Millaisia ajatuksia herättää komea varakas 55+ menestynyt mies joka pitää 40+ naista liian vanhana parittelutarkoituksiin?
Mitä ajatuksia herättää kun etsii paljon nuorempaa
Kommentit (207)
Sellaisia ajatuksia herättää että tunsin tällaisen miehen aikoinaan ja tiesin myös, miten kypsymätön ja onneton hän oli. Valitteli, että yli nelikymppiset eivät sytytä kun ovat sellaisia tätejä, itse oli ylipainoinen pallomaha, jolla setäjutut ja huono henkilökohtainen hygienia. Innostui aina ihan suhteettoman paljon, jos joku kolmikymppinen oli kännipäissään jutellut hänelle yökerhossa, joskus oli saanut jonkun numeronkin ja fiilisteli sitä, vaikka muija on todennäköisesti miettinyt kohtaamista myöhemmin lähinnä hirveissä krapulamorkkiksissa. Joskus se spekuloi että pitäisikö hänen vaan "ottaa" joku ikäisensä eroäiti niin saa vielä perheen, ikään kuin keski-ikäinen eronnut nainen pistäisi hänen kanssaan heti hynttyyt yhteen kun hän vaan sormia napsauttaa. Mitä sellainen nainen enää ukolla tekee kun on lapsensa tehnyt ja yhdestä äijästä päässyt? Koskaan niistä sen jutuista ei tullut mitään, ei nuorten eikä vanhempien naisten kanssa. On varmasti sinkku edelleen.
Ei yhtään mitään. Siinähän etsii...
Mulle ei herätä juuri minkäänlaisia ajatuksia. Mullehan se on ihan se ja sama, mistä sinä haaveilet.
Ja sinun parittelusi on asia, jota en todellakaan ajattele.
Transaktiojärjestely puolin ja toisin, jos nainen tuollaiseen suostuu. Tunteisiin perustuvan parisuhteen kanssa tuolla ei ole mitään tekemistä, mutta kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollainen ap:n kaltainen hopeakettu pystyy leikiten löytämään parikymppisen simpsakan naisen parittelemaan kanssaan. Kokemus kiehtoo, tämä on huomattu monta kertaa.
Onnea etsintään!
Muuten, mikä ihmeen kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Kovasti näyttää menevän asiallinen kysymys tunteisiin vaikka vakuutetaan ettei asia kiinnosta pätkääkään :D
Jep! Tietyt naiset eivät saa muuten huomiota miehiltä, niin vastailevat aivan kuumina näille trolleille ja sitten hampaat irvessä väittävät, ettei muka mennyt tunteisiin. Säälittävää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei herätä juuri minkäänlaisia ajatuksia. Mullehan se on ihan se ja sama, mistä sinä haaveilet.
Mutta ihan pakko oli kuitenkin päästä kertomaan tämä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kysyit =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten kysyit =)
En kysynyt, vaan sivusta nauran teille säälittäville, inkkeleiltä huomiota hakeville naisille.
Että on oudon ikäkeskeinen, ellei sitten parittelun tavoitteena ole saada aina terve lapsi (mahdollisuus terveeseen lapseen heikkenee tuossa neljänkympin jälkeen, tosin joku 35 ei mikään takuu siihen ole kuitenkaan).
Ei juuri minkäänlaisia tunteita tai ajatuksia.
Itse en huoli minkään ikäistä tai mistään varallisuusluokasta miestä.
N35
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ajatuksia herättää että tunsin tällaisen miehen aikoinaan ja tiesin myös, miten kypsymätön ja onneton hän oli. Valitteli, että yli nelikymppiset eivät sytytä kun ovat sellaisia tätejä, itse oli ylipainoinen pallomaha, jolla setäjutut ja huono henkilökohtainen hygienia. Innostui aina ihan suhteettoman paljon, jos joku kolmikymppinen oli kännipäissään jutellut hänelle yökerhossa, joskus oli saanut jonkun numeronkin ja fiilisteli sitä, vaikka muija on todennäköisesti miettinyt kohtaamista myöhemmin lähinnä hirveissä krapulamorkkiksissa. Joskus se spekuloi että pitäisikö hänen vaan "ottaa" joku ikäisensä eroäiti niin saa vielä perheen, ikään kuin keski-ikäinen eronnut nainen pistäisi hänen kanssaan heti hynttyyt yhteen kun hän vaan sormia napsauttaa. Mitä sellainen nainen enää ukolla tekee kun on lapsensa tehnyt ja yhdestä äijästä päässyt? Koskaan niistä sen jutuista ei tullut mitään, ei nuorten eikä vanhempien naisten kanssa. On varmasti sinkku edelleen.
Nyt käsi sydämellä, montako siideriä vaati tuon tarinan keksiminen?
Yksinäinen mies, kulli ei enää toimi
En yleensä ikinä ajattele noin vanhoja miehiä. Heillä ei tee mitään.
Ihan sama mulle mitä etsit, itse kun en noin vanhaa miestä huoli niin ei vaikuta elämääni.
N44
Enpä juuri mitään - minua ei yli 25-vuotiaat miehet kiinnosta.
Että mies on hölmö jos tuijottaa pelkkää ikää.
Tulee yksinäinen vanhuus.