Voinko ottaa 8v poikani naistenpuolelle uimahallissa. Hänellä on autismin kirjo.
Ei ole ketään mies kaveria joka lähtisin miestenpuolelle hänen kanssa.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävää, kun näitä isokokoisia eskareita on uimahallissa. Esim. tytär ei halua uimahalliin ollenkaan, kun isoja poikia on ollut usein. Itsekään en tykkää.
Miten on poika itse, jos luokkakaveri tulee vastaan. Tai jopa ope. Kirjolla tai ei, säännöt in samat ja niitä on noudatettava.Mutta on sekin ikävää jos poika ei pääse uimahalliin.
Poika pääsee kyllä, kun vanhempi kantaa vastuunsa ja hankki lapselleen itse saattajan, mikäli lapsi sitä tarvitsee. Ei ole muiden ongelma tämä.
Ei kaikilla ole lähipiirissä miehiä.
Avustajan voi myös palkata. Ja koulu-uinnissa opitaan viimeistään toimimaan pukkarissa. 8v:n pitää jo osata.
Vierailija kirjoitti:
Mode, herätys. NYT.
Asiattomat kommentit täytyy itse ilmoittaa painamalla kommentin alla olevaa kenttää ja lähettämällä ilmoitus. Palstalla ei ole ennakkomoderointia taikka modea, joka lukee ketjut.
Ts. Palstailijat itse ovat ne moderaattorit.
Voit ottaa. Tuohan on pieni lapsi. Tuollainen alakouluikäinen on ihan ok. Ei kukaan tiedä onko lapsi 6, 8 vai 10v.
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen olin 7- ja 10-vuotiaiden tyttärieni kanssa uimahallissa, ja suihkussa ollessamme vastapäätä oli arviolta 7-vuotias poika äiteineen niin ikään suihkussa. Poika vilkuili tyttöjä pili sojossa. Sanoin pojalle, ettei toisia saa tuijottaa, ja että isojen poikien kuuluu olla miesten puolella. Poika käänsi katseensa eikä sanonut mitään. Mutta eipä sanonut äitikään. Poistuivat nopeasti. Toivottavasti äiti kuitenkin tajusi ettei voi tuoda poikaansa seisottelemaan naisten puolelle.
Hyi mikä tilanne! Miten tytöt reagoivat?
Yli 7-vuotiaat omalle puolelle uimahallissa - mitä sanovat vanhemmat?
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yli-7-vuotiaat-omalle-puolelle-uima…
Meinaattelo vielä armeijaikäisenä raahata niitä poikianne naisten puolelle kun eivät pärjää? Mitä ne isät oikein puuhaavat kun eivät suostu lastensa kanssa uimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella ikävää, kun näitä isokokoisia eskareita on uimahallissa. Esim. tytär ei halua uimahalliin ollenkaan, kun isoja poikia on ollut usein. Itsekään en tykkää.
Miten on poika itse, jos luokkakaveri tulee vastaan. Tai jopa ope. Kirjolla tai ei, säännöt in samat ja niitä on noudatettava.Nämä ns. Isokokoiset eskarit saa kiikkiin sillä tavalla että kysyy ohimennen, että mikäs iso poika se täällä tyttöjen puolella on ja oletkos sä nyt jo tokalla luokalla. Ja nimenomaan puhuttelee lasta. Korjaavat kyllä sen millä luokalla ovat.
Tätä minäkin käytän. Hyvin saa vanhemmalle epämukavan olon näillä kysymyksillä. Sitten vaan toteaa lapselle vielä että, muistuta äitiäs sitten että isojen poikien paikka ei ole täällä tyttöjen keskellä pesulla, niin ei halua se lapsi edes enää tulla uimaan, jos joutuu tyttöjen pukkariin.
Tämä on hyvä keino. Kun tyttöjen puolelle tuotua poikaa alkaa hävettää, hän ei enää suostu sinne tulemaan vaikka äitinsä edelleen yrittäisi hänet sinne tuoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on poika itse, jos luokkakaveri tulee vastaan. Tai jopa ope. Kirjolla tai ei, säännöt in samat ja niitä on noudatettava.Nämä ns. Isokokoiset eskarit saa kiikkiin sillä tavalla että kysyy ohimennen, että mikäs iso poika se täällä tyttöjen puolella on ja oletkos sä nyt jo tokalla luokalla. Ja nimenomaan puhuttelee lasta. Korjaavat kyllä sen millä luokalla ovat.
Tätä minäkin käytän. Hyvin saa vanhemmalle epämukavan olon näillä kysymyksillä. Sitten vaan toteaa lapselle vielä että, muistuta äitiäs sitten että isojen poikien paikka ei ole täällä tyttöjen keskellä pesulla, niin ei halua se lapsi edes enää tulla uimaan, jos joutuu tyttöjen pukkariin.
Tämä on hyvä keino. Kun tyttöjen puolelle tuotua poikaa alkaa hävettää, hän ei enää suostu sinne tulemaan vaikka äitinsä edelleen yrittäisi hänet sinne tuoda.
Se ei ole lapsen vika että äiti on hoitanut asian huonosti. Älä nolaa lasta, vaan anna palaute äidille.
Vierailija kirjoitti:
Et menköö isänsä kanssa miesten puolelle. Prkele
Kaikilla ei ole isää.
Vierailija kirjoitti:
Meinaattelo vielä armeijaikäisenä raahata niitä poikianne naisten puolelle kun eivät pärjää? Mitä ne isät oikein puuhaavat kun eivät suostu lastensa kanssa uimaan?
Tämä.
Oho minä olen vienyt 8v poikani naisten puolelle. Eipä ole käynyt mielessäkään ettei voisi. Ehkä 12 vuotiasta en enää veisi, mutta kai nyt 8 v voi olla. Olem itsekin ollut miesten puolella tuon ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä ei tähän oikein mikään muu auta. Kurja juttu että poika joutuu hankalan tunteen eteen, mutta vastuu tästä on hänen muista piittaamattomalla äidillään. Tyttöjen pitää saada olla rauhassa ja turvassa naisten tiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole ketään niin olkoo menemättä niin kauan että onnistuu yksinään peffanpesu ja vaatteiden laittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Entäs yksinhuoltajat? Meillä ainakin sellainen tilanne että 8 v uimataidoton tulisi joko naisten puolelle tai yksin miesten puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä ei tähän oikein mikään muu auta. Kurja juttu että poika joutuu hankalan tunteen eteen, mutta vastuu tästä on hänen muista piittaamattomalla äidillään. Tyttöjen pitää saada olla rauhassa ja turvassa naisten tiloissa.
Ei kyllä saa olla rauhassa naisten tiloissa. Muistan kun ikäiseni tytöt kopeloivat tissejäni ala-asteen lopussa. Kyllä ahdisti käydä koulun uimaliikuntatunneilla. Yläasteella lintsasin ne.
Et voi ja joka vuosi kyselet tätä. Voisit myös opetella yhdyssanat.