Voinko ottaa 8v poikani naistenpuolelle uimahallissa. Hänellä on autismin kirjo.
Ei ole ketään mies kaveria joka lähtisin miestenpuolelle hänen kanssa.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Voinko ottaa 28v poikaystäväni naistenpuolelle uimahallissa? Hänellä on autismin kirjo.
tuosta muuten tietää, että ap on provo. Lapsi voi olla auti
smin kirjolla, mutta hänellä ei ole autismin kirjo
Mua ei häirinnyt edes lapsena/teininä jotkut 8-vuotiaat pikkupojat pukuhuoneessa. T: 21v nainen.
Provoa veikkaan minäkin, kirjoitusasusta päätellen jonkun s2-tyypin kynästä :)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia kaikki pervous halutaan sallia?
Ai pikkulapsetki on jo pervoja?
Vierailija kirjoitti:
Mua ei häirinnyt edes lapsena/teininä jotkut 8-vuotiaat pikkupojat pukuhuoneessa. T: 21v nainen.
Niin sinua. Ei muakaan ne häiritse näin aikuisena. Mutta tässä koitetaankin ajatella samanikäisten tyttöjen parasta, ei teinisinun tai aikuisminun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinua. Ei muakaan ne häiritse näin aikuisena. Mutta tässä koitetaankin ajatella samanikäisten tyttöjen parasta, ei teinisinun tai aikuisminun.
Miksi heidän tunteet ovat tärkeämmät kuin pojan, äidin ja muiden naisten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole siitä, kenen tunteet ovat tärkeämpiä, vaan siitä, kenen turvallisuuden tunne on aidosti herkempi rikkoutumaan.
Aikuiset naiset tai 8-vuotias poika ei yleensä koe tilannetta uhkaavana. Sen sijaan osa samanikäisistä tytöistä voi kokea olonsa tosi epämukavaksi tai turvattomaksi, jos pukuhuoneessa on poika.
Siksi tällaiset pelisäännöt tehdään, jotta nimenomaan ne kaikkein herkimmin tilanteesta kuormittuvat lapset voivat olla siellä rauhassa. Ei siksi, että heidän tunteensa olisivat arvokkaampia, vaan siksi että heidän turvallisuuden tunteensa on helpompi rikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska heihin se vaikuttaa kaikista eniten negatiivisesti jos se johonkin vaikuttaa.
Jahka on vaihtanut sukupuolensa virallisesti, on tervetullut naisten puolelle.