Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä nettideittailua

Vierailija
19.03.2026 |

Tulee tinderissä osuma hyvin sujuu alussa juttu kysellään toisiltamme. Nainen jopa kehuu. Sitten ehdotan vaikka näkemistä nii nainen hiljenee ku seinään tai ghostaa. Mä en ymmärrä, ihanko ei saisi ehdottaa tapaamista, itse en halua kovin kauaa kirjotella kun ei vain ole mun juttu. Vai ovatko vääränlaisia naisia ja ei sopivia?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko naisilta saada jotain kommenttia näihin?

Vierailija
2/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotanko liian nopeesti tapaamista vai ahdistuuko naiset. Käynyt monta kertaa näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksen sit tarpeeksi kiinnosta että voisi sitten tavata

Vierailija
4/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua tavata, niin ei ole oikeasti/sinua etsimässä. Kannattaa aina tavata mahdollisimman pian ja ainoa oikea paikka siihen on julkinen kahvila. Ei koskaan kenenkään koti.

Vierailija
5/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei halua tavata, niin ei ole oikeasti/sinua etsimässä. Kannattaa aina tavata mahdollisimman pian ja ainoa oikea paikka siihen on julkinen kahvila. Ei koskaan kenenkään koti.

Tarkoitin tinderiä.

Vierailija
6/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi kovin laajoja oletuksia kokonaisesta sukupuolesta muutaman ihmisen käytöksen pohjalta. 

Nettideittailun ongelma on, että toinen on alkuun kasvoton botti. Viestit jonkun kanssa, joka on täysin tuntematon ja kaikki mitä hän on näyttänyt tai kertonut voi olla aivan puutaheinää. Tuossa kohtaa on hyvin helppo myös käyttäytyä huonosti ja vain lopettaa viestien lähettäminen tai yhteydenkatkaisu suoraan. Kasvotusten harvempi vain lähtisi toisen luota mitään sanomatta, mutta netissä tai sovelluksissa tuo on helppoa. 

Vierailija
7/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö naista saaneiden miesten mielipide kelpaa? Nyt ymmärrän miksi naiset ghostaa sinut. Olet vähän omituinen.

Vierailija
8/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löydän kyllä kiinnostavia, mutta ykspuolista melkein aina.

9/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus riippuu siitä oletko 190cm pitkä kaljamahainen mies jolla kymmeniä tuhansia pelivelkaa.

M60

Vierailija
10/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne on sit vääränlaisia vaan

Vierailija
11/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on menny vaan vaikeemmaksi nettideittailu nykyään

Vierailija
12/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tässä ees miettiå naisia ku ei heitä koskaan kiinnosta.

Vierailija
13/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nettideittailua harrastaneena luulen tuon takana olevan muutamia syitä. Ensinnäkin siellä on parisuhteessa olevia ihmisiä, jotka eivät etsi suhdetta, vaan etsivät vain jännitystä elämäänsä tai testaavat omaa viehätysvoimaansa. Siihen riittää "kirjekaveruus" vallan mainiosti.

Toisekseen naiset ovat varovaisempia kuin miehet. Halutaan tutustua paremmin ennen kuin uskalletaan kohdata kasvokkain. Uskotaan, että vastapuolen sinnikkyys kirjoitteluun kertoo jotain todellisesta kiinnostuksesta. Tuon ongelma vain kokomukseni mukaan on siinä, että silloin ihminen kiinnostuu itseluomastaan mielikuvasta ventovieraasta ihmisestä, eikä todellisesta ihmisestä.

Vierailija
14/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotanko liian nopeesti tapaamista vai ahdistuuko naiset. Käynyt monta kertaa näin

No miten nopeasti sitten ehdotat sitä tapaamista?

Vierailija
15/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai:n tekemät kuvat naisista ovat todellista taidetta. Sädeistöniemen töherrykset jää kauas taakse. Ainahan taiteilijat ovat alastomista ihmisistä tehneet kuvia taidetta. Esimerkiksi tämä Sofia virta on antanut mulle valtavasti tyydytystä ainakin 15 kertaa tosin nyt alkaa olemaan jo mitta täynnä koko akkaa. Ja kunhan hänestä saa seksuaalisesti tarpeeksi hän muuttuu tavallaan eri ihmisiksi olen huomannut että hän on sairaaloinen valehtelija hän on tuhonnut oma parisuhteensa aikaisemmin valehtelulla ja muita poliittisia valeita rajattomasti joihin en aikaisemmin kiinnittänyt mitään huomiota, ai siis lisää järkeä tämmöiseen tavalliseen jätkääkin, kiitos.  Nyt olen ajatellut keskittyä vähän vanhempiin naisiin elikkä tytti tuppuraiseen joka punaisilla huulilla lähettää jatkuvasti viestejä hänen mekkonsa alla olevasta herkusta, hänen päässään ei ole mitään poliittista järkeviä ajatuksia mutta seksillähän on päässyt aika pitkälle lisäksi hän on opetellut pitkän liturgian hallistituksen tekemisistä jotka hän osaa ulkoa ja jossa hän haukkuu koko ajan hallitusta joka on toiminut pakko tapahtumia alla. Hänen tyhjäpäinen puoluejohtajansa kakisteli televisiossa ydinaseista että olemme ydinaseita suojassa kun emme itse ydinaseita vaikka 100%isesti maapallolla on ydinaseetat lähetetty semmoisiin valtioilla ei ole itsellä ydinaseita. Täydellinen pätemään pyrkivä puupää. Paksulla pakkelikerroksella päällystetyt sohvia virtaa ja Sanna Marin eivät todellisuudessa ole ollenkaan sen näköisiä ihmisiä kun he julkisuudessa esiintyvät. Kun heidän pärstänsä pannaan kunnolliseen pesuun he muuttuvat täydellisesti hirviöiksi niin kuin yleensäkin vanhemmat naiset. Nyt he kuitenkin väittävät heillä olevan joku erikoisoikeus tähän paksuun pakkilekerroksella aiheutettuun päristäänsä. 

Vierailija
16/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allun ikivalitusketju?

Vierailija
17/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhdy tähän väitteeseen. Minä olen käynyt useilla treffeillä ja treffien jälkeen jokaisen kanssa on myöhemmin harrastettu seksiä 🥰

Vierailija
18/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma silloin naisissa vai sinussa? 

Vierailija
19/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten nopeasti sitten ehdotat sitä tapaamista?

No sillee muutaman päivän jälkeen. Heti keskustelu tyssää.

Vierailija
20/52 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ongelma silloin naisissa vai sinussa? 

Varmaa sitten minussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi