Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita

Vierailija
19.03.2026 |

Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä. 

Kommentit (580)

Vierailija
61/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään seurassa ei tarvitse pelätä tai kävellä munan kuorilla tavallisesti. Pelon nouseminen kertoo, että jokin on vialla.

Vierailija
62/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olkaa nyt feministit tyytyväisiä, kun saitte, mitä halusitte. tähä siitä metoosta seurasi.

Onko joku nainen siis valittanut kun miehet ei lähesty?

Luitko otsikon?

Mutta eihän ap ole nainen vaan mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naiset metsään, jospa siellä karhu lähestyy.

Vierailija
64/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiedä onko varattu vai ei. Pitäis olla joku sinkkukori kädessä

Vierailija
65/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sama, nainen kysyy miehiltä mielipidettä ja se kun saadaan, tulee naiset joukolla kertomaan miksi se on väärin...

AP on mies?

Ei ole, vaan sinkunaisen koulutettu koira, joka haluaisi  tuuraajaa jatkuvaan pillun nuolentaan.

Vierailija
66/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sitä ole ennenkään uskaltanut lähestyä.

Vierailija
67/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nekinhän poistettiin pikavauhtia koska naiset kuulemma ahdistuivat viikkokausiksi miten kaikki saisivat julkisesti tietää hänen parisuhdestatuksensa. 

Eihän niitä sinkkukoreja olisi ollut mikään laissa määritelty pakko edes käyttää...

Vierailija
68/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivän naisvihaketju numero 17.

Tämä on feministi - sovinistiketju! Naisia voi halveksua aivan hyvin vihaamatta niitä.

Feminismin vastakohta ei ole naisviha vaan sovinismi, mutta kun sana sovinismi feminismin yhteydessä tuo esiin sen, että tuo feminismi/sovinismi-saasta kuuluu edelliselle vuosituhannelle, niin feministi ei sanaa sovinisti käytä vaan on korvannut sen sanalla naisviha.

Vierailija
69/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nekinhän poistettiin pikavauhtia koska naiset kuulemma ahdistuivat viikkokausiksi miten kaikki saisivat julkisesti tietää hänen parisuhdestatuksensa. 

Eihän niitä sinkkukoreja olisi ollut mikään laissa määritelty pakko edes käyttää...

Tinder on korvannut sinkkukoritkin. Tinderissä naiselle ei saa jutella ennen kuin on syntynyt match, joten metoon vaara ei Tinderissä ole yhtä iso kuin oikeassa elämässä.

Vierailija
70/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

I S L A M  on oikeassa naisten suhteen!

Vierailija
71/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia syitä nykyään. Monet miehet ovat kyynistyneet teerenpeleihin joita nykynaiset harrastavat. On miehiä tiskin alla ja päällä jonossa! On fuckbyddyjä, on frendejä benefitseillä ja mitä kaikkee. Ota jos komeus riittää naiselta jonostus lippu niin saat joku viikko treffata.......... mikä tässä mättää on naisten monarkia. Moni perustavismies jättää iskemispelin sikseen kun ikää kertyy ja se näkyy jo naamasta eikä kumppania lähde mukaan.

Tottakai komeita chadeja ei riitä kaikille tuija-taviksille, joten hoikille fittness-kissoille jää kova työ viihdyttää ja päästä jatkoille urkkahallien partajätkien kanssa.

Monet naisethan oikein huomioh*oraa miehiä jotta saavat näpäyttää näitä pakeilla kunhan ovat pyörittäneet ehkä voin lähteä treffeille kuvion ensiksi.

Seksi ei ole nykyään mikään ongelma, sitä saa ostettua niin kauniilta naiselta tavaramarkkinoilta kuin itse haluaa. Laadukasta parisuhdetta taas ei.

Vierailija
72/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muutkin huomanneet miten jo poistettuja viestejä palautetaan takasin kun ne ovatkin oikeaa mieltä

Vierailija
73/580 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin maahanmuuttajamiehet lähestyvät normaalisti? Ehkä sinä et ole tarpeeksi viehättävä kelvateksesi heille? Suomalaiset miehet nyt ovat naismaisia ja pääosin juoppona niin älä nyt vaan jää odottamaan niiden aloitteita muuten oot sinkku vaihdevuosiin asti.

Vierailija
74/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikalla vanhempi nainen läpsi minua perseelle, minä kiitin kohteliaasti.

työpaikalla minä loin viipyilevän katseen vanhempaan naiseen, se kitisi luottamusmiehelle että tämä on häirintää.

työpaikalla vanhempi nais siivooja toivotti minut taloon tervetulleeksi irvistelemällä ja hammasta puremalla.

nyt 20v myöhemmin nuori nais siivooja tervehtii minua heleästi ja huiskuttaa kädellä. 

toiset naiset saavat minulta naistenpäivänä suklaata mutta toisille minä käännän selkääni.

mikä teitä naisia vaivaa ?

Vierailija
75/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäköhän? 

Vierailija
76/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työpaikalla vanhempi nainen läpsi minua perseelle, minä kiitin kohteliaasti.

työpaikalla minä loin viipyilevän katseen vanhempaan naiseen, se kitisi luottamusmiehelle että tämä on häirintää.

työpaikalla vanhempi nais siivooja toivotti minut taloon tervetulleeksi irvistelemällä ja hammasta puremalla.

nyt 20v myöhemmin nuori nais siivooja tervehtii minua heleästi ja huiskuttaa kädellä. 

toiset naiset saavat minulta naistenpäivänä suklaata mutta toisille minä käännän selkääni.

mikä teitä naisia vaivaa ?

Sellainen incelin suklaatitaru tänään 💩🤣

Vierailija
77/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olem nelikymppinen,lihava ja pukeudun tyyliin Crocseihin ja kolitsihousuihin. Silti  maa""ttajamies seurasi kaupasta kotiovelle ja lähti vasta,kun kuuli koirani haukkuvan ja näki sen hyppivän ikkunaan. Silti umpisuomalainen mies hankasi ruuhkabussissa  etumustaan takapuoltani vasten. Silti entinen työkaveri suuttui,kun sanoin kertovani pomolle ellei lopeta viesteillä pommittelua ja työpisteelleni änkeåmistä, sillä en ole kiinnostunut.

Juu kiitos en kaipaa "rohkeita aloitteita!"

Vierailija
78/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitattavasti nykyään ei ole naisia isolla N:llä mitä lähestyä. Kaikki miehet tietää ettei nykynaiset maksa vaivaa.

Se on juurikin näin.

Turhan työn tekeminen ei maksa vaivaa, tyhjän saa pyytämättäkin.

Vierailija
79/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset avoimesti syyttää miehiä ihan kaikesta, jopa naisten omasta toiminnasta. Naiset avoimesti vihaa ja haukkuu kaikkia miehiä. Naiset avoimesti kertovat kuinka käyttävät miehiä taloudellisesti ja henkisesti hyväkseen. Naiset avoimesti kertovat että miehen ainoa arvo on taloudellinen arvo. Naiset avoimesti kertovat että ei tarvitse miehiä mihinkään. Naiset keksivät valheellisia tekaistuja syytteitä miehiä vastaan. Naiset ei kykene enää nykypäivänä sitoutumaan parisuhteeseen. Naiset tuhoavat kaikki parisuhteet heti kun naiseltakin vaaditaan panostamista parisuhteeseen. Naiset ei todellakaan nykypäivänä ole uskollisia ja lähes jokainen pettää miestään.

Kaiken tämän jälkeen Naiset ihmettelee suureen ääneen miksi miehet ei lähesty ja tavoittele naisia jotka tekevät kaiken edellä mainitun miehille.

Olet kirjoittanut sepustuksessasi sukupuolet väärinpäin. Koirakset eivät edelleenkään osaa käyttäytyä yhtä hyvin kuin Naiset

Vierailija
80/580 |
20.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakskymppisenä jotkut harvat uskalsi tulla jutulle, mutta +30 v naisena hiljaista on pidellyt. Että joo, sikäli olen samaa mieltä. Voi tosin johtua omasta vanhenemisestakin, ettei juttuseuraa enää löydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä