Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä kylässä viikonlopun yli. Alkoi käyttäytyä aggressiivisesti koiraani kohtaan humalassa. Onko red flag?

Vierailija
15.03.2026 |

Mulla on 10kk vanha austalianpaimenkoira, jolla energiaa riittää. Miesystävä vietti ensimmäistä kertaa koko viikonlopun luonani, tuli perjantaina ja lähti muutama tunti sitten. Humalassa alkoi puhua ikävästi koirasta, että "lyö sitä kurkkuun jos tulee vielä näykkimään jalkoja", "heitän kohta ton rakin parvekkeelta alas" jne. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Koira on kieltämättä vähän kuriton välillä, kun on niin nuori ja innokas vielä. Onko red flag?

N28

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä just miehenä tutustutin parisuhde-ehdokkaat mun eläimiini kuten kanat kanit ja kissa...ja katsoin miten reagoivat. Voittaja oli nykyinen vaimoni joka ekoilla reffeillä auttoi putsaamaan kanin korvaa...kun oli yllättäen tullu haava. Näin testasin vaimo-materiaalin soveltuvuuden. Ja hyvin toimi testi...vaimo sai jos nyt ei koko valtakuntaa niin kuitenkin hyvän miehen ja korkean statuksen sitä myöten....kartanohäitä unohtamatta.

Korva kuuluu amputoida tuossa tilanteessa. Työkaluna pihdit. Ei sinne kannata erikeepperiä laittaa. Kokemusta on ja kalliiks tuli

Vierailija
102/108 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus koiran kouluttaminen vaatii miehen jämäkkää otetta. Ei tuossa ole mitään ihmeellistä.

Mies

Ei käymässä oleva vieras kouluta emännän/isännän koiraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se sika parvekkeelta alas.

Vierailija
104/108 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten kuriton se koira on. Jos koko ajan vieraiden sukkia raatelemassa tai päälle hyppimässä, niin kyllä sinun pitää kouluttaa koiraa käyttäytymään. Nuorena olisin varmaan ajatellut samoin, mutta nyt vanhempana sitä on oppinut vähän empaattisemmaksi. 

Ja mikä siinä on, että sinkkunaisilla pitää olla aina joku koira nurkissa pyörimässä?

Täysikasvuinen kuristajakäärme onkin pentukoiraa parempi vaihtoehto silloin, kun päästää väkivaltaisen idiootin kotiinsa.

Vierailija
105/108 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te elämäkoululaiset hankitte edes koiraa, säälittää koira parka kun joutuu elämään pelossa. 

Vierailija
106/108 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse olisi minun koirastani, olisin pakannut miehen kamat saman tien ja saatellut hänet kohteliaasti, mutta hyvin viileästi  ulos ovesta. 

Vierailija
107/108 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaista pitää edes kysyä olet red flag myös itsekin, anna koira pois parempaan kotiin.

Vierailija
108/108 |
16.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lopettaa suhteenpoikanen välittömästi. Kannattaa myös myydä koirasi, jos et ymmärrä suojella sitä kyselemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi