Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on koko ajan 100 yritysideaa ja sinulla ei yhtään --- siksi asun omakotitalossa ja ajan uudella autolla

Vierailija
18.03.2026 |

Auton arvo yli 60 000 euroa. Omistaja ja haltija minä. Menikös suukka auki mollolleen? Varo ettei itikka lennä sisään. 🤣

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväunistaan kertoilee, adhd?

Vierailija
22/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaavilla     kirjottelloo aamulla ku silmät auki       . eikös åpitäis olla ajatusriihessä puimassa möllin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vaan yksi toimiva yritys, ei sataa ideaa. Velaton ok-talo, kaksi kalliimpaa uutta autoa kuin sinulla ja lisäksi harrasteajoneuvoja. En ymmärrä mitä kehumista 60.000 euron autolla kun sen verran maksaa uutena esim Toyota rav4 joka on täysin kansanauto.

En ymmärrä, miksi kehuskellaan jollain autolla ja sitten säilytetään sitä pihassa sään armoilla ja ajetaan jonossa muiden kanssa 38km/h pitkin kyliä. 

Ja kyllä, olen itsekin pitänyt kallista autoa, kunnes tulin järkiini. Kehuskellut en sentään onneksi silloinkaan. 

Juu en minäkään. Mulla on onneksi iso autotalli johon kaikki autot mahtuu niin ei tarvitse seisottaa pihassa. Harrasteautoilla kuuluukin cruisailla hitaasti kylän raitilla eikä käyttöautonikaan ole kuin normaaleja perhemaastureita joilla ei kaahailla.

No eikä ole. Sulla on autokatos, missä pidät sitä farmari skodaa.

Sikäli olet kyllä jäljillä että olen harkinnut myös farmarin ostamista kun meidän iso koira alkaa olla jo niin iäkäs. Seniorilla alkaa kohta varmaan olla vaikeaa hypätä maasturin takaluukkuun.

Vierailija
24/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kannattaa perustaa yritys vain jos kuuluu valmiiksi rikkaaseen eliitti perheeseen, muuten yrittäminen on täysin toivotonta. Suomi on täysin rikkaan eliitin ehdoilla rakennettu.

Vierailija
25/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin voi olla ideoita, muttei alkupääomaa, kielitaitoa, energiaa tai välineitä. Voi olla yksin asuvia pelokkaita ja alistettuja. Autottomia.

Vierailija
26/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet pitkäaikaisessa luotettavassa parisuhteessa, niin autot kannattaa laittaa molempien nimiin, toinen omistajaksi ja toinen haltijaksi. Niin autot näkyy esim. molempien trafi-sivuilla ja kummatkin pystyy hoitamaan vakuutuksia ja myymään auton tarvittaessa jne. Kätevää jos toinen on esim pidemmällä ulkomaankomennuksella. 

Ohis

Haltija tarvitsee kuitenkin omistajalta valtakirjan myymiseen. On kokeiltu käytännössä. Vakuutuksia hoitaa se, kumman nimissä ne ovat vakuutusyhtiössä, mutta se onnistuu ulkomailtakin etänä.

Vierailija
27/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat löytyy kun ap:llä, vaikka on nolla yritysideaa. 60k auto on loppupeleissä ihan perusauto. Joten ilmeisesti yritysideat ei vielä juurikaan tuota.

Vierailija
28/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on velaton okt, velaton sähköauto ja tienaat kolme tonnia kuussa vuokratuloista tekemättä yhtään mitään. Mutta näperrä sinä vain yritysideoitasi konkurssista toiseen.

Vierailija
29/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä Purraorpo....eikö liity mitenkään

Vierailija
30/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun yritys on vauvapalsta.

Työajat  07 - 23. On siinä hommaa

Vierailija
31/31 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata yritysideaa kannattaa ensin hylkäysperiaatteella karsia viiteen. Viittä arvioida kriittisesti, onko siinä yksi toteutuskelpoinen, jolla tienaa palkkansa niin, ettei tarvitse käydä täällä länkyttämässä miten YEL- vakuuttajan sedät kiusaa ihan koko ajan?

Melkein veikkaan, että ne jotka oikeasti pärjää, ei käy siitä tällä saitilla elvistelemässä. Miksi kävisivät? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän