstaleisena aivolohkoihini, eri toten kysynyksessä miehen ja naisen prototyypityksestä vallitsevaan ja toisaalta tavoitteltavaan läheis, pikaseura - ja kesto seurustelujen muotoihin ja keskustelu tasoon kohtaamisten yhteyteen. Naiset ovat hienokseltaan miehiä itsetietoisempia. Parempi kävellä daamin vieressä hillitysti munakuorilla kuin rehvakkaasti puhuen mitä miettii. Siinä vapautuneessa tolassa saattaakin munankuoriasfaltti miinoittua ja seurauksena voi olla yhteisen matkan pääte. Miehet ovat nyt henkisessä poterossa kyttäämässä miten taas-arvo edistyy ja mikä rooli miehelle jää naisten toiveissa ja vaatimuksissa. Hyvä Kysyjä, olen havainnut, että maassamme on vielä kaipaamasi kaltaisia ideaaliuroksia, kertakaikkisesti aitoja herrasmiehiä. Ole miesmäisyyden osin kadulla,  henkisessä tienristeyksessä,Okei feministisiipi voi heitellä tähän suuntaa mielipidettä munia.. Tulee tämäkin (fiktio) asfaltti kuorrutettua valkokeltasävyyn miehen astella naisen seurassa. Mutta eikös ne munan kuoret riesaa sitten kumpaakin kulkijaa? 

Vierailija
64/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nykyistä tilannetta ole naiset ajaneet viimeiset 10-15 vuotta ahkerasti. Älä lähesty, älä puhu ja älä hengitä samaa ilmaa. Mikä nyt mättää?

Kyllä mä juttelen miesten kanssa usein. Joidenkin kanssa paljonkin.

Mikä sussa on vialla jos naiset ei halua jutella sun kanssa?

Ihan hyvin tulen juttuun ihmisten kanssa töissä, harrastuksissa ja arjessa. Romanttisessa mielessä en kyllä ole koskaan naista lähestynyt enkä tule tulevaisuudessakaan lähestymään. Elämässä on paljon muutakin mielenkiintoisempaa tekemistä.

Vierailija
65/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio istua vankilassa siitä syystä, että nainen haluaisi jatkaa suhdetta ja minä en. Yksikin yhdyntä tekee miehestä mahdollisen raiskaajan. Jos nainen pettyy suhteen katkaisuun, niin hän voi tehdä ilmiannon raiskauksesta ja miehellä on aikamoinen taakka selitellä, jos nainen sanoo, ettei halunnut, mutta jäätyi tilanteessa. 

Aktia ei saa kuvata ja harva nainen haluaa allekirjoittaa sopimuksen sovitusta yhdynnästä.

Naikaa tummia, niillä on aikaa istua kakkua.

Oot varmaan ihan tosissasi mutta näytät vaan miten pihalla ja katkeria te olette.

Jos sulle jatkuvasti sattuu tuommoista niin oiskohan siinä joku yhdistävä tekijä? 🤔

Yksikin kerta vankilassa on liikaa. Ennen kuin naiset oppivat, että miehelläkin pitää olla oikeusturva, niin saavat olla minulta rauhassa.

Saisin kyllä helposti satunnaista seuraa, mutta työssä ja harrastuksissani en juuri naisia näe, jotta voisin rakentaa luottamuksellisen pohjan suhteelle. Sääli sinänsä, koska olen hyvin seksuaalinen. Menköön näin.

Vierailija
66/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään miehen pitäisi olla ajatustenlukija. Joku nainen ottaa herneen nenään siitä, että pitää ovea auki. Työpaikan siivooja ahdistuu selvästi, kun toivotan hänelle hyvää huomenta. Toisaalta joistain kummallisista merkeistä pitäisi osata lukea, milloin lähestyminen on jopa toivottavaa.

Olen luopunut aikoja sitten aloitteiden tekemisistä. Kyllä naiset tulevat kertomaan, jos niillä on asiaa. Toisaalta saa usein aikamoisen ryöpyn niskaansa, kun yrittää kohteliaasti kieltäytyä juopuneen naisihmisen seurasta. Eivät ne naiset tässä ole paljoa miehiä kummempia. Varmaan 90 % on ihan järkeviä, mutta niiden 10 % takia olen tullut todella varovaiseksi. 

Vierailija
67/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on mies

Vierailija
68/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama, nainen kysyy miehiltä mielipidettä ja se kun saadaan, tulee naiset joukolla kertomaan miksi se on väärin...

Vierailija
69/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sanontakin että minne paholainen ei pääse, lähettää hän naisen sinne

Vierailija
70/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sama, nainen kysyy miehiltä mielipidettä ja se kun saadaan, tulee naiset joukolla kertomaan miksi se on väärin...

Jep. Kaikki oikeusjutut ja HR-keskustelut on ihan höpöhöpö, mutta samalla kaikki kadulla vastaan kävelevät miehet ovat raiskareita.

Vierailija
71/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt naiset niitten aechlaemienne luokse mitä silloin 10 vuotta sitten vaaditte tänne tuotavaksi!

Tää tietenkin auttaa sua saamaan naista miten...?

En ole itse ikinä seurustellut kun kantasuomalaisen miehen kanssa enkä tunne ketään kenellä olisi kumppani muualta.

Vierailija
72/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ajan voi käyttää fiksumminkin. Valitettavasti sen huomaa vasta myöhemmällä iällä.

M54

Vierailija
73/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menkää nyt naiset niitten aechlaemienne luokse mitä silloin 10 vuotta sitten vaaditte tänne tuotavaksi!

En ole itse ikinä seurustellut kun kantasuomalaisen miehen kanssa enkä tunne ketään kenellä olisi kumppani muualta.

Älä huoli, en koskisi suhun kepilläkään 😂

Vierailija
74/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa nyt feministit tyytyväisiä, kun saitte, mitä halusitte. tähä siitä metoosta seurasi.

Vierailija
75/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, en koskisi suhun kepilläkään 😂

Sitä varmaan harmittaa tosi paljon nyy

Vierailija
76/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tumma mies esim. wolt kuski. He ovat itsevarmoja tosimiehiä!

Vierailija
77/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olkaa nyt feministit tyytyväisiä, kun saitte, mitä halusitte. tähä siitä metoosta seurasi.

Onko joku nainen siis valittanut kun miehet ei lähesty?

Vierailija
78/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku nainen siis valittanut kun miehet ei lähesty?

Katsoitko edes tätä ketjun nimeä mihin lähetit viestisi?

Vierailija
79/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miehen pitäisi lähestyä. Lähesty itse.

Vierailija
80/101 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä