vanhuksia huijaavat kotimyyjät
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b4de3c86-02ed-4b25-99a3-9b5bb59201cb
KKV:n toteamista yksi pahimmista Kotisun. Lestoja. Mm. Rakennusliike Olaksen taustalla sama henkilö. Oksettavaa menoa.
Kommentit (12)
Ehdottomasti pitäisi tehdä rikosilmoitus. Ja toivoa, ettei uskonveli hylkää sitä.
Näillä kaupustelijoilla on selvästikin sisäpiiritietoa, missä taloissa asuu vanhat ja höynäytettävät. Keskenään taitavat tietoja vaihtaa. Oli todella stressaavaa, kun toisella paikkakunnalla, omakotitalossa asuvat vanhempani olivat vielä elossa, tarpeeton a kattoremonttia ym tapahtui pikavauhtia.
Pitäisi kieltää kotimyynti. Muutenkin kotirauhaa häiritsevää, kun ilmestyvät olohuoneen ikkunan taakse.
Juuri tuo tietojenkin vaihto viittaa samaan yhteisöön. Eri firmat ei muuten toimi noin yhdessä. L+ ei auta kuin L+.
Yksi alhaisimmista tavoista millä voin kuvitella kenenkään leipäänsä tienaavan, on sellainen joka perustuu lasten, vanhusten tai muuten vajaavaltaisten höynäyttämiseen ja hyväksikäyttöön.
En usko julmiin rangaistuksiin eeikä omaan uskonkäsitykseeni ei kuulu kadotus ja kiirastuli, mutta voisin tehdä näiden suhteen poikkeuksen, Näkisin mielelläni näitä hiillostettavan sekä tässä elämässä että seuraavassa.
Meille kävi useakin myyjä kauppaamassa sitä sun tätä. En päästänyt yhtäkään sisälle.
Yritysten kasvoiksi otetaan myös ei-lestoja, jottei yhteydet paljastu. Perustajajäsenistä sitten näkee. Vaatii vain enemmän vaivannäköä.
Vierailija kirjoitti:
Näillä kaupustelijoilla on selvästikin sisäpiiritietoa, missä taloissa asuu vanhat ja höynäytettävät. Keskenään taitavat tietoja vaihtaa. Oli todella stressaavaa, kun toisella paikkakunnalla, omakotitalossa asuvat vanhempani olivat vielä elossa, tarpeeton a kattoremonttia ym tapahtui pikavauhtia.
Pitäisi kieltää kotimyynti. Muutenkin kotirauhaa häiritsevää, kun ilmestyvät olohuoneen ikkunan taakse.
Olemme mieheni kanssa alkaneet sanoa, että ei me voida mitään päättää, sillä olemme edunvalvonnassa. Enää ei paljon kukaan käy tyrkyllä😅
Vierailija kirjoitti:
Yksi alhaisimmista tavoista millä voin kuvitella kenenkään leipäänsä tienaavan, on sellainen joka perustuu lasten, vanhusten tai muuten vajaavaltaisten höynäyttämiseen ja hyväksikäyttöön.
En usko julmiin rangaistuksiin eeikä omaan uskonkäsitykseeni ei kuulu kadotus ja kiirastuli, mutta voisin tehdä näiden suhteen poikkeuksen, Näkisin mielelläni näitä hiillostettavan sekä tässä elämässä että seuraavassa.
Mulla on taksikortti.
Taksikuskeista vaikea päästä eroon.
Puhun siis ihan kantasuomalaisista.
Ehdottelevat suoraan kännykkään kyytejä, joita ei tarvitse.
Minä pystyn sanomaan "ei", mutta moni muu ei tajua.
Olen ottanut tästä yhteyttä vaikka mihin, mutta kukaan ei puutu asiaan.
Kun on taksikortti, niin maksaa itse matkasta 3e. Yhteiskunta loput.
Pitkä reissu, niin yhteiskunnan maksettavaksi hyvinkin 300e.
Ei minun tarvitse ketään taksikuskia elättää.
Edunvalvonnassa olevia asuu kodeissaan ja heille käydään ovella myymässä mitä tahansa tarpeetonta. Pitäisi myyjän jo henkilön käytöksestä ja toimintakyvystä päätellä, että mikä on tilanne, mutta kauppaa vaan tehdään.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti pitäisi tehdä rikosilmoitus. Ja toivoa, ettei uskonveli hylkää sitä.
Vanhustuttavalle tehtiin kylppärin pintojen käsittely, lasku n. 5000. Autettiin häntä tekemään rikosilmoitus, joita oli kuulemma tehty enemmänkin kyseisestä firmasta. Sopimuksessa oli paljon epäselvyyksiä. Laskua tuttavamme ei tarvitse maksaa.
Puhtaan rikollista