Deittailen vain 16-22-v naisia. Kysyttävää? M35
Kommentit (65)
40v miehenä kiinnostaisi tietää että miten tasokas pitää olla että saa priimaikäiset naiset kiinnostumaan?
Oma ikähaarukka ulottuu 39v asti ja silti esim Hinge sovellus kehtasi kysyä että voisinko nostaa ikähaarukkaani yhdellä vuodella :Dd
Miltä se tuntui kun noiden isät sai selville?
Vierailija kirjoitti:
Oletko älyltäsi 16-vuotiaan tasolla? Tai no, ei tarvitsekaan vastata. Olet sinä.
Olen väitellyt yliopistotutkija. En sanoisi olevani tyhmä. Ihmisen älykkyys on pitkälti yksilöllistä eikä iän määrittelemää. Nautin toki älykkäiden naisten seurasta. -ap
Paljonko on piin neliöjuuri kertaa googolplex?
Ovatko myös miespuoliset kaverisi 16-22-vuotiaita? Miksi?
Mitä pahaa sinulle on tehty kun olet noin vinoutunut?
Mitä teet kun sinusta tulee niin vanha ettei tyttöjä enää kiinnosta? Harva haluaa isän tai isoisän ikäisen puolison.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko älyltäsi 16-vuotiaan tasolla? Tai no, ei tarvitsekaan vastata. Olet sinä.
Olen väitellyt yliopistotutkija. En sanoisi olevani tyhmä. Ihmisen älykkyys on pitkälti yksilöllistä eikä iän määrittelemää. Nautin toki älykkäiden naisten seurasta. -ap
Toki olet. Minäkin olen Egyptin hallitsija Kleopatra.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntui kun noiden isät sai selville?
Jos ovat saaneet mitään selville, isät ovat yleensä olleet ihan ok asian kanssa. En ole kuitenkaan mitenkään epäviehättävä tai epäkunnollinen mies, joten ovat yleensä hyväksyneet. Sitä paitsi olen huomannut kaavan, että vanhemmista miehistä pitävät naiset ovat itsekin usein perheistä, joissa isä on äitiä vanhempi. Näiden isät siis usein ymmärtävät myös meidän tilannetta. -ap
Vierailija kirjoitti:
Onko kiva joutua helvettiin?
En joudu helvettiin, eikä Raamatussa helvettiä edes ole. Menen taivaaseen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Ovatko myös miespuoliset kaverisi 16-22-vuotiaita? Miksi?
Ylipäätään tulen juttuun eri-ikäisten kanssa. On myös joitain suunnilleen tuonikäisiä miespuolisia kavereita. Katson ihmisten kohdalla yhteensopivuutta muuten, en pelkkää ikää. -ap
Tuttu tilanne, minulla ikähaarukka on vielä suurempi:)
Miten olet varautunut yksinäiseen vanhuuteen? Ei teinejä kiinnosta papat.
Nain vain 18-25 vuotiaita.
Irma 67v
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet kun sinusta tulee niin vanha ettei tyttöjä enää kiinnosta? Harva haluaa isän tai isoisän ikäisen puolison.
No jokaisella ihmisellä on toki traumansa. Ei tosin ole mitään vinoutunutta pitää nuorista biologisesti kukkeimmillaan olevista aikuisista naisista. Päinvastoin, mitään luonnollisempaa ei olekaan. Voin tosin heittää tähän, että oli yksi huono parisuhdekokemus itseäni hieman vanhemman naisen kanssa, jonka biologinen kello tikitti yliajalla ja osittain tämän seurauksena tämä kohteli minua erittäin huonosti. Olen osin tämänkin takia halunnut välttää vanhempia naisia, joiden ikääntyminen saattaa aiheuttaa neurooseja ja stressiä. Nuoremmat naiset ovat huolettomampia, ja tämä sopii minulle hyvin. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki olet. Minäkin olen Egyptin hallitsija Kleopatra.
Söpöä, että pidät tohtorintutkintoa ja yliopistolla rehkimistä yhtä hienona asiana kuin Egyptin hallitsijana olemista. Tässähän voisi melkein tuntea itsensä imarrelluksi. :D -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jokaisella ihmisellä on toki traumansa. Ei tosin ole mitään vinoutunutta pitää nuorista biologisesti kukkeimmillaan olevista aikuisista naisista. Päinvastoin, mitään luonnollisempaa ei olekaan. Voin tosin heittää tähän, että oli yksi huono parisuhdekokemus itseäni hieman vanhemman naisen kanssa, jonka biologinen kello tikitti yliajalla ja osittain tämän seurauksena tämä kohteli minua erittäin huonosti. Olen osin tämänkin takia halunnut välttää vanhempia naisia, joiden ikääntyminen saattaa aiheuttaa neurooseja ja stressiä. Nuoremmat naiset ovat huolettomampia, ja tämä sopii minulle hyvin. -ap
Kyllä olet vinoutunut etkä edes tajua. Se näkyy siinäkin miten kohtelet naisia massana.
Mitä teet kun olet liian vanha nuorille naisille? Et vastannut.