Huvila ja Huussi 2026 :)
Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (399)
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun tämä(kin) ketju on mennyt väittelemiseksi ja omista pihoista keskustelemiseksi. Eikö kellään ole mitään havaintoja tai mielipiteitä esim. junanvaunu-jaksosta..?
Junanavaunu jakso tulee vasta huomenna. Aika moni katsoo tv:n tahtiin ja ei tietenkään voi vielä sanoa tuosta jaksosta mitään. Itse luin jonkin jutun tuosta junavaunusta ja siinä oli kuviakin siitä. Hienolta näytti lopputulos ainakin niiden perusteella. Huomennahan sen sitten näkee.
ja varmasti jakso saa pelkkiä kehuja, koska palstan suosikki Mikko on muutosta tekemässä :D
Joo ei tarvii vetää hernettä nenään kenenkään. Kyllä minäkin Mikosta tykkään ja kaikista muistakin jotka tätä ohjelmaa on tekemässä . Superihania ihmisiä kaikki ja ihana ohjelma. Mun lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa mukava pariskunta. Mies oli aika söötti. Pihasta tuli kaunis. Ainoa omituisuus oli, kun Laura oli kattanut tarjolle kilokaupalla sitruunoita. Eihän niitä kukaan syö sellaisenaan. Roskiin meni.
Sitruunavettä voi tehdä. Mutta jospa ne oli vain rekvisiittaa?
Miten se muuttaa hukkaan menneiden sitruunoiden kohtaloa, jos olivat "vain" rekvisiittaa?
Ei hedelmät/ruoka mene noissa ohjelmissa hukkaan, vaan tuotantoyhtiön porukat voi syödä ne tai viedä kotiinsa. Jos ehtivät pilaantua menevät biojätteen, mutta sitruunat ei äkkiä pilaannu joten ne on varmaan hyödynnetty.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat niistä jotka täällä huutelevat kuinka mökkitontin pitää antaa rehottaa luonnontilassa, ovat niitä joilla ei ole rahaa laittaa omaa mökkiään mitenkään. Toki suurimmalla osalla neuvojista ei ole mökkiä ollenkaan. Kannattaa muuttaa omaa asennetta ja iloita muiden puolesta. Niiden varakkaidenkin.
Eiköhän jokaisella ole varaa ostaa saha, kirves, harava ja lapio + jokun sortin puutarha sakset. Niillä pääsee jo pitkälle pihan parturoinnissa ja muokkauksessa. Vaatii vaan vähän omaa työtä, ei niinkään rahaa.
Pensseli ja purkki maalia ei myöskään vie ketään konkurssiin, siinäkin pitää vaan taas laittaa sitä omaa työtä ja aikaa saadakseen muutosta. Sisätiloja jos mietitään. Huonekalujen ulkonäköä voi itse kohentaa maalilla ja sohva uudeksi laittamalla uusi huopa tai lakana siihen päälle ja tyynyjä. Ei vaadi mitään valtavaa budjettia.
Onhan se siisti tuo Oskarin mökkipiha NYT. Mutta kuvitelkaapa kolmen vuoden kuluttua -huah.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se siisti tuo Oskarin mökkipiha NYT. Mutta kuvitelkaapa kolmen vuoden kuluttua -huah.
No niin, sitähän nyt kannattaa jo nyt alkaa miettiä, murehtia ja halveksua :DDD Ootte te kyllä erikoista porukkaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, sitähän nyt kannattaa jo nyt alkaa miettiä, murehtia ja halveksua :DDD Ootte te kyllä erikoista porukkaa täällä.
Miettinyt kans, että ihmeen kitkerää ja katkeraa kansaa tätä mukavaa ohjelmaa seuraa ja kommentoi 😂
Junajaksossa puuttuu kokonaan vessa, eivät kai käy metsässä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ulkovessasta kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Voivathan he käydä huussissa tai päärakennuksessa (vai mitä nimitystä siitä käytetäänkään).
Kovasti teettää työtä tuo junanvaunu, mutta ihanaa, että saa uuden elämän.
Olis kyllä aika makea tuollainen vierasmaja omassakin pihassa.
Tai ehkä asuisin siinä itse kesät ja vieraat sais olla talossa.
Vierailija kirjoitti:
On kai siinä samalla tontilla joku toinenkin rakennus, koska tuossa junavaunussa yöpyy vieraat/nuoriso. Joten on siellä vessaa joko päärakennuksessa tai ulkovessa.
Vierailija kirjoitti:
Olipa mukava pariskunta. Mies oli aika söötti. Pihasta tuli kaunis. Ainoa omituisuus oli, kun Laura oli kattanut tarjolle kilokaupalla sitruunoita. Eihän niitä kukaan syö sellaisenaan. Roskiin meni.
Oi ja voi. Nyt oli Mikko sortunut samaan kammottavan virheeseen, etten sanoisi rikokseen.
Iso kulho täynnä sitruunoita ja lime hedelmiä😨 Huomasitko?
Vai eikö tällä kertaa haittaa 😂
Junajakso on ihana. Kerrankin Mikko uskalsi käyttää värejä, mutta kun niin hyvin asia sanottiin suoraan Bauhaus. Mikon lopputulokset ovat olleet yleensä niin pliisuja, mutta nyt lähti! :)
Hieno tuli junanvaunusta!
Sehän on isomman talon pihapiirissä joten vessaa ja pesupaikkaa ei tarvinnu.
Olipa hieno junanvaunu. Varmaan paras tuotos mitä ko ohjelmassa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Sitruunat tietenkin käytetään ruoan tekoon, niistä voi tehdä kesäjuomia. Mausteeksi. Niistä voi tehdä hilloketta tai vaikka curdya. Suomessa kun sitruunat myydään aina raakoina, niin sen takia harva niitä semmoisenaan syö. Tuosta kun muutaman viikon niistä kypsyttelee, niin on mehukas ja raikas hedelmä valmiiksi syötäväksi.
Eli mulla ei olisi sitruunat mennyt roskiin.
Useinhan sieltä osa sisustuksesta lähtee tuotannon matkaan, että voi olla, että sitruunat on vielä lähteneet takaisin kauppaan tai jaettu tuotannon kesken. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Kirkkonummen järvimaisema rotko oli alunperin jo mulle kauhistus. Aivan liikaa kaadettu puista. Sitten jätetty ne nolot koivut puolikkaina siihen keskelle pihaa lingoksi. :D No, joo niissä oli perheen omaa huumoria. Sitten ne kaksi mäntyä jätetty siihen myös, juurikin siten näyttävästi, ettei yksikään puun runko olen järvimaiseman edessä.
Se rappusrotko oli mun mielestä kyllä vihoviimeinen. Pelkäisin koko ajan, että joku vielä vierii ne rappuset alas.. Onneksi siihen tekivät kaiteen, jos vanhempiakin ihmisiä oli tarkoitus liikuttaa.
En tykkää yhtään noista kallioisista tonteista. Hyvä, että jolleen kelpaa, niin toisenlaset sitten käypi mulle. :)
En ole suomenolosuhteissa ymmärtänyt pergolan rakentamista, jos siinä ei ole mitään kattoa. Sataa niin paljon, että olisi kiva joskus sateellakin istua ruokapöydän ääressä kuivana.
Koripallokenttä sitten tehtiin kivituhkasta. Se kun siinä sitten pöllyä palloa pompitellessa... ja hemmetin huonosti se pallo pomppikin. Sai tosiaan tehdä duunia, että pallo liikkuu. Autot vielä sulassa sovussa kentän vieressä.
Nuo nyt oli muutamia epäkohtia mun silmiin osuvia epäkohtia. Olihan se ihan kaunis lopputulos, etenkin kun vähän kasvaa ja se monimuotoisuus sulautuu yhteen.
Kalloiset tontin on ihania ja komeita. Eihän sinne mitään koripallokenttää tehty vaan alue missä voidaan harrastaa eri "Olympia lajeja". Ei siinä ole tarkoitus sen kummemmin palloja pompotella.
Ne rappuset oli kyllä ihmeenkin paljon paremmat ja ei ollenkaan niin jyrkät, kuin mitä se kallio oli ja ne vanhat portaat. Omistajatkin ihmetteli, miten ne portaat oli saatu niinkin hyviksi. Kyllä noissa pystyy hyvinkin liikkumaan. En ymmärrä mikä peikko monelle on portaat.
Ei varmaan ole opittu sellaisia käyttämään.
Sateella voi kokkailla sisällä ja kun ei sada niin ulkona. Perkola ei ole helteelläkään kovin tukala paikka valmistaa ruokaa, koska ei ole niin kuuma, kuin katollinen alue ja lämpö myöskin pääsee haihtumaan kun katto ei ole tiellä.
Ei minulla ainakaan ole mikään hinku laittaa ruokaa ulkona, kun sataa vaikka katos oliskin. Mukavampaa on kokkailla vesisateella sisällä.
Hyvällä säällä on sitten mukavaa olla ulkona ja tehdä ruokakin siellä.
Olisin kyllä hyvin tyytyväinen, jos olisi minun mökki.
Juu, kenttä oli tehty olympialaisia varten... Mutta jos on betonnivalettu koripallokori kentälle, niin eikö siinä ole tarkoitus palloa pomputella. :D
TampioTV-tuotantoa minimiälyillle. Aion vahdata ennen kuin ne tulee ja hakee mun pois, HO-HOO !
Ei ole tullut vielä telkkarista.