Miten saan selville onko eräs vanha koru Kalevala Korun?
Olen 95 prosentin varma, että on. Mutta en löydä sitä googlaamalla kuvia. Mallin nimeä en tiedä. Miten voisi saada varmuuden?
Kommentit (21)
Kuvaile millainen on. Itse olen ollut Kalevala Koru -fani jostain ysäriltä asti, voisin tietää onko sellaista mallistossa.
Eikö pitäisi olla takana tunniste.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä pikkuruista kk-leimaa?
Siinä on muutama epäselvä leima, hopealeimasta saa selvää mutta muista leimoista ei.
Minkälaiset leimat korussa on? Kalevala korulla on myös kuva-arkisto, josta löytyy kaikki korut.
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile millainen on. Itse olen ollut Kalevala Koru -fani jostain ysäriltä asti, voisin tietää onko sellaista mallistossa.
Riippuvat korvakorut, joissa oranssinpunainen kivi. Ap
Löytyisikö Koruarkistosta? Voisit myös kokeilla Googlen kuvahaulla, jos tärppäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä pikkuruista kk-leimaa?
Siinä on muutama epäselvä leima, hopealeimasta saa selvää mutta muista leimoista ei.
Sasisiko otettua leimasta kännykällä kuvan ja sitten kuvankäsittelyllä tarkennettua? Tai voisiko tekoälyä hyödyntää syöttämällä kuvan korusta tai muutamalla kuvaavalla hakusanalla?
Ota kuva korusta ja lähetä Kalevala Korun asiakaspalveluun tiedustelu onko se heidän.
Eivät ole Kanteletar eivätkä Illusioni. Näyttävät tyyliltään vähän vanhemmilta kuin nuo. Ap
Koltta-korut?
Kuukiven korut?
Juulia-korut?
Pyhä Birgitta-korut?
Jaspis-korut?
Kosmos-korut?
Tulen henki-korut?
Tintti-korut?
Jos ei mikään näistä ole niin sitten ei varmaan ole kalevalaa, ellei ihan jotain tosi vanhaa ja harvinaista.
Laita KK:lle tunnistuspyyntö, ohjeet ja sähköpostiosoite löytyy firman sivuilta.
Et osaa kuvailla yhtään?