Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä nettideittailua

Vierailija
19.03.2026 |

Tulee tinderissä osuma hyvin sujuu alussa juttu kysellään toisiltamme. Nainen jopa kehuu. Sitten ehdotan vaikka näkemistä nii nainen hiljenee ku seinään tai ghostaa. Mä en ymmärrä, ihanko ei saisi ehdottaa tapaamista, itse en halua kovin kauaa kirjotella kun ei vain ole mun juttu. Vai ovatko vääränlaisia naisia ja ei sopivia?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa yritän liian tasokkaita naisia sekin varmaa ongelma

Vierailija
42/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim juon alkoholia noin 2 kertaa kk tykkään yökerhoista. En halua lapsia ja mulla ei ole mitää. Vanha auto. Velkakierre 47 tuhatta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim juon alkoholia noin 2 kertaa kk tykkään yökerhoista. En halua lapsia ja mulla ei ole mitää. Vanha auto. Velkakierre 47 tuhatta 

Vakityö löytyy mut en saa ees velkaa lyhennettyä.

Vierailija
44/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vakityö löytyy mut en saa ees velkaa lyhennettyä.

Eli siis olet Allu ja tämä on taas yksi tuhansista ikivalitusketjuistasi.

Vierailija
45/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ne muut haluaa ensin vain kirjoitella ja tutustua rauhassa, katsoa ja miettiä. Onhan se nyt tosi lyhyt aika ruveta jonkun ekan kirjoittelun jälkeen jo tapaamista järjestämään.

Vierailija
46/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ne muut haluaa ensin vain kirjoitella ja tutustua rauhassa, katsoa ja miettiä. Onhan se nyt tosi lyhyt aika ruveta jonkun ekan kirjoittelun jälkeen jo tapaamista järjestämään.

No täytyy ottaa rauhassa jatkossa

Vierailija
47/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naisille nyt ei vain kelpaa mies jolla on valtava velka ja juo

Vierailija
48/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita siihen profiiliisi, ettet pahemmin tykkää kirjoittelemisesta, vaan toivot pikaista näkemistä, jos on kiinnostusta sinun suuntaasi. Sillä säästät itseltäsi kirjoittelemisen vaivan, kun toiveesi näkee heti siitä profiilista. Ja varaudu sitten siihen, ettei kukaan ota yhteyttä. Koska luultavasti ei ota.

Vierailija
49/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita siihen profiiliisi, ettet pahemmin tykkää kirjoittelemisesta, vaan toivot pikaista näkemistä, jos on kiinnostusta sinun suuntaasi. Sillä säästät itseltäsi kirjoittelemisen vaivan, kun toiveesi näkee heti siitä profiilista. Ja varaudu sitten siihen, ettei kukaan ota yhteyttä. Koska luultavasti ei ota.

No mä oon kai seksin puuttees siks halun nähä nopeasti

Vierailija
50/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harvemmin ghostataan, mutta olen huomannut sen, että jos kerrot itsestäsi liikaa ja olet ns perus jamppa, silloin naista ei kiinnosta. Naiset etsitävät ihan aina sellaista salaperäistä miestä, se menee aina edelle, usein myös sen oman aviomiehen. 

Vierailija
51/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua naisia. Kun olin nuorempi naiset halus tavata joko a en ole enää nii komea tai olen lihonnut.

Vierailija
52/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako se tinderi olla ihan semmoisen seuran hakupalvelu? Useimmat hakee sieltä seurustelukumppania tai puolisoa.

Vierailija
53/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajua vihdoin, että sinussa sitä vikaa vasta on. Jokainen nainen kavahtaa tuollaista. Jos olet joskus ennen saanutkin, et tule enää saamaan. Et ikinä. Tämä on tosiasia. ja se ei muutu vaikka valitat ja valitat täällä joka päivä. - No, kohta tämäkin ketju haihtuu taivaan tuuliin, ja voit reppana taas aloittaa.

Vierailija
54/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajua vihdoin, että sinussa sitä vikaa vasta on. Jokainen nainen kavahtaa tuollaista. Jos olet joskus ennen saanutkin, et tule enää saamaan. Et ikinä. Tämä on tosiasia. ja se ei muutu vaikka valitat ja valitat täällä joka päivä. - No, kohta tämäkin ketju haihtuu taivaan tuuliin, ja voit reppana taas aloittaa.

Mua ei kiinnosta mitå sä musta ajattelet. Mä seurustelen ja kyllä saan. Hyvää loppuelämää

Vierailija
55/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kiinnosta mitå sä musta ajattelet. Mä seurustelen ja kyllä saan. Hyvää loppuelämää

Toivottavasti sulle kävisi jotain kamalaa. Olet ikävä ihminen. Terapeuttini myös sanoi samaa

Vierailija
56/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan mitä vikaa sussa on elämäntapatyötön kerro nyt?

Vierailija
57/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako se tinderi olla ihan semmoisen seuran hakupalvelu? Useimmat hakee sieltä seurustelukumppania tai puolisoa.

En tiedä sitten mistä hakisi.

Vierailija
58/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotanko liian nopeesti tapaamista vai ahdistuuko naiset. Käynyt monta kertaa näin

minulle on ainakin useat naiset valittaneet, että vastaan liian nopeasti tai liian hitaasti.

se on ihan millisekunneista kiinni, koska kuuluu vastata. oikea vastausaika riippuu edellisestä 18 kommentista, kuun asennosta, kellonajasta, viikonpäivästä, pms-oireista yms

Vierailija
59/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi ku ei sano mitää. Iha kanalia ihmisiä on.

Vierailija
60/71 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaan seksiseuraa niin haluan nopeasti nähdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän