Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset ovat varsin tyytyväisiä elämäänsä ja täysin aiheesta

Vierailija
19.03.2026 |

Luusereiden vähemmistö vaan parkuu aina netissä kovaan ääneen peittäen kaiken muun alleen ja synnyttäen vaikutelman siitä, että "kaikilla" olisi asiat hirveän huonosti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki ainakin hyvin, ei valittamista.

Vierailija
2/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin reilulla 300 000 on nyt vähän ankeaa. Ja sairailla. Ja muilla, joilla on elämässä muutakin kuin hyviä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit oikeasti tyytyväinen eikä keskustelussa tökstäyttäjä, olisit maalla tiluksia katsomassa, lenkillä tai jossain muualla. Trollaus?

Vierailija
4/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BS

Vierailija
5/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin hyvin? Jos olisin koulussa saanut tulokseksi 7-alkuisen numeron, olisin ollut pettynyt itseeni. Kai se silti vähän huonompaan tyytyvälle olisi kelvannut.

Vierailija
6/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä muilla on vielä huonommin asiat? 

Vierailija
7/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistöllä menee tosi hyvin, kun on putkinäkö, piittaamaton faktoista ja/tai liian vähän ymmärrystä.

Vierailija
8/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa olla tyytyväinen elämääni. Ystävilläni on enemmän varillisuutta, hyvin käyttäytyvät laset, komeammat ja aikaansaavat miehet, kesämökit ja veneet. Tuntuu että minua syrjitään tässä maailmassa aina vain.

Vierailija
9/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitus on tyypillistä EU eliitin tuottamaa propagandaa, vain rikas rahastava eliitti on tyytyväinen Suomessa / EU maissa ja onkin aika ajaa eliitti alas mahdollisimman nopeasti tuhoamasta kaikki muut

Vierailija
10/10 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä olen tyytyväinen kun työttömänä olen ansiosidonnaisella ja rahaa tulee sen verran että pärjään ja saan jopa säästöön. Jos/kun työttömyys pitkittyy tuloni tippuvat alle 900 e/kk ja en mitenkään tule sellaisella summalla toimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi