Mitä naapurustoonne kuuluu?
Meillä ei ole vähään aikaan kuulunut minun tietääkseni mitään. Kyllä kohta joku muuttaa tai riitaantuu tai tulee vuosikokous.
Kommentit (13)
Täällä vaihtuu porukka todella tiheään. En enää edes tiedä ketä naapurustossa asuu.
Vaihtuvuus suuri. Toisaalta hyväkin.
Eläkeläisnaapurit kömpivät pihalleen, nyppivät lumen alta paljastuneita kukkapenkkejä ja haravoivat lehtiä niin, että taatusti saadaan luontoa taas tapettua. Vastapäisen aikamiespojan vanhemmat ovat imuroineet kiimaliiteriään tien tukkeena, enkä tajua miksei ne voi tehdä samaa hommaa omassa kodissaan- asuvat eri osoitteessa kuin aikamiespoika.
Meidän talossamme on parit keskenään kyräilijät ja yksi ihan huudoksi asti yltynyt tapaus. Aina vähän kiusallista jos osuu keräilijöiden kanssa pihalle yhtaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Meidän talossamme on parit keskenään kyräilijät ja yksi ihan huudoksi asti yltynyt tapaus. Aina vähän kiusallista jos osuu keräilijöiden kanssa pihalle yhtaikaa.
Kyräilijöiden kanssa
Ilmanvaihtoremontti menossa taloyhtiössä. Vielä ei näy naapureita pihahommissa, mutta varmaan muutaman viikon päästä taas näkyy. Ellei sitten tule takatalvi.
Naapurit joutuvat kuuntelemaan äänekästä lemmiskelyä.
Naapurin muslimi jäbä veti vaimoaan avo kämmenellä pataan parkkipaikalla. Ajattelin soittaa poliisit, mutta sitten muistin, että se on täysin halal heidän arvomaailmassa. Itseppä on uskontonsa valkanneet.
Eipä juuri mitään. Leppoisa ruotsinkielinen pikkukylä läntisellä uudellamaalla.
Viljelijät pääsevät pian pelloille, kun kaikki alkaa kuivua. Itse pääsen laittamaan puutarhaa. Hevoset saivat eilen kesäkengät. Odottelen sähkömiestä laittamaan lamppuja talven aikana valmistuneeseen uuteen ulkorakennukseen, johon tuli varasto- ja työtilaa.
Oletettavasti heille kuuluu mun yksiöstä tasainen Satisfyer kakkosen lutkutus.
n18
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläisnaapurit kömpivät pihalleen, nyppivät lumen alta paljastuneita kukkapenkkejä ja haravoivat lehtiä niin, että taatusti saadaan luontoa taas tapettua. Vastapäisen aikamiespojan vanhemmat ovat imuroineet kiimaliiteriään tien tukkeena, enkä tajua miksei ne voi tehdä samaa hommaa omassa kodissaan- asuvat eri osoitteessa kuin aikamiespoika.
Onneksi ei ole kyttääviä naapureita, tekevät olosta tukalan.
Näin yhden koiran kusettajan.