Mitä ihmettä miehille on tapahtunut? Ennen lähestyivät naisia, olivat itsevarmoja ja rohkeita
Nykyään tuntuu että monet miehet kävelevät kuin munankuorilla naisten seurassa. Ikään kuin pelkäisivät pientäkin virheliikettä.
Kommentit (101)
Olen 50vuotias enkä ole kuullut kenenkään naisen harmittelevan,etteivät vieraat miehet lähesty enää.
Sen sijaan olen kuullut paljon tarinoita perseen puristelusta, perään lähtemisestä,puhelinnumeron ruinaamisesta ja huorittelusta,kun nainen ei ole tälle toiminnalle lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ennen miehet tekisivät koko ja sitten tuli naiset jotka kuorossa huutavat että emme halua miesten lähestyvän ja kuinka kaikki miehet on ahdistelijoita ja naiset alkoivat kieltämään että miehet ei saa lähestyä.
Miehet tekivät vain sen mitä naiset pyytivät tai oikeastaan käskivät
Edellinen mies mihin ihastuin ja olisin hänet halunnut osoitti kiinnostusta, oli utelias mun mielen ja elämän suhteen, hänen kanssa pystyi heittämään läppää, oli turvallinen olla ja hänen toiminnasta näki, että tää tyyppi ajattelee sitä mitä mä olen sanonut ja haluaa pitää huolta.
Seuraava mikä osoitti kiinnostuksensa oli painostaminen, satunnainen huomiointi silloin kun muuta ei saanut, itse halusi, painosti ja saikin mitä halusi.
Viimeisin tuli kirjaimellisesti iholle kun oli kuulemma ihastunut niin pitkään. Ei uskonut vaikka sanoin että ahdistaa ja lopeta, senkin jälkeen oli per seessä kiinni ja totesi vaan että "no pitää vähän kiusata, hehheh". Kun oli lähtenyt niin sain sanottua että ei tule enää ikinä mun lähelle. Totesi että ok, hyvää kevättä ja katsellaan. Eijjumalauta. Jotenkin olisin kuvitellut että normaali ihminen ees kysyisi että miksi ja pyytäis anteeksi jos on loukannut.
Näin nättiä kohtelua se on useimmilla 👍
Naiset tietää sen oikeasti itsekin että se kallistuminen tapahtuu aina siihen mieheen kuka ei yritä mitään, eikä siihen kuka kantelee kukkia oven eteen ja yrittää kokoajan liikaa. Turha esittää mitään muuta, ainakin jos puhutaan oikeasti naisesta kuka arvostaa itseään, sellanen nainen ei ikinä valitse miestä kuka yrittää liikaa koska sellanen nainen tietää, että se mies kuka kävelee yksin eikä yritä mitään, on käynyt läpi saman matkan sisällään kuin se itse. Se tietää, että se on oikea kumppani sille.
En aio istua vankilassa siitä syystä, että nainen haluaisi jatkaa suhdetta ja minä en. Yksikin yhdyntä tekee miehestä mahdollisen raiskaajan. Jos nainen pettyy suhteen katkaisuun, niin hän voi tehdä ilmiannon raiskauksesta ja miehellä on aikamoinen taakka selitellä, jos nainen sanoo, ettei halunnut, mutta jäätyi tilanteessa.
Aktia ei saa kuvata ja harva nainen haluaa allekirjoittaa sopimuksen sovitusta yhdynnästä.
Naikaa tummia, niillä on aikaa istua kakkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katse naiseen ei ole syytteen arvonen👀itse pyysitte.
Naisten aika tehdä aloite.
Ootpa nössö mies, musta on naiset uhannu tehä kymmeniä syytteitä, ja vieläkin odotellaan. Kunhan itse käyttäytyy asiallisesti, niin ei mitään hätää🤔🤔
Hyvät sulle ei muuta sitä faktaa että on paljon "nössöjä" miehiä.
Naiset on kyllä nykyään räjähdysherkkiä, kun mikä tahansa tulkitaan henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, minkä vuoksi uskonkin, että naiset tukkivat poliisin ja terveydenhuollon kanavia turhilla ilmoituksilla. Pelolla vain miehet annatte naisille valtaa, mutta itsevarmuudella ja asiallisenkohteliailla lähestymisillä otatte vallan takaisin🤔🤔
No mutta ei kenelläkään tule mieleen kohdella niinkuin se nainen olis ihminen mitä pitäis kohdella inhimillisesti 🤷
Vierailija kirjoitti:
Olen 50vuotias enkä ole kuullut kenenkään naisen harmittelevan,etteivät vieraat miehet lähesty enää.
Sen sijaan olen kuullut paljon tarinoita perseen puristelusta, perään lähtemisestä,puhelinnumeron ruinaamisesta ja huorittelusta,kun nainen ei ole tälle toiminnalle lämmennyt.
Miehet tasaseen tahtiin esiintyvät täällä naisina, jotka muka kaipaavat ahdistelua.
Eivät kestä tasa-arvoa vaan kaipaavat miehenä asemaa muiden yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykyistä tilannetta ole naiset ajaneet viimeiset 10-15 vuotta ahkerasti. Älä lähesty, älä puhu ja älä hengitä samaa ilmaa. Mikä nyt mättää?
Kyllä mä juttelen miesten kanssa usein. Joidenkin kanssa paljonkin.
Mikä sussa on vialla jos naiset ei halua jutella sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Näin 40v itse olen kuullut tuota mitä sanoit, mutta myös olen kuullut myös naisilta että on kaivannut että joku pyytäisi edes ulos. Yleensä eivät ole ns "kauneimpia" kukkia kedossa ulkoisesti. Monesti heitäkin on pyydetty ulos mutta harvemmin. Sitten kun ovat olleet pitkän aikaa eikä kukaan ole kysynyt ulos niin sitten harmittelevat asiaa.
Vierailija kirjoitti:
En aio istua vankilassa siitä syystä, että nainen haluaisi jatkaa suhdetta ja minä en. Yksikin yhdyntä tekee miehestä mahdollisen raiskaajan. Jos nainen pettyy suhteen katkaisuun, niin hän voi tehdä ilmiannon raiskauksesta ja miehellä on aikamoinen taakka selitellä, jos nainen sanoo, ettei halunnut, mutta jäätyi tilanteessa.
Aktia ei saa kuvata ja harva nainen haluaa allekirjoittaa sopimuksen sovitusta yhdynnästä.
Naikaa tummia, niillä on aikaa istua kakkua.
Oot varmaan ihan tosissasi mutta näytät vaan miten pihalla ja katkeria te olette.
Jos sulle jatkuvasti sattuu tuommoista niin oiskohan siinä joku yhdistävä tekijä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Täällä oulussa usein afrikkalaiset ja arabimiehet moikkaavat, hymyilevät ja tulevat juttemaan.
Kantisukkojen ei tartte lähestyäkkään, parempi niin.
Ookko nää vähänkin pöljä. 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös nykyistä tilannetta ole naiset ajaneet viimeiset 10-15 vuotta ahkerasti. Älä lähesty, älä puhu ja älä hengitä samaa ilmaa. Mikä nyt mättää?
Ehkäpä kirjoittaja ei itse halua jutella naisten kanssa ja naisissa on jotain vikana?
Vierailija kirjoitti:
no mikäs naisiin on mennyt, jos nainen empii 2 vuotta lähteäkkö miehen kanssa kahville? siinä vaiheessa minä totean että juna meni jo, silloin nainen jää surkuttelemaan että olisi hän voinut lähteä kahville, nyyh.
elämä on liian lyhyt empimiseen, siis mikä naisia vaivaa? itseluottamuksen puuteko?
Kyllä mä olen naisena tehnyt selväksi jos olen kiinnostunut. En odotellut kahta vuotta kahville.
Jos joku vaikuttaa vastahakoiselta niin uskon aika paljon vähemmästäkin. Jotkut teistä miehistä on näköjään eri asia.
Nainen ei ikinä lähesty häntä kiinnostavaa miestä, koska riskinä olisi että mies torjuisi hänet, ja se ei naisen itsetunnolle käy. Vain naisella on oikeus torjua ja boostata egoaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katse naiseen ei ole syytteen arvonen👀itse pyysitte.
Naisten aika tehdä aloite.
Ootpa nössö mies, musta on naiset uhannu tehä kymmeniä syytteitä, ja vieläkin odotellaan. Kunhan itse käyttäytyy asiallisesti, niin ei mitään hätää🤔🤔
Hyvät sulle ei muuta sitä faktaa että on paljon "nössöjä" miehiä.
Naiset on kyllä nykyään räjähdysherkkiä, kun mikä tahansa tulkitaan henkilökohtaiseksi loukkaukseksi, minkä vuoksi uskonkin, että naiset tukkivat poliisin ja terveydenhuollon kanavia turhilla ilmoituksilla. Pelolla vain miehet annatte naisille valtaa, mutta itsevarmuudella ja asiallisenkohteliailla lähestymisillä otatte vallan takaisin🤔🤔
No mutta ei kenelläkään tule mieleen kohdella niinkuin se nainen olis ihminen mitä pitäis kohdella inhimillisesti 🤷
Ne jotka naisia kohtelee hyvin ovat juuri niitä näkymättömiä itseään mainostamattomia miehiä. Useimmille naisen kohtaaminen romanttisessa mielessä on elämän vaikein tehtävä. Saattaa olla niin että mies yrittää vain kerran elämässään ja jos kohdalle sattuu se mulkvisti nainen se jää myös ainoaksi kerraksi koska emme halua menettää kasvojamme. Nsisilla on yllättävän vähän ymmärrystä arkoja miehiä kohtaan.
Itsevarmuus ja rohkeus. Olen liittänyt nuo aina elämän muihin osa-alueisiin, kuin kanssakäymiseen naisten kanssa. Naisten suhteen olen hillitty. Enää en sano mitään sellaista, mikä aiheuttaisi lyhyen naurahduksen. He sen sijaan lähestyvät panomielessä. Valitettavasti olen melko passiivinen panopuu. Voitteko käsittää, että jollakin miehellä voi olla mielessä tusinan verran mielenkiintoisempia aiheita elämänsä aikana.
Menkää nyt naiset niitten aechlaemienne luokse mitä silloin 10 vuotta sitten vaaditte tänne tuotavaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ja nainen voivat tietysti täysin platonisesti jutella keskenään. Esimerkiksi kuin veli ja sisko tai kuin asiakas ja asiakaspalvelija. Mutta heti jos aletaan vihjailla jotain, niin mennään vaaralliselle vyöhykkeelle. Valitettavasti parisuhteiden muodostus ei kuitenkaan onnistu ilman, että jossain vaiheessa siirrytään vihjailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitattavasti nykyään ei ole naisia isolla N:llä mitä lähestyä. Kaikki miehet tietää ettei nykynaiset maksa vaivaa.
Kukapa mies lähestyisi täyteen tatuoituja ja muutenkin luonnottoman, jopa pelottavan näköisiä naisenkuvatuksia? Pelkäähän tuommoisia kuka tahansa.
Onhan se argumentti tuokin 😂
Koetko ylemmyyttä?
Kukapa mies lähestyisi täyteen tatuoituja ja muutenkin luonnottoman, jopa pelottavan näköisiä naisenkuvatuksia? Pelkäähän tuommoisia kuka tahansa.