Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko ottaa 8v poikani naistenpuolelle uimahallissa. Hänellä on autismin kirjo.

Vierailija
17.03.2026 |

Ei ole ketään mies kaveria joka lähtisin miestenpuolelle hänen kanssa. 

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit. Älä välitä mitä muut sanovat asiasta.

Vierailija
22/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin 7-vuotiaan mukaani. Se on vain suositus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PEDO ketju ilmoitettu.

??

Vierailija
24/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi ellei ole niin vaikea tapaus että on täysin omissa maailmoissaan. Inhottaa kun nuo väärälle puolelle raahatut isot pennut tuijottavat.

Et voi missään tapauksessa. Jos lapsi tarvitsee avustajaa, niin sun tehtävä on järjestää se sinne lapsen oman biologisen sukupuolen mukaiseen pukkariin. Joskus voi hallin henkilökunta auttaa lasta, mutta se kannattaa varmistaa etukäteen onko siihen mahdollisuutta.

Vierailija
25/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin 7-vuotiaan mukaani. Se on vain suositus.

Ei ole suositus, vaan ihan uimahallin sääntö. Jos ei haluta niitä sääntöjä noudattaa, niin sitä palvelua ei ole pakko käyttää.

Vierailija
26/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairaita kirjoituksia.

Vierailija
27/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mode, herätys. NYT.

Vierailija
28/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai halutaan minut kiduttaa hengiltä. Tsidan tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
29/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

PEDO ketju ilmoitettu.

??

Etusivulla sanoivat useaan kertaan, että sama aloitus toistuu täällä usein, koska joku pedo postailee fantasioitaan.

Vierailija
30/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vain.

Vierailija
31/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ikävää, kun näitä isokokoisia eskareita on uimahallissa. Esim. tytär ei halua uimahalliin ollenkaan, kun isoja poikia on ollut usein. Itsekään en tykkää. 
Miten on poika itse, jos luokkakaveri tulee vastaan. Tai jopa ope. Kirjolla tai ei, säännöt in samat ja niitä on noudatettava. 

Vierailija
32/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella ikävää, kun näitä isokokoisia eskareita on uimahallissa. Esim. tytär ei halua uimahalliin ollenkaan, kun isoja poikia on ollut usein. Itsekään en tykkää. 
Miten on poika itse, jos luokkakaveri tulee vastaan. Tai jopa ope. Kirjolla tai ei, säännöt in samat ja niitä on noudatettava. 

Mutta on sekin ikävää jos poika ei pääse uimahalliin.

Vierailija
33/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika pääsee kyllä, kun vanhempi kantaa vastuunsa ja hankki lapselleen itse saattajan, mikäli lapsi sitä tarvitsee. Ei ole muiden ongelma tämä. 

Vierailija
34/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä ns. Isokokoiset eskarit saa kiikkiin sillä tavalla että kysyy ohimennen, että mikäs iso poika se täällä tyttöjen puolella on ja oletkos sä nyt jo tokalla luokalla. Ja nimenomaan puhuttelee lasta. Korjaavat kyllä sen millä luokalla ovat. 

Vierailija
35/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poika pääsee kyllä, kun vanhempi kantaa vastuunsa ja hankki lapselleen itse saattajan, mikäli lapsi sitä tarvitsee. Ei ole muiden ongelma tämä. 

Ei kaikilla ole lähipiirissä miehiä.

Vierailija
36/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pyytää hallista apua henkilökunnalta. Ainakin lehtijutussa kehoitettiin toimimaan näin, jos lapsi ei yksin pärjää

Vierailija
37/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä ns. Isokokoiset eskarit saa kiikkiin sillä tavalla että kysyy ohimennen, että mikäs iso poika se täällä tyttöjen puolella on ja oletkos sä nyt jo tokalla luokalla. Ja nimenomaan puhuttelee lasta. Korjaavat kyllä sen millä luokalla ovat. 

Tätä minäkin käytän. Hyvin saa vanhemmalle epämukavan olon näillä kysymyksillä. Sitten vaan toteaa lapselle vielä että, muistuta äitiäs sitten että isojen poikien paikka ei ole täällä tyttöjen keskellä pesulla, niin ei halua se lapsi edes enää tulla uimaan, jos joutuu tyttöjen pukkariin. 

Vierailija
38/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai pyytää hallista apua henkilökunnalta. Ainakin lehtijutussa kehoitettiin toimimaan näin, jos lapsi ei yksin pärjää

Kyllä näin, jos henkilökunnalla on siihen mahdollisuus. Aina ei ole. Ja jos nyt lähtökohtaisesti kuitenkin vanhempi hommaa itse tarvitsemansa tai lapsensa tarvitsemat palvelut.

Vierailija
39/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen olin 7- ja 10-vuotiaiden tyttärieni kanssa uimahallissa, ja suihkussa ollessamme vastapäätä oli arviolta 7-vuotias poika äiteineen niin ikään suihkussa. Poika vilkuili tyttöjä pili sojossa. Sanoin pojalle, ettei toisia saa tuijottaa, ja että isojen poikien kuuluu olla miesten puolella. Poika käänsi katseensa eikä sanonut mitään. Mutta eipä sanonut äitikään. Poistuivat nopeasti. Toivottavasti äiti kuitenkin tajusi ettei voi tuoda poikaansa seisottelemaan naisten puolelle. 

Vierailija
40/86 |
17.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä?