Sannan perhe saa Kela-tukia 4200 e/kk "Olemme ihan ok-tuloisia ihmisiä"
Harva tietää, että ADHD-lapsista voi saada rahaa. Tuhansia euroja nostanut Sanna kertoo, miten se onnistuu. Perhe saa Kela-tukia 4200 e/kk.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fedeb768-7ee1-4093-8b36-4e04a86601e6
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää alkaa poistamaan tällaisia tukia. Miksi edes haluamme tukea vammaisuutta? Se on haitallista yhteiskunnalle.
Mitä sinä sitten teet omille vammaisille lapsillesi?
Oletteko te kateellisisa ADHD-lasten vanhemmille? Ei jumalauta. Kokeilkaa saatana itse onko helppo elämä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä palstalla ihmiset ei uskoneet, että jotkut saa enemmän tukia kuin hyvätuloinen palkkaa.
Se hyvätuloinen voi saada nuo ihan samat tuet sen palkkansa päälle, jos perheessä on vammainen lapsi/lapsia.
Mina saada 9000 equa kuusa tuki. Se olla liika vahan ja siksi myyda peuku suominarki.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te kateellisisa ADHD-lasten vanhemmille? Ei jumalauta. Kokeilkaa saatana itse onko helppo elämä.
Voin ostaa sulle remmin ihan omilla rahoillani, kunhan palautat ne tuet takaisin yhteiskunnan kassaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa pitää alkaa poistamaan tällaisia tukia. Miksi edes haluamme tukea vammaisuutta? Se on haitallista yhteiskunnalle.
Muista KARMA, ei mulla muuta😈
Illmankos ne PersuPojat Peräkammarissaan niin tiiviisti viihtyvät. Hyvät on tukijaiset. Poikien kanssa sessioita päivät harrastella.
Vierailija kirjoitti:
Mina saada 9000 equa kuusa tuki. Se olla liika vahan ja siksi myyda peuku suominarki.
Valkonama tehda hikipaaduuni ettasa peuku.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään jokainen lapsi saa ADHD diagnoosin jos vanhemmat niin päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä luin Ilkka lehdessä nuoresta lääkäristä joka sai kelalta äitiys lomalla 5000 euroa kuukaudessa....
Sitten lääkäri sai myös vielä lapsilisät päälle..
Hyvätuloiset saa kaikista suurimmat tuet
Suomen sosiaaliturvamenoista suuri osa menee nimenomaan hyväosaisten elintason turvaamiseen elämän eri vaiheissa.
Minä olen Tourette, antakee mulle rahhoo!
Kiva maksaa vammaisten terveydenhuoltomenot 🤷
Vierailija kirjoitti:
Noissa vammaistuissa on vielä se, että tuenhakija kuvailee ne ongelmat mitä vamma aiheuttaa eli mitä törkeämmin kehtaa valehdella, sitä enemmän tulee rahaa.
Todellakin nämäkin tuet voisi lopettaa
Höpsis, ihan tarvitaan lääkärinlausunto kanssa jne.
Vierailija kirjoitti:
Eikös tuolla 4200 e/kk elele jo ihan mukavasti? Vielä kun ottaa huomioon, että noita diagnooseja voi löytää nykyään jopa aamiaismuropaketista.
vaatii aika rajottavan vamman että saaa tukia , ja vielä kovemmat rajotteet että sais korotettuja tukia.
Eli kyllä ne diagnoosiin johtaneet ongelmat maksaa rahallisesti ja henkisesti paljo enemmän ku mitkään kelan tuet.
Normi Adhd ei saa tasan mitään tukia.
t.kelan täti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä nyt? Siis tuetaanko vammaistuilla sinusta vammaisuutta? 😂
Ei ole ahneudella rajaa 🙄😯
On pitänyt vielä 3 tuollaista epäkelpoa tehdä, olisi ensimmäisestä jo pitänyt ymmärtää lopettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suurin osa m-perheisiin syntyvistä lapsista on tuollaisia, kohta hakevat samat tuet kuin sannalla, miettikää ne viisinkertaisina.
Ovatko oikeasti vai onko diagnosoitu niin tukien vuoksi. Joka tapauksessa me tehdään näistä Kela-miljonäärejä.
Mm-perheiden lapsilla esiintyy enemmän syvää autismia, ei mitään adhd:ta tai aspergeria. Sen tyyppistä autismia ei diagnosoida ilman, että sitä on.
"Turvaruoka". Tuossa sanassa woke oikein tiivistyy...