Jos puolitutun koirat tekevät tuttavuutta, laskeudutko silittelemään niitä?
Kommentit (12)
En, siirryn kauemmaksi. Inhoan yli kaiken päälle hyppiviä koiria.
En tod. Miksi pitäisi tutustua johonkin koiraan? Antaa haistella ja nuolla? Voi yäk.
Inhoan haistelemaan tulevia koiria ja väistän niin kauas kuin mahdollista.
Omistajista löytyy kyllä outoa porukkaa, kun luukevat jokaisen vastaantulijan ihastuva heidän lemmikkeinsä.
Inhoan koiria yli kaiken.Haisevia,räksyttäjiä mielestäni ovat.Koti ei pysy siistinä ja hygieenisenä jos siellä koirat sisällä ovat. Jokainen pitäköön piskinsä minusta kaukana,en silittele enkä tuttavuutta tee,niistä voi tarttua käsiin punkkeja tai kirppuja
Riippuu. Jos koira on söpö ja pörröinen, ei punkkeja, tutustuminen on varmempaa. Mutta jos koira on silmätulehduksinen, räkyttävä ja kapisen oloinen, on parempi kysyä omistajalta jotain.
en laskeudu silittämään, mutta voin toki muuten silittää. MIelestäni koirille tekee vain hyvää tajuta ettei kaikki ihmiset kyykisty maahan heitä rapsuttamaan
Kyllä, menen aina kyykkyyn niin koiran ei tarvi hyppiä. Usein etenkin pieni koira nousee halimaan ja haistelee ja nuolee korvat... ja kiemurtelee ja vispaa iloisena. Silittelen ja rapsuttelen ja juttelen mukavia, usein koira sitten keikahtaa selälleen ja antaa mahansa rapsutettavaksi. Toki jos koira ei halua olla liian tuttavallinen, niin annan ehkä käden ensin haisteltavaksi ja annan koiran lähestyä itse jos haluaa tai jatkaa omia touhujaan, jos se haluaa. Olen kyllä koiraihminen ja meillä on itselläkin kaksi koiraa, olen koirien kanssa ollut lapsesta saakka. Ja tykkään kyllä kaikista eläimistä, ei pelkästään koirista. Tutustun koiriin mieluummin kuin niihin omistajiin...mutta kyllä toki koiraihmiset tutustuu helposti myös toisiinsa.
Olen se tuntematon hullu, joka tulee lääppimään kaikki koirat :)
En laskeudu. Inhottaa muutenkin jos se yrittää haistella ja tökkiä kättä märällä kuonolla.
Joo.