Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi taas maailman onnellisin maa

Kommentit (108)

Vierailija
21/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuollaisten julkistamista pitäisi järjestää kysely koko kansalle.

Vierailija
22/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osalle tuntuu olevan vieras ajatus, että omasta tyytyväisyydestä on vastuu itselläkin ja sen eteen pitää joskus nähdä vaivaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan ylpeitä tästä tittelistä ja saavutuksesta!!!  9. kerta peräkkäin on ihan huikea saavutus.

Eihän se tietenkään tarkoita, että kaikilla kaikki on hyvin ja että kaikki ovat onnellisia. Mutta käykääpä vähän matkustelemassa siten, että näette ja koette arkea tuolla Suomen rajojen ulkopuolella, niin osaatte arvostaa enemmän sitä kaikkea mitä meillä täällä Suomessa on.

Minulle tämä kertoo suomalaisten mentaliteetista sitä, että olemme luonteeltamme perustyytyväisiä ja vähään tyytyväinen kansa. Meidät tekee onnelliseksi jo se, että on turvallista, perusasiat toimii ja yhteiskuntaan sekä virkavaltaa voi luottaa. On puhdasta juomavettä jne.

Nämä asiat eivät ole itsestään selviä kaikkialla.

Olkaamme siis ylpeitä ja onnellisia onnellisimman maan tittelistä!!

Vierailija
24/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan äärettömän onnellinen siitä että olen syntynyt Suomeen ja ymmärrän että ollaan ykkösiä. Tämä on oikeasti valovuosia edellä suurinta osaa maailman maista monella mittapuulla.

T: 104 maassa matkustellut

Vierailija
25/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uhriutuu aamusta iltaan, niin on taatusti ikävä olo kaiket päivät. Monelle tuntuu olevan vaikea myöntää, että omilla ajatuksilla on jotain merkitystä. Kyllä niillä on. Ajatuksista syntyy asenne, joka tuottaa toimintaa. Toiminta tuottaa seurauksia ja noista seurauksista syntyy elämä.

Vierailija
26/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tuttaa...

Vierailija
27/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni syntyy siitä että valtio antaa eniten niille, jotka huutaa eniten minä olen uhri, minä olen uhri, minä olen uhri? 

Vierailija
28/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäisten ihmisten omakohtaiseen tuntemukseenhan tuo perustuu ja itse koen olevani hyvin onnellinen jos sen nyt näin ilmaisee. Minulla on kaikki hyvin, vaikka krooninen sairaus onkin. Elämäni on ollut hyvä, työni kuin minulle tehty, riittävä palkka puolison kanssa kymmet vuodet yhdessä, ei velkaa sitten 1990 , jolloin talolaina pois. Harrastan sitä mitä haluan, hankin sen minkä haluan, nautin elämästä nnin pikään kun sitä riittää. Jos joudun jonnekin hoitolaitokseen elämäni lopussa, siihenkin on onnellinen ratkaisu omasta takaa, mutta toivottavasti lähtö tulee saappaat jalassa puutarhahommissa yht'äkkiää silloin kun on tullakseen.

Kiitos elämä, olet täydellistä, mukaan lukien ne vastoinkäymiset ja vaikeudet, jotka jokainen kohtaa jossakin vaiheessa väistämättä.

Vierailija
29/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinkku naisena onnellinen miten turvallisessa ja vapaassa maassa saan elää. Minun ei tarvitse seistä maha pystyssä alttarilla pukeutuneena säkkiin! Ympärillä on puhdas, kaunis ja rauhallinen luonto. Avokadoleipä kädessä päsmäröivät naiset ihan vaan uhriutukoon keskenään. Elämä on kivaa ja kevyttä kun ei tarvitse vastustaa kaikkea!

Nainen, joka ei suostu uhriutumaan. 

Vierailija
30/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työ, harrastuksia, läheisiä, ystäviä, jne miksi elämäni olisi onnetonta? 

Vierailija
31/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yhä yksi maailman hyvinvoivimmista ja vakaimmista maista, jonka kansalaisista iso osa saa elää maailman mittakaavassa suorastaan yltäkylläistä elämää. Kaikilla suomalaisilla ei

mene hyvin, mutta valta osa elää ihan kelpo elämää.

Kaikille taataan asunto ja satoja euroja elämiseen vastikkeetta,se että joku munaa asiansa ei tilannetta muuta.

Kyllä kansa maksaa. Kunnes ei enää saa lainaa 

Vierailija
32/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti, kun sossu suomessa ei tarvitse tehdä mitään, kun veron maksajat maksaa.

Vierailija
33/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tällä palstalla kysyttäisiin, että oletko onnellinen niin voitte kuvitella mikä vastaus olisi. Täällä kuin suurin osa on katkeroituneita valittajia, onneliset eivät edes käy täällä. 

Vierailija
34/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Ollaan onnellisia sitten vaan. Mikäs siinä.

Vierailija
35/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onni syntyy siitä että valtio antaa eniten niille, jotka huutaa eniten minä olen uhri, minä olen uhri, minä olen uhri? 

Onni syntyy siitä, että on uhriympyrän kärjessä 

-Ilmari

Vierailija
36/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä palstalla kysyttäisiin, että oletko onnellinen niin voitte kuvitella mikä vastaus olisi. Täällä kuin suurin osa on katkeroituneita valittajia, onneliset eivät edes käy täällä. 

Niin kuin sinä?  Miksi edes pyörit täällä haukkumassa muita keskustelijoita

Vierailija
37/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kysytään luottaako ihminen viranomaisiin ja koulutusjärjestelmään. Ei mitään tekemistä onnellisuuden kanssa. Nimi on harhaanjohtava. 

Vierailija
38/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksittäisten ihmisten omakohtaiseen tuntemukseenhan tuo perustuu ja itse koen olevani hyvin onnellinen jos sen nyt näin ilmaisee. Minulla on kaikki hyvin, vaikka krooninen sairaus onkin. Elämäni on ollut hyvä, työni kuin minulle tehty, riittävä palkka puolison kanssa kymmet vuodet yhdessä, ei velkaa sitten 1990 , jolloin talolaina pois. Harrastan sitä mitä haluan, hankin sen minkä haluan, nautin elämästä nnin pikään kun sitä riittää. Jos joudun jonnekin hoitolaitokseen elämäni lopussa, siihenkin on onnellinen ratkaisu omasta takaa, mutta toivottavasti lähtö tulee saappaat jalassa puutarhahommissa yht'äkkiää silloin kun on tullakseen.

Kiitos elämä, olet täydellistä, mukaan lukien ne vastoinkäymiset ja vaikeudet, jotka jokainen kohtaa jossakin vaiheessa väistämättä.

Voi olla noin just sun kohdallasi tänä aamuna, mutta totuus on että "rekry-ammattilaiset" ympäri kolmatta maailmaa käyttävät tuota onnellisuutta iskulauseena tehdäkseen ihmiskauppaa 

Vierailija
39/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa listaa! Costa Rica!!! Kartelien halitsema maa! Tää onnelisuus on täyttä sch...ea!

Vierailija
40/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee marina ja ulina joka kerta kun Suomi valitaan onnellisimmaksi :DD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän