Miesystävä kylässä viikonlopun yli. Alkoi käyttäytyä aggressiivisesti koiraani kohtaan humalassa. Onko red flag?
Mulla on 10kk vanha austalianpaimenkoira, jolla energiaa riittää. Miesystävä vietti ensimmäistä kertaa koko viikonlopun luonani, tuli perjantaina ja lähti muutama tunti sitten. Humalassa alkoi puhua ikävästi koirasta, että "lyö sitä kurkkuun jos tulee vielä näykkimään jalkoja", "heitän kohta ton rakin parvekkeelta alas" jne. Mitään ei kuitenkaan tapahtunut. Koira on kieltämättä vähän kuriton välillä, kun on niin nuori ja innokas vielä. Onko red flag?
N28
Kommentit (61)
Kuka tahansa ihminen, joka puhuu väkivallasta (ihan ketä vain kohtaan) tai uhkailee sillä, on megaluokan urpo. Miten olet edes päästänyt tuollaisen ihmisen lähellesi?
Jätä se sika! (siis ihan oikeasti)
Mies joka on humalassa on red flag. Jätä juoppo.
On, mutta tuon ikäinen koiranpentu ei näyki enää jalkoja
Todellakin on! Oletko tyhmä tai kehitysvammainen kun katsot tuollaista???
Provoat.
Ei järkevä ihminen tuollaista edes kysy.
Tietenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä tiedät näykkiikö AP:n koira vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap näykkii itse.
Ihanko oikeasti tuota pitää kysyä? Jos se olisi ollut vauva näykkimässä miehen nilkkoja olisitko jäänyt miettimään onko tuo nyt niin paha. Ja se kännissä oleminen ei ole mikään tekosyy, se on sama mies ja samat ajatukset koirasta, kännissä se ei vain muista esittää mukavaa.
Olet joutunut keskelle reviiritaistelua. Kuseksiko nurkkiin?
Tollasta äijää en katselisi sekuntiakaan, yök!
Venäjän kokoinen punalippu, abort mission. Mies luiskaan eikä mitään neuvotteluja
Ei peitellyt inhoaan. Laita kiertoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap näykkii itse.
Joo mä näykin sen äijän nilkkoja. Oli niin kännissä, ettei tajunnut vaan purki sen koitaan.
Ap
Hyi kyllä mulla loppuisi kaikki mielenkiinto tuollaiseen mieheen.
Samanlainen aloitus ollut aiemminkin.
On.