Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko ottaa 8v poikani naistenpuolelle uimahallissa. Hänellä on autismin kirjo.

Vierailija
17.03.2026 |

Ei ole ketään mies kaveria joka lähtisin miestenpuolelle hänen kanssa. 

Kommentit (189)

Vierailija
81/189 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot ap vaan, että meidän Mikko identifioi itsensä tytöksi 

Vierailija
82/189 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävää, kun näitä isokokoisia eskareita on uimahallissa. Esim. tytär ei halua uimahalliin ollenkaan, kun isoja poikia on ollut usein. Itsekään en tykkää. 
Miten on poika itse, jos luokkakaveri tulee vastaan. Tai jopa ope. Kirjolla tai ei, säännöt in samat ja niitä on noudatettava. 

Nämä ns. Isokokoiset eskarit saa kiikkiin sillä tavalla että kysyy ohimennen, että mikäs iso poika se täällä tyttöjen puolella on ja oletkos sä nyt jo tokalla luokalla. Ja nimenomaan puhuttelee lasta. Korjaavat kyllä sen millä luokalla ovat. 

Tätä minäkin käytän. Hyvin saa vanhemmalle epämukavan olon näillä kysymyksillä. Sitten vaan toteaa lapselle vielä että, muistuta äitiäs sitten että isojen poikien paikka ei ole täällä tyttöjen keskellä pesulla, niin ei halua se lapsi edes enää tulla uimaan, jos joutuu tyttöjen pukkariin. 

Tämä on hyvä keino. Kun tyttöjen puolelle tuotua poikaa alkaa hävettää, hän ei enää suostu sinne tulemaan vaikka äitinsä edelleen yrittäisi hänet sinne tuoda. 

Pitäis kai näin naisena alkaa kommentoida tytöille jotain yhtä mukavaa

Ilman muuta, mikäli liian isoja tyttöjä viedään miesten puolelle. Naisten puolella tytöt ovat juuri siellä missä heidän tuleekin olla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/189 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä trolliketju on vielä täällä? Poistoon poistoon!

Mode on joku uusi, joka ei tiedä että tämä aloitus on vähän väliä täällä eri muunnelmina 

Palstaa moderoidaan ilmoitusten mukaan. Viestejä ei ennakkotarkasteta, eikä mikään moderaattori lue ketjuja läpi. Teidän täytyy itse ilmoittaa ne kommentit taikka ketjut, jotka ovat asiattomia. Painamalla 'ilmoita asiattomaksi' painiketta ja lähettämällä ilmoitus. 

Vierailija
84/189 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä trolliketju on vielä täällä? Poistoon poistoon!

Mode on joku uusi, joka ei tiedä että tämä aloitus on vähän väliä täällä eri muunnelmina 

Palstaa moderoidaan ilmoitusten mukaan. Viestejä ei ennakkotarkasteta, eikä mikään moderaattori lue ketjuja läpi. Teidän täytyy itse ilmoittaa ne kommentit taikka ketjut, jotka ovat asiattomia. Painamalla 'ilmoita asiattomaksi' painiketta ja lähettämällä ilmoitus. 

Varmasti näin, mutta tämä ketju ei ole trolli eikä asiaton. Liian isot pojat uimahallien ja kylpylöiden naistentiloissa ei ole mikään satunnainen ongelma, vaan alituinen haitta tyttölapsille ja heidän kehitykselleen. 

Vierailija
85/189 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävää, kun näitä isokokoisia eskareita on uimahallissa. Esim. tytär ei halua uimahalliin ollenkaan, kun isoja poikia on ollut usein. Itsekään en tykkää. 
Miten on poika itse, jos luokkakaveri tulee vastaan. Tai jopa ope. Kirjolla tai ei, säännöt in samat ja niitä on noudatettava. 

Nämä ns. Isokokoiset eskarit saa kiikkiin sillä tavalla että kysyy ohimennen, että mikäs iso poika se täällä tyttöjen puolella on ja oletkos sä nyt jo tokalla luokalla. Ja nimenomaan puhuttelee lasta. Korjaavat kyllä sen millä luokalla ovat. 

Tätä minäkin käytän. Hyvin saa vanhemmalle epämukavan olon näillä kysymyksillä. Sitten vaan toteaa lapselle vielä että, muistuta äitiäs sitten että isojen poikien paikka ei ole täällä tyttöjen keskellä pesulla, niin ei halua se lapsi edes enää tulla uimaan, jos joutuu tyttöjen pukkariin. 

Tämä on hyvä keino. Kun tyttöjen puolelle tuotua poikaa alkaa hävettää, hän ei enää suostu sinne tulemaan vaikka äitinsä edelleen yrittäisi hänet sinne tuoda. 

Taisi osua. Vain sellainen, joka toisi poikansa tyttöjen puolelle voi ajatella näin alhaisesti. Tytöt ja heidän vanhempansa ovat toimineet ihan oikein jos ovat naisten puolella. 

Enpä tiedä, mutta monelle lapselle olisi kyllä esim. painoasioihin sanomista oikeastikin. Ei ole tervettä, että jo lapset ovat pulskia. Pitää olla hoikka.

Ehkä näin, mutta henkilökohtaisiin asioihin, kuten nyt vaikka painoon liittyviin, on asiatonta  a tavasta riippuen jopa rikollista kommentoida. Sääntö rikkomuksiin puuttuminen, kuten liian isojen poikien tuomiseen naisten puolelle, on hyvät perusteet, ja se on peräti toivottavaa toimintaa. 

Vierailija
86/189 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. 

Vierailija
87/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä on varmasti itsekin autistinen, kun tätä edes kysyy. Pitäisikö tehdä lasu?

Vierailija
88/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksesta huomaa, että autismi perityy, vaikka trollihan tämä on.

Vierailija
89/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta on sekin ikävää jos poika ei pääse uimahalliin.

Poika pääsee kyllä, kun vanhempi kantaa vastuunsa ja hankki lapselleen itse saattajan, mikäli lapsi sitä tarvitsee. Ei ole muiden ongelma tämä. 

Ei kaikilla ole lähipiirissä miehiä.

Avustajan voi myös palkata. Ja koulu-uinnissa opitaan viimeistään toimimaan pukkarissa. 8v:n pitää jo osata. 

Entä jos ei osaa?

Vierailija
90/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen olin 7- ja 10-vuotiaiden tyttärieni kanssa uimahallissa, ja suihkussa ollessamme vastapäätä oli arviolta 7-vuotias poika äiteineen niin ikään suihkussa. Poika vilkuili tyttöjä pili sojossa. Sanoin pojalle, ettei toisia saa tuijottaa, ja että isojen poikien kuuluu olla miesten puolella. Poika käänsi katseensa eikä sanonut mitään. Mutta eipä sanonut äitikään. Poistuivat nopeasti. Toivottavasti äiti kuitenkin tajusi ettei voi tuoda poikaansa seisottelemaan naisten puolelle. 

Hyi mikä tilanne! Miten tytöt reagoivat? 

Heidän tussut kostui nähtyään pojan pippelin 🥰

Vierailija
91/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta, mikäli liian isoja tyttöjä viedään miesten puolelle. Naisten puolella tytöt ovat juuri siellä missä heidän tuleekin olla. 

Kyllä minun puolesta tytöt saavat tulla miesten puolelle. Ei haittaa ketään, kun kyseessä uimahalli missä alastomuus on normaalia.

Vierailija
92/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten jotkut jaksaakin pillittää 8-vuotiaan pojan tuomisesta naisten puolelle. Täytyy olla päässä vikaa, kun ajattelee tuon ikäisen katselevan naisia seksuaalisesti.

Vierailija
93/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kiltti ja ujo setä🥺 myös tulla naisten puolelle? Voin pestä tyttöjen selät😇 sekä samalla vähän muutakin🥹.

Vierailija
94/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä päässä vikaa kun luulette että ALAKOULULAINEN olisi joku ahdistelija pervo?? Huhuu valoja nyt vähän päälle.... Tai ainakin trolleja on täällä paljon. 

Eli ap kyllä voi ottaa! Itse olen vienyt tarvittaessa vähän vanhempiakin, jos isä ei ehdi. Älä välitä trolleista, livenä kukaan ei tule trollaamaan, koska nuo trollit eivät kotoaan poistu, varsinkaan uimahallissa käymään.

Vierailija
95/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut jaksaakin pillittää 8-vuotiaan pojan tuomisesta naisten puolelle. Täytyy olla päässä vikaa, kun ajattelee tuon ikäisen katselevan naisia seksuaalisesti.

Tätä juuri koetin sanoa. Pakko olla jotkut trollit asialla. 

Vierailija
96/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kuvia tilanteesta?

Vierailija
97/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä päässä vikaa kun luulette että ALAKOULULAINEN olisi joku ahdistelija pervo?? Huhuu valoja nyt vähän päälle.... Tai ainakin trolleja on täällä paljon. 

Eli ap kyllä voi ottaa! Itse olen vienyt tarvittaessa vähän vanhempiakin, jos isä ei ehdi. Älä välitä trolleista, livenä kukaan ei tule trollaamaan, koska nuo trollit eivät kotoaan poistu, varsinkaan uimahallissa käymään.

Hasta pasta vammainen. Ei 8v kundin paikka oo naisten suihkutiloissa. Ei saatanan kuinka tyhmiä jotkut ihmiset ovat.

Vierailija
98/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hasta pasta vammainen. Ei 8v kundin paikka oo naisten suihkutiloissa. Ei saatanan kuinka tyhmiä jotkut ihmiset ovat.

Huoh... Riippuu tilanteesta. 8v on vasta lapsi. Eikö sinulla ole lapsia, vai miksi on noin paha olo? 

Vierailija
99/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh... Riippuu tilanteesta. 8v on vasta lapsi. Eikö sinulla ole lapsia, vai miksi on noin paha olo? 

Nii on 10v tai 13v kans lapsi, mut ei se tarkoita et pentuu voi viedä vastakkaissukupuolen tiloihin.

Vierailija
100/189 |
18.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri eilen olin 7- ja 10-vuotiaiden tyttärieni kanssa uimahallissa, ja suihkussa ollessamme vastapäätä oli arviolta 7-vuotias poika äiteineen niin ikään suihkussa. Poika vilkuili tyttöjä pili sojossa. Sanoin pojalle, ettei toisia saa tuijottaa, ja että isojen poikien kuuluu olla miesten puolella. Poika käänsi katseensa eikä sanonut mitään. Mutta eipä sanonut äitikään. Poistuivat nopeasti. Toivottavasti äiti kuitenkin tajusi ettei voi tuoda poikaansa seisottelemaan naisten puolelle. 

Moi Pertti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän