Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita
Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä.
Kommentit (101)
Ennen miehet tekisivät koko ja sitten tuli naiset jotka kuorossa huutavat että emme halua miesten lähestyvän ja kuinka kaikki miehet on ahdistelijoita ja naiset alkoivat kieltämään että miehet ei saa lähestyä.
Miehet tekivät vain sen mitä naiset pyytivät tai oikeastaan käskivät
Vierailija kirjoitti:
Valitattavasti nykyään ei ole naisia isolla N:llä mitä lähestyä. Kaikki miehet tietää ettei nykynaiset maksa vaivaa.
Isoja naisia on kyllä mutta naisia isolla N:llä ei
Jatkuvasti kuulee naisten suusta, että he eivät tarvitse miehiä mihinkään. Mieluummin elävät "itsellistä ja voimaantunutta" elämää. Voi olla, että jostain kumman syystä miehet uskovat mitä naiset heille kertovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katse naiseen ei ole syytteen arvonen👀itse pyysitte.
Naisten aika tehdä aloite.
Ootpa nössö mies, musta on naiset uhannu tehä kymmeniä syytteitä, ja vieläkin odotellaan. Kunhan itse käyttäytyy asiallisesti, niin ei mitään hätää🤔🤔
Hyvät sulle ei muuta sitä faktaa että on paljon "nössöjä" miehiä.
Naiset on kyllä nykyään räjähdysherkkiä, kun mikä tahansa tulkitaan henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, minkä vuoksi uskonkin, että naiset tukkivat poliisin ja terveydenhuollon kanavia turhilla ilmoituksilla. Pelolla vain miehet annatte naisille valtaa, mutta itsevarmuudella ja asiallisenkohteliailla lähestymisillä otatte vallan takaisin🤔🤔
Eikös nykyistä tilannetta ole naiset ajaneet viimeiset 10-15 vuotta ahkerasti. Älä lähesty, älä puhu ja älä hengitä samaa ilmaa. Mikä nyt mättää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitattavasti nykyään ei ole naisia isolla N:llä mitä lähestyä. Kaikki miehet tietää ettei nykynaiset maksa vaivaa.
Miksi siis ahdistelu on niin normaalia?
Haluavat pillua ei parisuhdetta.
Miesten ja naisten ajattelumaailma ero. Nainen testaa parisuhteella ansaitseeko mies seksiä ja mies testaa seksillä ansaitseeko nainen parisuhdetta. Eikä kummassakaan ole mitään väärää
En haluaisi kuulla yhtään valitusta naisilta tästä asiasta koska tätä naiset halusivat. Eletään näin maailmanloppuun asti.
En ole kuullut yhdenkään naisen valittavan, ettei miehet lähesty enää. Sen sijaan seksuaalisesta ahdistelusta, väkivallasta ja stalkkaamisesta olen kuullut paljonkin valitusta.
Joku miesten fantasia, että naiset ahdistuisivat siitä, että naisilla on kehollinen itsemääräämisoikeus ja oikeus olla kuuntelematta sanallista ahdistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät halua tulla lähennellyiksi eli meetoo ja kun miehet eivät enää lähesty, vihaiset naiset sitten keksivät pahimman asian, mikä niitä itsessään ahdistaa ja hyökkäävät sillä syyttäen miesten kimppuun.
Eli heikko itsetunto ja irrationaaliset pelothan.
Mitä ihmettä sä selität?
Sitä että me miehet emme oikein ikinä ole tajunneet sitä, kun selitätte miesten heikosta itsetunnosta ja peloista. Mitä te oikein tarkoitatte sillä? Vähän kuin selittäisitte menkkakivuistanne. Ei miehet pysty niitä ymmärtämään.
Koita selittää siitä heikosta itsetunnosta ja peloista toiselle naiselle, niin se tajuaa heti mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpa nössö mies, musta on naiset uhannu tehä kymmeniä syytteitä, ja vieläkin odotellaan. Kunhan itse käyttäytyy asiallisesti, niin ei mitään hätää🤔🤔
Oot ylpeä itsestäsi?
Mikä kaikki sulle on sitä soveliasta ja asiallista käytöstä?
