Ei kai Allu ole oikeasti postissa töissä?
Kommentit (19)
Ketä kiinnostaa täällä anonyyminä heiluvat ihmiset. Käykää välillä ulkona.
Enkä ole kehitysvammainen sori vaan
Vierailija kirjoitti:
Todellaki olen vakkarina
Montako tuntia teet viikossa ja missä työvuorossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellaki olen vakkarina
Montako tuntia teet viikossa ja missä työvuorossa?
Ei kiinnosta kertoa.
Ei tuo ole oikeasti missään töissä (saati että olisi kahdessa). Todella pahasti sekaisin.
Jos en sas naista ainaski mulla on töitä hahahahha
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole oikeasti missään töissä (saati että olisi kahdessa). Todella pahasti sekaisin.
Hakkaan kohta sun pääsi jos et usko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen hul l u
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen hul l u
Hahahhahahhahahha puudapuu
Allu ärsyttää, mutta muidenkin kommentit ovat vähintäänkin häiriintyneitä. Epäilen jopa trolliksi tätä. Että joku vaan esiintyy Alluna.
Vierailija kirjoitti:
Allu ärsyttää, mutta muidenkin kommentit ovat vähintäänkin häiriintyneitä. Epäilen jopa trolliksi tätä. Että joku vaan esiintyy Alluna.
Aivan. Heitetty joskus jopa sellainen teoria, että joku terveydenhuollosta tekisi tällaista. Huvia jollekin narskulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. Heitetty joskus jopa sellainen teoria, että joku terveydenhuollosta tekisi tällaista. Huvia jollekin narskulle.
Päivän terveydenhoitoa haukkuva kommentti piti tietenkin saada tähänkin keskusteluun.
Ei ole, ei tuo ole millään tavalla työkykyinen