Miten kukaan uskaltaa tehdä lapsia näin epäonnistuneeseen maahan kuin Suomi?
Nykyisin hallituksen jälkeen tämä on katastrofaalisen huonossa kunnossa.
Kommentit (34)
Ei lasten tarvitse jäädä Suomeen asumaan... Olen itse tällä hetkellä raskaana, mutta kaikista vähiten siitä syystä, että pääsevät maksamaan eläkeläisten eläkkeitä mistä eivät itse saa koskaan nauttia. Maailma on avoin.
Ollaan valmistelemassa muuttoa ulkomaille. Mikään ei sido tänne Suomeen. Lapset puhuvat hyvin englantia jo pienestä pitäen.
Vierailija kirjoitti:
Ei lasten tarvitse jäädä Suomeen asumaan... Olen itse tällä hetkellä raskaana, mutta kaikista vähiten siitä syystä, että pääsevät maksamaan eläkeläisten eläkkeitä mistä eivät itse saa koskaan nauttia. Maailma on avoin.
Eläminen lapsena on liian traumaattista Suomessa.
No ei minua ainakaan kiinnosta muu kuin omat tarpeeni. Lapset hankitaan tarpeeseen.
Unelma on tosiaan tehnyt Suomesta velkaantuneen ja köyhän maan.
Olen ollut onnettomin lapsettomana. Meillä lapset nyt 16v, 12v, 10v, 9v, 7v, 5v, 3v ja 6kk.
N30
Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuinen alle 30-vuotiaana. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.
https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…
Vierailija kirjoitti:
Ollaan valmistelemassa muuttoa ulkomaille. Mikään ei sido tänne Suomeen. Lapset puhuvat hyvin englantia jo pienestä pitäen.
Minne olette muuttamassa?
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO on ollut laskussa jo vuosikymmeniä.
Alkuhuuma kestää ensimmäiset 3v. Sen biologinen tarkoitus on saada naaras astutettua. Tyypillisesti tällöin naaraalle herää ajatus naimisiinmenosta ja sikiämisestä ja hän aloittaa niistä mankumisen.
Keski-iässä on avioeropiikki, jolloin vaihdetaan nuorempaan poljettavaan ne ketkä voivat. Lisääntyvien miesten määrä on pienempi kuin lisääntyvien naisten määrä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä.
Väestön ÄO on ollut laskussa jo vuosikymmeniä.
Typerys uskoo ÄO:hon! HAHAHAHAHAHAHA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahanmuutto on käynyt erittäin kalliiksi Hollannin julkiselle taloudelle, ilmenee Amsterdamin yliopiston ja Amsterdamin kauppakorkeakoulun tutkimuksesta (Borderless Welfare State The Consequences on Immigration for Public Finances).
Suhteutettuna Suomen BKT:hen summa olisi 10,5 miljardia euroa, Viren kirjoittaa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d9403997-b5cc-4315-9957-46e42a3ed…
Kannattaisiko muuttaa siis Hollantiin?
Miten ihmeessä olet niin kovasti kiinnostunut ilmasta tehdystä rahasta?
Ilmasta tehdystä rahastako? Siis Unelma on ihan ilmaista?
Vierailija kirjoitti:
Ja tälle tasolle Suomi jää eli kehitysmaaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraappas ulkkareita. Heillä järjestään 3-8 lasta perheessä. He ilmeisesti uskovat, että Suomessa rahaa riittää kaikkeen myös tulevaisuudessa.
10.5 miljardia euroa riittää mahdollisesti heille tällä hetkellä. En tiedä jatkosta.
Typerys on huolestunut ilmasta tehdystä rahasta! HAHAHAHAHAHAHAH!
Jos raha on ilmasta tehtyä niin miksei tehdä kaikille muutamaa miljoonaa per nuppi? Mikähän siinä voisi olla ongelmana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tälle tasolle Suomi jää eli kehitysmaaksi
Sanoisin että lopputulema on jotain Syyrian ja Ugandan välimaastossa kun katsoo mitä Unelmajengi havittelee aktiivisesti.
Monessako maassa valittajat on asuneet? Jotta vertailu olisi uskottavaa.
Hohhoijjaa....
Katsopas millainen paskamaa on itärajan takana ja tule sitten vasta puhumaan epäonnistuneesta valtiosta! :)
Samaa on sanottu jokaikisen hallituksen kohdalla. Aivan joka kerta.