Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on koko ajan 100 yritysideaa ja sinulla ei yhtään --- siksi asun omakotitalossa ja ajan uudella autolla

Vierailija
18.03.2026 |

Auton arvo yli 60 000 euroa. Omistaja ja haltija minä. Menikös suukka auki mollolleen? Varo ettei itikka lennä sisään. 🤣

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi jos pitäisi ajaa itse

Vierailija
2/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä idea ei ihan riitä siihen että sinulla on oikeasti toimiva ja kannattava yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä idea ei ihan riitä siihen että sinulla on oikeasti toimiva ja kannattava yritys.

Ja maksuhalukas asiakaskunta.

Vierailija
4/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla huonoja ideoita, kun yksikään ei ole toteutuskelpoinen. Oletko tutkituttanut mielenterveyden, kuulostaa manialta?

5/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun ajamat laitteet on paljon kalliimpia 😎

Vierailija
6/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli kuten opin toisesta ketjusta, myös evvk.

Vierailija
7/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän näitä "sadan idean ihmisiä" - Sille on nimikin: maanisdepressiivisyys.

Vierailija
8/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt, vaan korvatkin menivät lukkoon juntin ölinästä.

Vierailija
9/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan yksi toimiva yritys, ei sataa ideaa. Velaton ok-talo, kaksi kalliimpaa uutta autoa kuin sinulla ja lisäksi harrasteajoneuvoja. En ymmärrä mitä kehumista 60.000 euron autolla kun sen verran maksaa uutena esim Toyota rav4 joka on täysin kansanauto.

Vierailija
10/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa, että myös häikäileväisyys vaikuttamassa myös. 

Vierailija
11/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun kyllä omakotitalossa, mutta ajan 5k autolla, koska se on mun tarpeisiin täydellinen. Omaisuutta on sopivasti, lainaa 0e.

Käyn töissä ja teen omasta halustani vain 80% työaikaa, koska vapaa-aika on paljon tärkeämpää kuin raha. En ikinä suostuis yrittäjäksi, koska en halua olla kiinni töissäni, enkä miettiä tulosta tai että miten sitä parannetaan. Saan saman rahan rehkimällä tai ottamalla rennosti ja kun lähden töistä kotiin, jää työt 100% työpaikalle.

Olen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
12/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet pitkäaikaisessa luotettavassa parisuhteessa, niin autot kannattaa laittaa molempien nimiin, toinen omistajaksi ja toinen haltijaksi. Niin autot näkyy esim. molempien trafi-sivuilla ja kummatkin pystyy hoitamaan vakuutuksia ja myymään auton tarvittaessa jne. Kätevää jos toinen on esim pidemmällä ulkomaankomennuksella. 

Ohis

Vierailija
13/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan yksi toimiva yritys, ei sataa ideaa. Velaton ok-talo, kaksi kalliimpaa uutta autoa kuin sinulla ja lisäksi harrasteajoneuvoja. En ymmärrä mitä kehumista 60.000 euron autolla kun sen verran maksaa uutena esim Toyota rav4 joka on täysin kansanauto.

En ymmärrä, miksi kehuskellaan jollain autolla ja sitten säilytetään sitä pihassa sään armoilla ja ajetaan jonossa muiden kanssa 38km/h pitkin kyliä. 

Ja kyllä, olen itsekin pitänyt kallista autoa, kunnes tulin järkiini. Kehuskellut en sentään onneksi silloinkaan. 

Vierailija
14/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsikulta, et näemmä ymmärrä yrittämisestä yhtään mitään. Ideoida on jokaisella, mutta idean työstäminen kannattavaksi on oma lukunsa.

Menestyneet rehelliset yrittäjät ovat meneestyneet sillä, että ovat keskittyneet vain yhteen tai kokreintaan muutamaan ydinalueeseen, jotka tukevat toisiaan. Ne joilla on sekavia bisneksiä siellä täällä, eivät enää hallitse hommaa ja kohta ovat petoksien ja verovelkojen takia vankilassa.  

Lisäksi pikkuinen, moni oikeasti rikas ajaa leasingautolla. Silloin on paljon helpopmi vaihtaa autoa tarpeen mukaan. Että käyhän nyt ensin se peruskoulu loppuun ja sitten suosittelen opiskelemaan edes vähän talousasioita. 

itse kuljen eniten 21-vaihteisella Helkamalla ja kävellen, enkä osta mitään autoa vaikka voisin. Junassa varaan aina koko hytin omaan käyttöön.  

Vierailija
15/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi kehuskellaan jollain autolla ja sitten säilytetään sitä pihassa sään armoilla ja ajetaan jonossa muiden kanssa 38km/h pitkin kyliä. 

Ja kyllä, olen itsekin pitänyt kallista autoa, kunnes tulin järkiini. Kehuskellut en sentään onneksi silloinkaan. 

Juu en minäkään. Mulla on onneksi iso autotalli johon kaikki autot mahtuu niin ei tarvitse seisottaa pihassa. Harrasteautoilla kuuluukin cruisailla hitaasti kylän raitilla eikä käyttöautonikaan ole kuin normaaleja perhemaastureita joilla ei kaahailla.

Vierailija
16/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on porvoosta.

Vierailija
17/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua omakotitalossa. Vaan ritarin päätykämpässä ja kesämökin.

Auton arvolla ei mitään väliä. Kunhan sillä pääsee metsissä ja mökkiteillä.

Sinun onnesi, ei ole minun onneni.

Vierailija
18/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu en minäkään. Mulla on onneksi iso autotalli johon kaikki autot mahtuu niin ei tarvitse seisottaa pihassa. Harrasteautoilla kuuluukin cruisailla hitaasti kylän raitilla eikä käyttöautonikaan ole kuin normaaleja perhemaastureita joilla ei kaahailla.

No eikä ole. Sulla on autokatos, missä pidät sitä farmari skodaa.

Vierailija
19/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi jos pitäisi ajaa itse

Huomaa ettet jaksa muuta kuin kitistä

Vierailija
20/28 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asut jossain omakotitalossa?

Oikea yrittäjä asuu kyllä kartanossa. Toki viikolla voi olla kaupunkiasunnossakin ja lomilla jossain niistä kesämökeistä. Kartanon tallista löytyy 6 autoa, pari traktoria ja uusi leikkuupuimuri nyt aluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi