Äänestän Kokoomusta palstan vasemmistolaisten takia seuraavissa vaaleissa.
Asiallisia keskusteluja sensuroidaan jatkuvasti. Ainoastaan puuttuu enää väärin ajattelevien kuskaaminen gulageihin. En olisi uskonut, että päädyn äänestämään Kokoomusta.
Kommentit (56)
Minä en usko sinua. Ei sinua "asiallisten keskustelujen sensurointi" häiritse yhtään mitenkään eikä ole koskaan häirinnyt. Sinä et yksinkertaisesti välitä sellaisesta asiasta.
Sinä äänestät Kokoomusta, koska olet aina ennenkin äänestänyt. Kokoomuslaiset muistavat aina mennä äänestämään ja he äänestävät aina Kokoomusta.
Vaihtoehtoisesti oletkin ehkä persu ja vihatrollauksesi palstalla on joutunut poistoon. Siitä olet kovin tuohtunut ja sait nyt aiheen tähän uusimpaan trollaukseesi.
Miksi toitotat äänestyskäyttäytymistäsi palstalla, ap?
Juu, kaikki hallituksen päätöksetkin on tehty siksi, että vihervassareita vituttaa. Eli oikeassa joukossa sitten olet.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisille realismi on aina fasismia ja rasismia, minkä vuoksi he eivät kestä aitoa keskustelua.
Vasmmitolaisille faktat ovat faktoja. Sen takia turhauttaa jonku aivokuolleen persun kanssa asioista keskustella.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ennen kuullut, että oma äänestäminen on jonkun toisen syy?
Onhan kaikki muukin aina muiden syytä niin ei äänestäminen ole siihen mikään poikkeus. Kysy vaikka orpolta, purralta tai vaikka trumpilta niin kaikki on muiden syytä. Kun kerran kaikki niin silloin myös äänestäminen on muiden syytä. Kun elää ihan omassa todellisuudessa niin siellä ei tarvitse logiikkaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele köyhiä edes. Viis palstalaisista.
Älä yritä vasuri, minua ette hiljenna!
Me emme sinua hiljennä vaan palstan modet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok iigor.
Joo demarit ja vasemmistoliiton estävät Suomen ydinaseet koska saivat kremlista ohjeet niin.
Suomi ei tee ydinaseilla mitään. Luuletko että NATO käyttäisi ydinaseita Suomen puolustamiseksi? Jos Venäjä hyökkäisi tänne niin ei NATO pommita Venäjää ydinaseilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tää nykyhallituksen köyhien kyykyttäminen pakottaa äänestämään joko demareita tai vas.liittoa.
Maistuuko putin perse niin hyvälle?
Kysyppä kokoomukselta kun Putinin puolue on kokoomuksen veljespuolue niin siellä on varmaan asiasta tietoa.
Miksi vasemmistoliitto haluaa pienemmän armeijan Suomeen? Ai niin kremlista tuli ohjeet.
Suomi on Natossa nyt, eikö siihen siksi liitytty että sieltäkin tulisi joukkoja?
t. vassari
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaisille realismi on aina fasismia ja rasismia, minkä vuoksi he eivät kestä aitoa keskustelua.
Aina? Kenen realismia? Kerro esimerkkejä tällaisesta tilanteesta jos osaat.
Aika löyhät on äänestämisen perusteet mutta kukin tavallaan. Osa meistä on niin tunteellisia että palstajutut vaikuttaa äänestämiseen.
Mä en enää äänestä kokoomusta, koska siellä on vain sotakiimaiset öyhöttäjät jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en enää äänestä kokoomusta, koska siellä on vain sotakiimaiset öyhöttäjät jäljellä.
Eikö siellä kukaan järkevä oikeasti halua Orpon tilalle puheenjohtajaksi? Varapuheenjohtajaksi pyrkivät vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö siellä kukaan järkevä oikeasti halua Orpon tilalle puheenjohtajaksi? Varapuheenjohtajaksi pyrkivät vaan.
Tere Sammallahti olisi hyvä vaihtoehto Orpolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattele köyhiä edes. Viis palstalaisista.
Köyhiä auttaa parhaiten että maan talous laitetaan kuntoon. Se kirpaisee aikansa mutta sit helpottaa
Niinpä, Orpo lupasi että 50 vuoden velkajarrun jälkeen helpottaa.
Kansallinen tuhoomus.