Tapailukumppanillani on järkyttävä
Se on aivan valtavan suuri, ehkä 17cm pitkä ja aika paksukin. En tiennyt että tuollaisia on olemassa. Olen niin onnellinen.
Kommentit (23)
Itselläni on jotain 18 ja olen aina pitänyt itseäni keskimittaisena, olenko väärässä? En tosin ole koskaan jaksanut naisilta kysyä koostani, koska tuntuvat olevan tyytyväisiä ja en omaa niin huonoa itsetuntoa, että pitäisi rakentaa omakuvaa elimen koon perusteella.
M57
...Kylän suurin kypärä ja letku letkeä...
Purskahdin itkuun, kun olen niin onnellinen puolestasi. Olet löytänyt varsinaisen helmen. 🍠 Älä vain anna kenenkään miehen viedä tapailukumppaniasi.
Mikä h*lvetin tapailukumppani? Siis oletteko suhteessa vai ette? Vai h*oraatko vain suomeksi sanottuna?
No ompas ikävää. Onko vain toinen nänni kasvanut tuolla tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on jotain 18 ja olen aina pitänyt itseäni keskimittaisena, olenko väärässä? En tosin ole koskaan jaksanut naisilta kysyä koostani, koska tuntuvat olevan tyytyväisiä ja en omaa niin huonoa itsetuntoa, että pitäisi rakentaa omakuvaa elimen koon perusteella.
M57
Mutta tarve on ollut mitata...
Vierailija kirjoitti:
No ompas ikävää. Onko vain toinen nänni kasvanut tuolla tavalla?
😱
Harmi vain, että rakosi on niin pieni, ettei sinne mahdu mitään hammastikkua paksumpaa.
:D 17 on keskimittainen. 22 olis jo iso. Jonkun pienimunaisen äijän provo? Mutta teit onnelliseksi monta XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M57
Mutta tarve on ollut mitata...
Totta, joskus hyvin nuorena mittasin, mutta en muista tarkkoja lukemia
Vierailija kirjoitti:
Mikä h*lvetin tapailukumppani? Siis oletteko suhteessa vai ette? Vai h*oraatko vain suomeksi sanottuna?
Juurikin tämä. Huoraamisen normalisointia tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on iloinen "tapailukumppanin" isosta kullista kun itsellään on niin väljä värkki ettei pienempi enää tunnu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on seksielämä, ja se on ihan ok. Jos haluaa olla tiukkapipo, niin eikö se mies sitten h.oraa ihan siinä missä nainenkin? Itsellä on sellainen kuva, että asiasta pitää ottaa maksu että täyttää h.oraamisen kriteerit ja siinäkin miten se maksun saaja on mitenkään pahempi kuin se maksun antaja?
M57
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on seksielämä, ja se on ihan ok. Jos haluaa olla tiukkapipo, niin eikö se mies sitten h.oraa ihan siinä missä nainenkin? Itsellä on sellainen kuva, että asiasta pitää ottaa maksu että täyttää h.oraamisen kriteerit ja siinäkin miten se maksun saaja on mitenkään pahempi kuin se maksun antaja?
M57
"M57" :D
H*oraus termiä käytetään nykyään myös silloin kun ei makseta mistään, pälli. Ja siinä ei ole mitään tiukkapipoa että ei halua jaella itseään kaikille ja arvostaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M57
"M57" :D
H*oraus termiä käytetään nykyään myös silloin kun ei makseta mistään, pälli. Ja siinä ei ole mitään tiukkapipoa että ei halua jaella itseään kaikille ja arvostaa itseään.
Ja miten yhden ihmisen tapailu tekee itseään "kaikille"jakavana ja tarkoittaisi sitä, että ei arvosta itseään? Arvostan itseäni, mutta ole ollut elämässäni about 25 naisen kanssa, h.oraako minä ja mitä sitten vaikka niin tekisin? Vai onko se ok, koska satun olemaan mies?
M57
Minulla on 18 cm, ja paksu. Mutta kyllä, naiset sanovat usein isoksi.