Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvila ja Huussi 2026 :)

Vierailija
16.03.2026 |

Uusi kausi alkaa tänään, aiotko katsoa? 😊

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Huvila & Huussi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2136)

Vierailija
2081/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulee viimeinen jakso! Ja tontille tulee myös huussi. Toivottavasti se on sisustettu ja hankittu vessapaperi. Muuten Joku voi pahoittaa mielensä, kun pitäisi olla "avaimet käteen" toteutus.

Tää oli hauska :D

Niin kai kun itse kommentoit omaa kommenttiasi. Tuo se vasta hauskaa onkin 😂🤡

Vierailija
2082/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kivasti toteutettu uudistus. Luonnollinen ja hyvin maisemaan sopiva. Ei ollut kivimuureja yms  kuten toisen suunnittelijan suunnitelmissa aina. Ja kivasti selitettiin remonttia ja työvaiheita. Tämä suunnittelija jatkoon. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2083/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään tulee viimeinen jakso! Ja tontille tulee myös huussi. Toivottavasti se on sisustettu ja hankittu vessapaperi. Muuten Joku voi pahoittaa mielensä, kun pitäisi olla "avaimet käteen" toteutus.

Olitko mielestäsi hauska? No etpä!

Vierailija
2084/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvila ja tissit

Vierailija
2085/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä dementiakodista säkin oot karannut, kun luulet että ihmiset täällä vastailee omiin viesteihinsä? Siellä ehkä jutellaan itsellensä erilaisilla äänillä, mutta me normaalit emme sellaisia harrasta vielä. Tsemppiä.

Vierailija
2086/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtava päätös kauden Huvila Ja Huussille, upea piharemppa saunamökille ja se katto! Upea!

Vierailija
2087/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa onnistunut piharemontti. Tuli paljon turvallisemmaksi koko mesta. Pariskunnan rouva oli kauhea puhumaan. Kyllä äijää varmaan välillä vi___aa kuunnella. Mutta iteppähän on valintansa tehnyt.

Vierailija
2088/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä dementiakodista säkin oot karannut, kun luulet että ihmiset täällä vastailee omiin viesteihinsä? Siellä ehkä jutellaan itsellensä erilaisilla äänillä, mutta me normaalit emme sellaisia harrasta vielä. Tsemppiä.

Se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa... Jatka vaan itselles vastailua ihan rauhassa, ei kukaan huomaa ;)

Vierailija
2089/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva lopputulos! Tähän kohteeseen oli hyvä lopettaa kausi. 

Oli jopa ainakin mulle yllättävä lisäys se tuuletin huussin katolla. Tuohan on loistava keksintö! 

Turvallinen kulku laiturille ja mä tykkäsin tuosta, että laiturialuetta voi jatkaa tuolla tavalla rannan viertä kulkemaan. Lisää oleskelutilaa.

Täysi 10 Christinalle tästä kohteesta!

Vierailija
2090/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli noloa, kun Marja usutti tässä vikassa jaksossa pariskuntaa naku-uinnille. Ei kaikki ole niin estottomia vaikka hän itse olisi. Itse remontti onnistui hyvin.

Vierailija
2091/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan mahtava päätös kauden Huvila Ja Huussille, upea piharemppa saunamökille ja se katto! Upea!

Oliks tää se jakso, jossa ryöstettyä metsäpohjaa ("kunttaa") rei'itettiin moottorisahalla, jotta ihqut kivilaatat saatiin asennettua? Ikävä tuottaa pettymys: parin vuoden kuluttua se varvusto on kuollut ja kasvaa sen sijaan ruohoa tai lupiineja.

Vierailija
2092/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelman alkuvuosina mökkien kunnostukset olivat mielenkiintoisempia ja niistä sai vinkkejä oman mökkirähjankin pieniin muutoksiinkin. Silloin kunnostettiin paljon ihan tavallisiakin mökkejä eikä aina niin isolla rahallakaan eikä kaikkea laitettu uusiksi vaan kunnostettiin paljon käyttökelpoista vanhaakin. 

Aika kultaa muistot.

Muistan, että kerran kun ei kunnostettu isolla rahalla niin muutos oli tosi vaatimaton ja omistajakin oli ihmeissään, kun juuri mitään ei ollut tapahtunut.

Luuli, että sillä 5 tuhannen  panoksella saa täydellisen ja muuttuneen pihan.

Kyllä remppa aina vaatii kunnon rahoituksen.

No toki yhden seinän maalaa vähemmälläkin rahalla.

Anteeks vaan, mutta muuttunut piha ei oikeastaan koskaan ole täydellinen piha. Vaan keskentekoinen, josta vuosien hoidolla voi ehkä tulla sellainen kuin suunnittelija halusi. Sen verran olen ammatikseni viherrakentamista harjoittanut, että uskallan sanoa totuuden ääneen.

Ikävä kyllä Mökki&paskis ohjelma tekee muovisia kertakäyttömökkejä, jotka muutamassa vuodessa ovat taas uuden täysmyllerrysrempan tarpeessa. Onneksi noita ei ole pakko päästää omalle palstalle riehumaan.

Vierailija
2093/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovisia kertakäyttömökkejä? Ookoo, tämä selvä 😂

Vierailija
2094/2136 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli noloa, kun Marja usutti tässä vikassa jaksossa pariskuntaa naku-uinnille. Ei kaikki ole niin estottomia vaikka hän itse olisi. Itse remontti onnistui hyvin.

Huumori on näköjään taitolaji. Kaikki ei selvästikään ymmärrä vitsiä.

Vierailija
2095/2136 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vuonna ohjelman nimi voisi olla pelkkä Huussi. Rakennetaan ja sisustetaan 2 m:n mukavuuslaitos "avaimet käteen".  Mutta Marua ei palkata.

Vierailija
2096/2136 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kivasti toteutettu uudistus. Luonnollinen ja hyvin maisemaan sopiva. Ei ollut kivimuureja yms  kuten toisen suunnittelijan suunnitelmissa aina. Ja kivasti selitettiin remonttia ja työvaiheita. Tämä suunnittelija jatkoon. 

Tää oli kyllä hyvä, mutta niin on ne toisenkin suunnittelijan pihat. Tykkään molemmista. Aina ei tarvita vastakkaisasettelua. Joskus voi vain kehua sitä joka on mielestään hyvä, eikä siihen  perään  sitten aina haukkua joku toinen. Olen huomannut, että ihmisen on usein näköjään pakko haukkua joku toinen, kun ensin on joku ihminen kehuttu. Voisko vaan kehua hyvää työnjälkeä ja jättää ne  toisen tekijän haukkumiset pois?

Vierailija
2097/2136 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla on muhevat tissit!
T.Jamppa

Vierailija
2098/2136 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumori on näköjään taitolaji. Kaikki ei selvästikään ymmärrä vitsiä.

Ja se pariskunta katseista päätellen( katsoivat toisiaan sen näköisenä, kun Marja mainitsi naku-uinnin, että "joo". ) oli myös sitä naku-uintia harrastanut. Ja kuka edes kiskoisi uikkaria päälle omassa rannassa jossa ei ole naapurin naapuria näköetäisyydellä, jos vaikka kaksin ovat saunomassa ja uimassa?

Lasten kanssa tietenkin erijuttu, mutta silloin, kun tilaisuus on niin ei tuolla mitään uikkaria tarvita. 

Vierailija
2099/2136 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla on muhevat tissit!
T.Jamppa

jampalla sen sijaan on hyvin pienet aivot, tai onko niitä ollenkaan? Veikkaan jälkimmäistä. 

Vierailija
2100/2136 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli kyllä ihana piha. Alapeukku kuitenkin tuosta "toisen suunnittelijan" haukkumisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi