Onko sinua luultu julkkikseksi?
esim. onko joku tullut baarissa juttelemaan " hei, etkös sä ole se (julkkiksen nimi tähän)"
Kommentit (19)
Toisen kerran on luultu taitelijaksi, jonka näyttelyn avajaiset oli. Noloa kun asiakas rupesi puhumaan mulle ja taiteilija itse syrjäytettiin. Tämä oli Itävallassa ja toi toinen juttu oli Saksassa.
ja usein on sanottu tämän näköiseksi.
Yksi reppana, joka ei tainnut olla ihan tässä hetkessä, kysyi olinko minä se prinsessa Victoria... :)
Ja kun sitten vielä esittelin itseni Suskiksi (joka siis on nimeni) ei meinannut millään uskoa etten ole sama Suski... Ja joo en ollut kovinkaan otettu...
Tämä tapahtui useaan otteeseen. Kerran olin bussissa, ja kuljettaja päätti sitten kuuluttaa koko lastilliselle, että kuka heillä on kyydissä! Eivät millään uskoneet kun sanoin, etten todella ole hän. Kyselivät seuraavasta levystäkin :)
Kotimaassa n. 8 vuotta sitten minua luultiin Linda Lampeniukseksi erään ravintolan jonossa. Sen jälkeen arvioin tyylini uudelleen ja päätin esiintyä jatkossa vähemmän hutsahtavana :)
luultu joksikin näyttelijäksi. En muista nimeä. Miestäni luultiin Mikko Leppilammeksi. Hah, ei mielestäni saman näköinen.
luultu joksikin näyttelijäksi. En muista nimeä. Miestäni luultiin Mikko Leppilammeksi. Hah, ei mielestäni saman näköinen.
tai siis tulossa esiintymään myöhemmin illalla... no joku nainen oli luullut mua ja työkaveriani Jonnaksi ja Eriniksi. En kyllä millään käsitä miten ihmeessä, ei tainnut täti ihan seurata aikaansa :-)
minua on useasti luultu Pikku Kakkosen juontajaksi Silja Sillanpääksi.
Jostain kumman syystä en lämmennyt tuolla aloituksella :D
Tosin kyseinen luulija oli HYVIN humalassa. Käskin lopettamaan juomisen ja painumaan optikolle ;)
Mutta viedessäni esikoista uuteen hoito paikkaan (ryhmä perhe päiväkotiin) minua luultiin susanna sieviseksi. Ja kun olin sitten virallisesti itseni esitellyt, minulta vielä kysyttiin olenko kenties Susannan sisko tai muuta sukua, kun kuulemma olen niin saman näköinen. Minua nuo erehdykset lähinnä loukkasivat, koska mieheni oli viime lehdessä ollutta susannan kuvaa katsoessaan kommentoinut hänen olevan narkomaanin näköinen! Miestäni kiinnostaa jutut sievisistä, koska hän on uinut ja kaveerannut janin kanssa enemmänkin nuorempana. Kerran jopa voittanut janin kahden keskisessä uinti kisassa.
Sellanen humalainen mies kahvilassa kysyi ohi mennessäni, etää " mitäs Kiira Korpi" ja kun en vastannut, se ilmeisesti ajatteli että hiljentyminen on myöntymisen merkki ja lisäsi: " hah, myönsi" . Sen jälkeen se tuijotti sieltä pöydästä koko sen ajan kun söin kakkuani.
kun luullaan susanna sieviseksi, kiira korveksi ym.
en ole ollut ikinä otettu. Haluan näyttää itseltäni, enkä ole kiinnostunut niin mielikuvituksettomista miehistä/ihmisistä. En ymmärrä miksi kukaan olisi imarreltu noista.
Samaa sukua eri maata-sarjassa oli vaalea roolihahmo Titti, joka esiintyi myös vaateliike Halosen mainoksissa. Mut sekoitettiin useamman kerran tähän näyttelijään :( Siihen aikaan tein itsekin mainosmallin hommia, joten kyselyitä tuli paljon " ai sä olit halosen mainoksessa" " miten sä pääsit niihin mainoksiin" ...