En ymmärrä nettideittailua
Tulee tinderissä osuma hyvin sujuu alussa juttu kysellään toisiltamme. Nainen jopa kehuu. Sitten ehdotan vaikka näkemistä nii nainen hiljenee ku seinään tai ghostaa. Mä en ymmärrä, ihanko ei saisi ehdottaa tapaamista, itse en halua kovin kauaa kirjotella kun ei vain ole mun juttu. Vai ovatko vääränlaisia naisia ja ei sopivia?
Kommentit (52)
Kåvin 1 kanssa treffeil, mut ei ollut makuuni.
Mä en miehenä tykkää kirjotella kovin pitkään. Mieluite haluan tavata
Luulen että ovat vaan vääränlaisia.
Vierailija kirjoitti:
En yhdy tähän väitteeseen. Minä olen käynyt useilla treffeillä ja treffien jälkeen jokaisen kanssa on myöhemmin harrastettu seksiä 🥰
Tämä on yksi syy, miksi naisena olen nihkeä treffeille. En todellakaan halua treffeille miehen kanssa, joka on p.annut koko tinderin läpi. En myöskään halua sellaista miestä kumppaniksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotanko liian nopeesti tapaamista vai ahdistuuko naiset. Käynyt monta kertaa näin
No miten nopeasti sitten ehdotat sitä tapaamista?
No sillee muutaman päivän jälkeen. Heti keskustelu tyssää.
En minäkään lähtisi treffeille muutaman päivän keskustelun jälkeen, etenkin kun se keskustelu on toisten mielestä silkkaa "huomenta" tai mitä teet. Kaipaan syvällisempää tutustumista.
Kirjoittelen myös mielelläni jonkun aikaa, koska usein jo viikonkin kirjoittelu paljastaa miehestä asioita, joista tietää, ettei kannata tutustumista jatkaa enempää.
Kirjoittaminen itsesään ei ole treffilupaus,vaan tapa katsoa, kannattaako treffata.
Emmä nii epätoivonen ole että kaikki kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Emmä nii epätoivonen ole että kaikki kelpais.
Ei ole epätoivoisia naisetkaan niin että kaikki kelpaa.
Ei naiset sit halua vissiin treffailla enää.
Kyllå mä joskus nuorempana pääsin helpommin treffeille, ihmettelen vaan
En varmaa sit vaan kiinnosta naisia. Ei voi mitään.
Itsekin naisena haluan mahdollisimman pian treffeille livenä. Kirjoitella voi kuka vaan mitä vaan. Turha ihastua johonkin netti-ihmiseen. Heti vaan vaikka ihan pikainen tapaaminen ja siinä näkee kiinnostaako tutustua tuohon paremmin.
Näkee käytöstavat, puhetyylin, huumorintajun samantien. Ulkoinen olemus: onko hampaat suussa ja parturissa käyty. Istuuko lippis päässä kahville jne.
Vierailija kirjoitti:
Allun ikivalitusketju?
Juuri se.
Seksiäkin naisesta ajoittain kaipaisi.
En halua maksaa. Mut puutteessa eläminen on rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allun ikivalitusketju?
Juuri se.
Allu sentään saa mätsejä Tinderissä. Mä en saa siellä edes tykkäyksiä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allun ikivalitusketju?
Juuri se.
Allu sentään saa mätsejä Tinderissä. Mä en saa siellä edes tykkäyksiä. 😁
En ole ruma
Olin hingessä kerran ja juttelin ihan normaalin oloisen miehen kanssa jonkin aikaa, kunnes ehdotin näkemistä. Mies sanoi että häntä pelottaa nähdä livenä, eikä suostunut. Miksi ihmeessä on treffipalstalla jos ei halua nähdä ketään :D
Jaa, vai niin :D
Minulle tulee loppuviikosta netissä tavattu nainen kylään, joka itse sanoi tulevansa kylään kun ehdotin tapaamista ja kysyin missä haluaisi tavata.
Toiset vissiin sitten pelkää omaa varjoaankin ja toiset ei.