Mitä teette vanhoille CD-levyille?
Viettekö sekajätteeseen, kierrätyskeskukseen vai säilytättekö?
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
CD levyt ovat rumia. En koskaan oppinut pitämään niistä. Ei ole vaikea luopua. Päinvastoin. Jos jotain säästän, niin vinyylit. Upeaa kansitaidetta.
Miksi ne pitää olla esillä? Mulla on liukhyllyillä varustettu kaappi, jossa on cd-telineet hyllyillä. Ihan aikoinaan valmiina ostettu.
Hävitän, eli rasiat muovikierrätykseen ja itse levyt K-marketin pienelektroniikka-roskiin (kuten myös vanhat korput).
Myin vuosia sitten ne Levykauppa X:ään (olin kipeässä rahapulassa).
Siis tottakai säilytän. Kuuntelen niitä viikoittain. Ei näitä äänitteitä löydy jostakin Spotifysta.
Vierailija kirjoitti:
Biojätteeseen.
Sinnekkö ne kuuluu? Voi hitsi, mä oon laittanu papruihin...
Kuuntelen tai annan jollekin mikäli se jää kaapin perälle.
Itselle ostanut aikoinaan mielimusiikkia joten en luovu vaan kuuntelen.
Kuuntelen ja äänitä c-kasetille silloin tällöin. Kyllä,,mulla on vielä kasetteja ! Ja soitin plus myös kannettava CD-soitin JA korvalappustereot. Kirppikseltä löytyi 3 € Sony Walkman. Täysin toimiva. Mä oon 50-v. En kuuntele mitään vanhusten NS musaa. Ei mitään vanhaa Mattia ja Teppoa yms. Paljon kunnon discomusaa, tuolta 90-2000 luvuilta.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen niitä. Niissä on parempi äänenlaatu kuin streamaus-palveluissa.
Ja älppäreissä oli parempi kuin cd:issä, aina vain huonompaan mennään.
Säilytän ja kuuntelen tietty. Jaakko Kuusiston kuoltua ostin muutaman hänen levynsä, kun uusia ei enää tule.
Kuuntelin pitkästä aikaa ja oli ihanaa kun sieltä tuli mitä tuli , kokoelma cd . Ei tarvinnut itse päättää mitä soittaa , toki valitsin levyn . Tuli kuunneltua muutakin kun suokkikkeja. CD IHANAN FYYSINEN TUOTE.