Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolmas lapsi liikaa?

Vierailija
05.05.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä esikoinen täyttää 3, nuorempi 1,5 v ja kolmas tulossa,, että tekemistä riittää ens vuodelle.. Mutta onneksi tässä ehtii vielä vähä aikaa olla vain kahden kanssa.

Vierailija
2/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko porukka mahtuu vielä tavalliseen autoonkin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kolme on siitä hyvä lapsiluku, ettei vielä tarvitse tehdä suuria investointeja..

Meillä meni auto ja asunto vaihtoon kun syntyi neljäs lapsi.

Pitää olla siis tila-auto että mahdutaan kulkemaan. Ja nyt asutaan 4h+k asunnossa, tarkoittaa että aina kaksi lasta yhdessä huoneessaa.

Mutta siitä olen erimieltä, että koskaan ei kukaan omista lapsista ole LIIKAA.

Vierailija
4/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 9

Vierailija
5/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kolmas lapsi on tulossa ja joiltakin olen saanut noottia kun tällaiseen maailmaan teen näin paljon lapsia.....

No, kertoo aika paljon kommentin antajastakin, harmillista vain että kyseessä on minulle kuitenkin läheinen ihminen :(

Vierailija
6/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas olisi MEILLE liikaa. Tuntuu, että moni jo nyt kauhistelee eläväisiä lapsiani ja jos kolmas tulee, ei meille varmaan ole tunkua. ;)

Vierailija
7/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

heitin edellisen ihan vitsillä, tuon ettei ole tunkua, mutta oikeesti tuntuu, että kaikki on suunniteltu 3 tai 4 henkiselle perheelle, lomat, autot ja asunnot.. Tuntuu, että jos on kolme lasta, pitäisi olla myös hieman keskivertoa paremmat tulotkin.

Vierailija
8/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolams on 1v4kk ja sellainen elohopea ettette uskokaan! Koko aika menee pojan vahtimiseen, mitään ei saa tehtyä rauhassa. Jos meillä olisi vain kaksi, kuinka helpolla pääsisinkään...

No, totta toinen puoli. En minä tuosta kolmannesta luopuisi enkä kadu, että hän meille tuli -meidän näkkärinaama =)

Vierailija
9/9 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäero on 4 vuotta ja siitä huolimatta elämä kahden lapsen kanssa tuntuu välillä melkoiselta organisoimiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän