Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spr ja Iran

Vierailija
18.03.2026 |

Spr lahjoittaa Iraniin 300 000 € , maahan joka käyttää aseisiin miljardeja ja miljardeja euroja, maahan jolla on  satojen miljardien öljytulot vuosittain. 

Kyllä Suomelle saa nauraa. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spr on voittoa tavoitteleva järjestö !

Vierailija
2/4 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spr on voittoa tavoitteleva järjestö !

Ha kerää kansalaisilta rahaa minkä ehtii valtion budjetista saatavan rahan lisäksi. Ja testamentteja kyttää kieli pitkällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei SPR lahjoita niitä Iranin valtiolle, vaan paikalliselle punaiselle puolikuulle, joka on samaa porukkaa kuin SPR, mutta eri maassa. Punainen Risti toimii maailman jokaisessa maassa katastrofeissa siviilien apuna. Jos Suomessa joskus kävisi noin, punaisen ristin eri maajärjestöt lahjoittaisi myös Suomen Punaiselle Ristille. Suomessa on onneksi rauhan aika, joten täällä punainen risti käyttää katastrofirahastoa esim tulipalossa kotinsa menettäneiden auttamiseen.

Vierailija
4/4 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joka nälkäpäivä lipaskerääjä, ja katastrofirahasto, johon kerätään, kertoo kyllä selkeästi millä periaatteella apu jaetaan. Lahjoittajat ja kerääjät ovat vapaaehtoisia, joten jos sinä haluat lahjoittaa johonkin muuhun tai muun asian puolesta, ole aktiivinen ja tee vapaaehtoistyötä sellaiselle asialle.

Minä vapaaehtoisena olen iloinen, että olipa kriisi missä päin maailmaa tahansa, ihmisiä autetaan sotien ja luonnonkatastrofien keskellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi