Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi taas maailman onnellisin maa

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Ollaan onnellisia sitten vaan. Mikäs siinä.

siinä kysytään luotatko viranomaisiin ja koulutusjärjestelmään. Ei mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen onnellinen. 

Vierailija
42/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse völjää negatiivisissa some keskysteluissa päivät pitkät väittelemässä niin varmasti elämästä katoaa onnellisuus. Tilalle katkeruus ja negatiivisuus. 

Otanatahan on keskimääräinen joten turha joidenkin onnettomien on tulla itkemään onnettomuuttaan. Hieno titteli ja odotan että se yksi joka lupasi syödä vanhat sukkansa jos suomi on edelleen onnellisin kansa, pitää sanansa. Bon apetit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuuri poisi Israel komentini syyttä.

Vierailija
44/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa listaa! Costa Rica!!! Kartelien halitsema maa! Tää onnelisuus on täyttä sch...ea!

Tarvitseeko costa-rica orjia kahviplantaaseilleen? Ei kai kukaan muuten tuolle listalle edes halua 

Vierailija
45/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tällä palstalla kysyttäisiin, että oletko onnellinen niin voitte kuvitella mikä vastaus olisi. Täällä kuin suurin osa on katkeroituneita valittajia, onneliset eivät edes käy täällä. 

Lue vastaus 28, eiköhän valtaosa kuitenkin ole likipitäen tätä mieltä

Vierailija
46/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse völjää negatiivisissa some keskysteluissa päivät pitkät väittelemässä niin varmasti elämästä katoaa onnellisuus. Tilalle katkeruus ja negatiivisuus. 

Otanatahan on keskimääräinen joten turha joidenkin onnettomien on tulla itkemään onnettomuuttaan. Hieno titteli ja odotan että se yksi joka lupasi syödä vanhat sukkansa jos suomi on edelleen onnellisin kansa, pitää sanansa. Bon apetit.

Mitä sitten völjäilet tällä palstalla koko aamun itkemässä ja haukkumassa muita keskustelijoita? Etkö tiedä mitä ovat argumentointivirheet? Argumentoi aihetta, älä muita keskustelijoita 

Vierailija
47/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työ, harrastuksia, läheisiä, ystäviä, jne miksi elämäni olisi onnetonta? 

No, kun 20% suomalaisista ei mene hyvin. Nykyinen totuus on se marginaaliryhmien totuus. Joita on nykyään ihan liiaksi asti. Nyt jokainen voi hakea netistä sen  oman viiteryhmänsä ja uhriutua kuinka minua ja vain minua kohdellaan niin kamalan huonosti. 

Vierailija
48/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siinä kysytään luotatko viranomaisiin ja koulutusjärjestelmään. Ei mitään tekemistä sen kanssa onko ihminen onnellinen. 

Tarkoitatko, että nyt kun tulos kelpaa minulle, enkä marise siitä, niin olen jotenkin väärässä?

Vierailija
49/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo vääristyä:

Kyselijät toimivat mieluiten mukavilla (rikkaiden) asuinalueilla ja haastattelevat mielestään kivan ja turvallisen oloisia ihmisiä jolloin heidän ennakkoluulonsa rajaavat vastaajien mallin.

Vierailija
50/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvee marina ja ulina joka kerta kun Suomi valitaan onnellisimmaksi :DD

Niin, koska se tietää taas uutta ryntäämistä kasvattamaan työttömyystilastoja. Sinä maksat jos vaan olet jossain töissä 

Vierailija
51/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kyllähän se luo sitä turvallisuuden tunnetta joka vaikuttaa siihen miten sinä koet asiat. 

Vierailija
52/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että nyt kun tulos kelpaa minulle, enkä marise siitä, niin olen jotenkin väärässä?

Mariset kuitenkin, koska hyökkäät toisen keskustelijan kimppuun. Joten se siitä sunkin onnestasi 

Vierailija
53/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa listaa! Costa Rica!!! Kartelien halitsema maa! Tää onnelisuus on täyttä sch...ea!

Tarvitseeko costa-rica orjia kahviplantaaseilleen? Ei kai kukaan muuten tuolle listalle edes halua 

Siellä pelaa kasa karteleja !  Lue edes hiukan maakuvauksia! 

Vierailija
54/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariset kuitenkin, koska hyökkäät toisen keskustelijan kimppuun. Joten se siitä sunkin onnestasi 

Sä äänestit varmaan vasemmistoa :D

Vierailija
55/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarvitsevatko? Orjia? Kahvi-plantaaseille? Niitähän tällä mainoksella saa 

Vierailija
56/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta.

Vierailija
57/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo vääristyä:

Kyselijät toimivat mieluiten mukavilla (rikkaiden) asuinalueilla ja haastattelevat mielestään kivan ja turvallisen oloisia ihmisiä jolloin heidän ennakkoluulonsa rajaavat vastaajien mallin.

Costa Ricassa ne kyselijät toimivat mitten? Pansari-autoilla? 

Ilta Sanomat on ääliöööö!

Vierailija
58/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarvitsevatko? Orjia? Kahvi-plantaaseille? Niitähän tällä mainoksella saa 

Koko kansa on kartelien pantti-vankeja. 

Vierailija
59/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reaktio marinasta syntyy sinussa, eikä se ole toisen keskustelijan vika jos erilainen mielipide on sinusta marinaa. Se kertoo vain ja ainoastaan sinusta. 

Vierailija
60/108 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on työ, harrastuksia, läheisiä, ystäviä, jne miksi elämäni olisi onnetonta? 

No, kun 20% suomalaisista ei mene hyvin. Nykyinen totuus on se marginaaliryhmien totuus. Joita on nykyään ihan liiaksi asti. Nyt jokainen voi hakea netistä sen  oman viiteryhmänsä ja uhriutua kuinka minua ja vain minua kohdellaan niin kamalan huonosti. 

kommenttisi loppuosa paljastaa juuri sen, miksi tämä on juurikin tätä, eli ne ns. viiteryhmät. Minkä hiton takia kukaan kuuluu mihinkään viiteryhmään, eikä vaan ole oma itsensä. Omana itsenään saattaisi se elämänlaatu ja sitä myötä onnellisuus kohentua huimasti verrattuna kulumisesta johonkin viiteryhmään.

Mulle se selvisi kun töissä muut kyseli että miksi mä olen aina hyvällä tuulella ja hymyilen kaikille. Olivat itse aamuisin kuin myrkyn nielleitä. En kiinnittänyt tuohon huomiota ennenkuin joku niistä myrkynnielleistä multa kysyi tuon kysymyksen.Eli en kuulunut siihen viiteryhmään vaan olin/olen oma itsena yhä vaan ja minun on hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä