Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen keksinyt uuden keinon miten takapuskurissa roikkujia saa hätisteltyä pois.

Vierailija
15.03.2026 |

Kun joku ajaa tosi lähellä takapuskuriani niin ajan hiekalle ja tähtään jokaiseen vesilätäkköön. Hiekalle kun ajan niin niin sieltä kivasti kivä lentää sen auton etupuskuriin ja kenties tuulilasiin. Jokaiseen vesilätäkköön kun ajan niin takapuskurissa roikkujan pyyhkimet käy vaikka ei sada vettä. 

Mikä teitä takapuskurissa roikkujia oikein vaivaa? 

Ajan tasan sitä suurinta sallittua nopeutta enkä yhtään yli joten ajan nopeusrajoitusten mukaan, mittaristoni on tarkistettu gps laitteella.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia mitä en ymmärrä on se että jos auto ajaa vaikka 5km/h alle suurimman sallitun ja sitten takapuskuriin liimautuu auto kiinni koska hänen mielestä se nopeusrajoitusten mukaan ajava ajaa alinopeutta, no se painaa siitä autosta ohi ja alkaa ajamaan ylinopeutta eli vaikka +5km/h yli suurimman sallitun niin kysymykseni on se että mikä hänen ajallinen hyöty siitä on? Onko hän peräti minuutin aikaisemmin liikennevaloissa jonottamassa tai minuutin aikaisemmin prisman kassalla jonottamassa? 

Vierailija
62/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä roikkuvan rekan saa karistettua hyvin kun hiljentää ylämäessä ihan  kävelyvauhtiin. Sillä rekalla menee todella kauan saada nopeutta ja joutuu ajamaan pienellä vaihteella koko ylämäen. Ei näy ihan hetkeen perässä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hiljennän 10-15km/h

Toi onkin paljon tehokkaampi tapa, eikä ole kiva heitättää kiviä ja vettä toisten päälle, mikä voi aiheuttaa onnettomuuden.

Jos se ikkunaan lentävä kivi aiheuttaa takana luukussa ajavan ihmispaskan ulosajon, niin voin kertoa, että ei säälitä tasan hevon v vertaa. Mitäs ajoi luukussa kiinni, oma vikansa. Miksi hemmettissä minä välittäisin tasan paskaakaan sellaisen kohtalosta?

Vddu sä oot kova 💪

Vierailija
64/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai viiden metrin päässä? Täällä ne on kahden metrin päässä silloinkin kun kyseisellä tiellä tungeksii jopa kaksi autoa. Bussit ajaa yhtä lähellä vaikkei mitään muuta liikennettä ole

Vierailija
65/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen virittänyt takapuskurini alle piikkimaton, jonka saa napin painalluksella pudotettua tielle. Siihen jää takana roikkuva rikkinäisten renkaidensa kanssa ihmettelemään.

Tuo on ihan hyvä viritys. Vielä parempi on laite josta saa laskettua miinan. Se tosin pitää ottaa pois katsastuksen ajaksi kun siihen pitäisi olla miinan laskemisvalo ja niitä ei saa mistään autoalan myymälöistä.

Ai että piikkimatot ja miinat? "en aja ylinopeutta" en syyllisty sääntöjen rikkomiseen. Olisiko helpompi painaa sitä kaasua tai päästää se takana tulija ohi?

Vierailija
66/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hiljennän 10-15km/h

Se on hyvä jos teet sen suoran kohdalla että voi ohittaa. Yleensä hiljaa ajavat kiihdyttää silloin kun niitä yrittää ohittaa.

Johtuisiko siitä että hän tahalleen härnää sinua kun roikut takapuskurissa kiinni? Kun ajat edellä ajavan takapuskuriin kiinni niin monesti ihmiset alkaa härnäämään sinua kun et pidä riittävää turvaväliä? 

En ymmärrä ohittelijoita koska en vaan ymmärrä mikä järki on ohittaa, toki ymmärrän sen että ohitetaan ajoneuvo joka ajaa huomattavasti alle suurimman sallitun kuten traktorit.

Vierailija
67/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hiljennän 10-15km/h

Tämä toimii myös tai sitten se että käytät pissapoikaa. 

jep, kummasti jää tilaa taakse

Jos haluaa viestin perille niin hankkii pissapojan säiliön moottorilla ja se sopivaan paikkaan mistä helppo täyttää sitten laittaa taakse ylimääräisen suuttimen ja käynnistysnappi käden ulottuville. Töihin lähtiessä aina väkevä aamupissa säiliöön ja menoksi. Perässä kun roikkuu ja suutin ampuu suoraan taaksepäin niin luulisi että sitkeimmällekin menee viesti perille. 

