Eurooppa katsoo vierestä, kun Trumpin sauna palaa
Trump huutaa: Vettä, vettä! Tulkaa auttamaan!
Kärsitte vielä, jos ette tule auttamaan!
Minä olen kuningas! Te ette voi kohdella minua tällä tavalla!
Kommentit (19)
Sokka irti... mä vedin päivin öin
Läträsin vain kesät, duunit laiminlöin
Sä olet yksinäinen hirmulisko lastenhuoneen komerossa
Vedit itkuraivarin, se sai sut tärisemään ja ihan märisemään
Eurooppa aina vaan odottaa, että amerikkalaiset hoitaa ja maksaa kaiken oli sitten kysymys Euroopan puolustamisesta, Ukrainan auttamisesta, Israelin demokratian puolustamisesta, öljykuljetusten turvaamisesta jne.
Sitä saa mitä tilaa
Ehkä opit sen sä nyt
Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt
Ois viisaampi häipyy täält
Mut tulel vielkin leikin
Ei hulluu voi sääliikään
Kun sil on liekinheitin
Vierailija kirjoitti:
Eurooppa aina vaan odottaa, että amerikkalaiset hoitaa ja maksaa kaiken oli sitten kysymys Euroopan puolustamisesta, Ukrainan auttamisesta, Israelin demokratian puolustamisesta, öljykuljetusten turvaamisesta jne.
Igoria vituttaa kun taas tulee turpaan vaikka porkkana suojelee ja jeesaa minkä ehtii. Ei yksi oranki kesä tee.
Vierailija kirjoitti:
Trump tässä nyt odottaa, että eurooppalaiset siivoavat hänen paskansa, kun Israelin tueksi lähteminen tuli Trumpille kalliiksi. Laitaoikeisto voisi kääriä hihat, kun se on koko ajan kannustanut Trumpia.
Ei se ole trumpin sauna, se kävi tuikkaamassa jonkun toisen saunan tuleen ja kaikkien muiden pitäisi tulla sammuttamaan nyt kun se huomasi että tästähän on muuten ihan hirveesti harmia.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä voi jäädä aika yksin, kun polttaa kaikki sillat takanaan.
Silloin Riikankin pitää mennä töihin.
Pappa höpöttelee taas. Asiasta kolmanteen.
Ei pysy oikein paketti kasassa.
USA näyttää typerältä ja heikolta kun tuli vedetyksi mukaan Israelin valloitussotaan. Ei Eurooppa halua tunkea käsiään tuohon paskaan.
Kuka rakastaa pientä murhapolttajaa?
Hänen liekkiään ei saa vain sammumaan
Missä oli Trump silloin, kun Ukrainan kaupunkeja pommitettiin?
Where was Gondor?
Nyt poika saunoo
Se itkee, se parkuu ja huutaa
Kallista kampanjaa
Velka on tullut kotiin