Kukaan nainen tuskin pahastuu, jos heille esim puhuu normaaliin tapaan. Mullakin on nyt kaksi tapausta, jotka nykyisen rikoslain puitteissa sais syytteen mutta he ei tosiaan tajua itse että tekee mitään väärin. Kuten seuraaminen ja käsiksi käyminen. Yksi ex tykkäs tunkea vehjettään milloin mihinkin aukkoon mun nukkuessa. Toinen teki p llu tarkastuksia. Yksi lähettelee edelleen heppikuvia.
Nää oli heidän mielestään vaan hauskoja vitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Olisko niin että miehen elämän tuhoaminen on tehty menkkahirviölle liian helpoksi ja siitä ei seuraa mitään. Naisesta kun ei päälle päin näe minkälainen feministiterroristi siellä pakkeloitujen kasvojen takana piileskelee.
Oot selkeästi ihana ja kultainen mies. En yhtään tajua miksi ei ole onnistunut 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ylpeä itsestäsi?
Kukaan nainen tuskin pahastuu, jos heille esim puhuu normaaliin tapaan. Mullakin on nyt kaksi tapausta, jotka nykyisen rikoslain puitteissa sais syytteen mutta he ei tosiaan tajua itse että tekee mitään väärin. Kuten seuraaminen ja käsiksi käyminen. Yksi ex tykkäs tunkea vehjettään milloin mihinkin aukkoon mun nukkuessa. Toinen teki p llu tarkastuksia. Yksi lähettelee edelleen heppikuvia.
Onko tuollaisia miehiä sitten pakko ottaa? Puhunkin nyt naisista, jotka ovat uhanneet syytteillä ihan pelkän "moi"-viestin jälkeen treffipalstoilla, koska näitäkin on tapahtunut🤔🤔
Tänä päivänä et lähesty naista, siitä pitää woke huolen.
Isäni iski silmänsä äitiini kahvilassa ja lähti perään. Koska olen tässä,arvannette että toimi. Oli 70lukua ja pikkukaupungissa.
Nykyään jos mies tekisi samaa, nainen ajattelisi että onko se hullu vai epätoivoinen.
Suomi on useiden tutkimusten ja järjestöjen mukaan yksi Euroopan unionin vä ki valta isimmista maista naisille, ja se sijoittuu usein tilastojen kärkeen tai kärkikastiin. EU:n perus oikeus vieras ton mukaan yli puolet suomalaisnaisista on kokenut fyysistä tai sek sua alista vä ki valta a 15 ikävuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko niin että miehen elämän tuhoaminen on tehty menkkahirviölle liian helpoksi ja siitä ei seuraa mitään. Naisesta kun ei päälle päin näe minkälainen feministiterroristi siellä pakkeloitujen kasvojen takana piileskelee.
Oot selkeästi ihana ja kultainen mies. En yhtään tajua miksi ei ole onnistunut 🤔
En minäkään tajua mitä te naiset oikein valitatte. Itse pyysitte että jättäkää rauhaan. Nyt on jätetty. Kumpaa te siis haluatte, lähestymistä vai rauhaanjättämistä?
no mikäs naisiin on mennyt, jos nainen empii 2 vuotta lähteäkkö miehen kanssa kahville? siinä vaiheessa minä totean että juna meni jo, silloin nainen jää surkuttelemaan että olisi hän voinut lähteä kahville, nyyh.
elämä on liian lyhyt empimiseen, siis mikä naisia vaivaa? itseluottamuksen puuteko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ylpeä itsestäsi?
En ymmärrä näin miehenä miksi peniksen kuvien lähettely olisi vain vitsi. En ymmärrä sitäkään miksi naiseen pitäisi laittaa mitään sisälle jos ei ole naisen suostumusta. Ja kyllä on se vaikea nukkua joskus naisen vieressä jos himottaa. Mutta asioista voi keskustella sen naisen kanssa. Oma eksäni halusi että herätän hänet seksillä. Oli hieman villimpi tyttö.
Asiallisesti käyttäytyvä josta on uhattu tehdä kymmeniä syytteitä :D ahahahahahahah mikä pelle.