Ei muuta kun rakentelemaan sellasta ja aamulla autotalliin kusells. Ompahan sinunkin elämällä sitten joku tarkoitus.

Vierailija
68/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rekkarit ylös ja sen jälkeen osoitetiedot knok nok oveen haulikon piipulla.

Vierailija
69/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkiin autoihin on asennettava automaattiset tutkakamerat, jotka mittaavat etäisyyttä ja vertaavat sitä nopeuteen, tiealueeseen. Kun nopeutta on paljon ja etäisyys liian lyhyt, lähtisi automaattinen ilmoitus poliisille ja tekoäly lähettäisi sakon takana ajavalle.

Vierailija
70/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina itse kaasua kun hän yrittää ohittaa ohjaa mulkku rekan keulaan.

Vierailija
71/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraiset kunnolla imu ritilään niin nuuhkija raikastuu

Vierailija
72/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hiljennän 10-15km/h

Toi onkin paljon tehokkaampi tapa, eikä ole kiva heitättää kiviä ja vettä toisten päälle, mikä voi aiheuttaa onnettomuuden.

Jos se ikkunaan lentävä kivi aiheuttaa takana luukussa ajavan ihmispaskan ulosajon, niin voin kertoa, että ei säälitä tasan hevon v vertaa. Mitäs ajoi luukussa kiinni, oma vikansa. Miksi hemmettissä minä välittäisin tasan paskaakaan sellaisen kohtalosta?

Vddu sä oot kova 💪

On, kova on tosiaankin, on se vaan niin kova.. 

Vierailija
73/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen virittänyt takapuskurini alle piikkimaton, jonka saa napin painalluksella pudotettua tielle. Siihen jää takana roikkuva rikkinäisten renkaidensa kanssa ihmettelemään.

Tuo on ihan hyvä viritys. Vielä parempi on laite josta saa laskettua miinan. Se tosin pitää ottaa pois katsastuksen ajaksi kun siihen pitäisi olla miinan laskemisvalo ja niitä ei saa mistään autoalan myymälöistä.

Minun Yariksessa kaksi sinkoa taaksepäin. Oppiipahan takanatulijat pitämään etäisyyttä kun laukaisen yhden malliksi.

Vierailija
74/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkiin autoihin on asennettava automaattiset tutkakamerat, jotka mittaavat etäisyyttä ja vertaavat sitä nopeuteen, tiealueeseen. Kun nopeutta on paljon ja etäisyys liian lyhyt, lähtisi automaattinen ilmoitus poliisille ja tekoäly lähettäisi sakon takana ajavalle.

Eiköhän tämäkin ongelma ratkea kun keskinopeuskamerat yleistyvät Suomessa. Ulkomailla näitä jo näkee.

Vierailija
75/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ja samalla mikrofoni jokaiselle pakolliseksi jos vaikka tulee suusta vihapuhetta niin poliisille menee tieto ja sakko siitä. Samalla myös prosessori päähän jos tulee vaikka ajatusrikoksia niin saadaan sakko lähtemään välittömästi tekijälle 

Vierailija
76/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole 1000 heppasen teslan kanssa ollut ongelmia perässä roikkujista Tesla is best car 

Vierailija
77/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun Yariksessa kaksi sinkoa taaksepäin. Oppiipahan takanatulijat pitämään etäisyyttä kun laukaisen yhden malliksi.

Ja asennettuna niin että se putken toinen pää osoittaa parista metristä suoraan kuljettajan penkin niskatukeen. 

Vierailija
78/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hiljennän 10-15km/h

Vddu sä oot kova 💪

On, kova on tosiaankin, on se vaan niin kova.. 

Missä onko teillä housussa kova saanko tulla kylään minä vaan täällä Tildu ?

Vierailija
79/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla aluksi jokin varoitus-systeemi, esim. vaikka vasta kolmannesta kerrasta lähtisi sakko. Joka kerralla tietysti takanatulevan autossa myös kuuluisi äänivaroitus liian lähellä ajamisesta.

Vierailija
80/107 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla aluksi jokin varoitus-systeemi, esim. vaikka vasta kolmannesta kerrasta lähtisi sakko. Joka kerralla tietysti takanatulevan autossa myös kuuluisi äänivaroitus liian lähellä ajamisesta.

Sellainen ärsyttävä äänipiippaus, joka vain kovenisi, mitä kauemmin ajaa liian lyhyellä turvavälillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme