Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anopit, miksi inhoatte miniöitä?

Vierailija
15.03.2026 |

Jos istun kahvipöytään anopin viereen nousee anoppi saman tien pois, jos ravintolassa ainut vapaa paikka on minun vieressäni menee yksin viereiseen pöytään istumaan. Tässä vain joitain esimerkkejä. 

Olisi mukava kuulla anopeilta, millaisia tunteita miniät teissä herättävät? 

Kommentit (202)

Vierailija
141/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta se poikako on täysin virran vietävänä eikä ollenkaan kykene itse ylläpitämään suhteita vanhempiinsa, jos miniä on se joka kiilaa lyö äidin ja pojan välille? Kyllä se poika ihan itse on joka tuon mahdollistaa.

Tämä. Appivanhemmat saa kiittää minua siitä, että olemme tekemisissä sen vähänkin mitä olemme. Jos en ehdottaisi miehelleni appivanhempien luona kyläilyä, hän näkisi heitä vain merkkipäivinä. 

Vierailija
142/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla oli kivat hiukset mutta miniä painosti anoppia muuttaamaan ne toisenlaisiksi . Miniä haukkuu miehensä siskoa selän takana. Jotakin vikaa täytyy olla miniän päässä Ei anoppi aina ole se pahansuopa ihminen . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mutta se poikako on täysin virran vietävänä eikä ollenkaan kykene itse ylläpitämään suhteita vanhempiinsa, jos miniä on se joka kiilaa lyö äidin ja pojan välille? Kyllä se poika ihan itse on joka tuon mahdollistaa.

Tämä. Appivanhemmat saa kiittää minua siitä, että olemme tekemisissä sen vähänkin mitä olemme. Jos en ehdottaisi miehelleni appivanhempien luona kyläilyä, hän näkisi heitä vain merkkipäivinä. 

Oletko anoppi?

Vierailija
144/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anopilla oli kivat hiukset mutta miniä painosti anoppia muuttaamaan ne toisenlaisiksi . Miniä haukkuu miehensä siskoa selän takana. Jotakin vikaa täytyy olla miniän päässä Ei anoppi aina ole se pahansuopa ihminen . 

Voisi olla hyväkin niin. Oma vikasi kun päsmäröit.

Vierailija
145/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä lainaus. Oli tarkoitettu tuolle appilassa kävijälle!

Vierailija
146/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin anoppina en olisi kiitollinen, jos miniä pakottaisi poikani meille käymään. Kuvitteletko olevasi hyvä ihminen?

Vierailija
147/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määräilevät ja manipuloivat ihmiset ovat vastenmielisiä. Myös miniänä.

Vierailija
148/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis anoppien tunteira miniää kohtaan. Noh, en välitä mennä arvosteltavaksi.

Vierailija
149/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei miniät! Perustakaa oma ketju. 

Anoppiko se siellä taas päsmäröi miniää..

Vierailija
150/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku narsisti tai muuten kieroutunut suhde poikaansa jos noin käyttäytyy. Ihan naurettavaa ja kysyisin asiasta suoraan vaikka tuossa tilanteessa että miksi tekee noin.

Vierailija
151/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monia anoppeja linjalla, hyvä. Voisko joku selittää, miksi mun anoppi inhosi mua jo ennen kuin edes tapasi mua? Samaa tehnyt mieheni veljen tytöystäväkandidaateille. 

Oma äiti teki aikoinaan kaikkensa, että minulle ja poikaystävälle tulisi ero. Minun veljellä oli jotain suhdevirityksiä, mutta ne ei kauaa kestäneet ja uskon äidilläni olleen osansa siinä.

Veli on siis ikisinkkumies. Nyt äiti sai jostain päähänsä, että veljellä on nainen. Äiti huusi ja raivosi minullekin, miten hänelle on tehty väärin ja suuttui, kun en ollut kertonut asiasta. Itse en tiedä asiasta ja sanoin äidillekin, että se ei hänelle kuulu vaikka olisikin. 

Vierailija
152/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anoppiko se siellä taas päsmäröi miniää..

Jep. Olet miniä anopeille tarkoitetussa ketjussa. Huomasitko? Vai etkö välitä?

Vierailija
153/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein mukavat miniät minulla. Samoin vävy. Luulisin, että heilläkäön ei ole mitään minua vastaan.

Oikein mukavat miniät minulla. Samoin vävy. Luulisin, että heilläkäön ei ole mitään minua vastaan

Tuskin on, kun sulla tuommoinen kiva asenne. 

Vierailija
154/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi miniän kanssa tekemisissä tätäkään vertaa, ellei hän sattuisi olemaan poikani tämänhetkinen avokki. 

Vierailija
155/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi, onneksi laitoimme mieheni kanssa hänen vanhempiinsa välit poikki. Niin harvinaisen itsekästä sakkia. Aina mollattiin joko minua tai miestäni. Pitivät mieheni sisaruksia kovassa arvossa ja aina muistivat kehua.

Ensimmäisen kerran kun menin tulevaan anoppilaan, muiativat he nolata mieheni kaikella mahdollisella tavalla, mikä oli silloin hauska tapaus, mutta kun se jatkui aina uudelleen. Miehestäni näkyi kyllästyneisyys tilanteeseen ja siinä vaiheessa kun alkoivat väheksymään perhettämme, se oli siinä. 

Edelleen ihmettelevät mitä on tapahtunut, selittämisestä huolimatta. Toisaalta tämä tuntuu olevan hyvin yleistä.

Vierailija
156/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin anoppina en olisi kiitollinen, jos miniä pakottaisi poikani meille käymään. Kuvitteletko olevasi hyvä ihminen?

Mistä lähtien ehdottaminen on ollut pakottamista? Mies voi aina tietenkin kieltäytyä. Joka tapauksessa, jos poikaa ei näy vanhemmillaan, minä olen se joka asiasta tulee saamaan syyt niskoilleen. Helpompi uskoa että miniä on pahis, kuin että poikaa ei vain kiinnosta hirveästi nähdä. Tästä on tullut kuittailua alusta asti. Vaikka piti yhteyttä vanhempiinsa vain parin kuukauden välein ennen minua. Ainakin olen yrittänyt pitää jonkinlaisia suhteita yllä.

Vierailija
157/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi miniän kanssa tekemisissä tätäkään vertaa, ellei hän sattuisi olemaan poikani tämänhetkinen avokki. 

Miniä on pojan vaimo, ei avokki, ei tyttöystävä

Vierailija
158/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on monia anoppeja linjalla, hyvä. Voisko joku selittää, miksi mun anoppi inhosi mua jo ennen kuin edes tapasi mua? Samaa tehnyt mieheni veljen tytöystäväkandidaateille. 

Sinun täytyy kysyä sitä omalta anopiltasi. Todennäköisesti en tunne häntä. 

Vierailija
159/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on toisin päin meillä.  Kelpaa kyllä, kun hoidan lapsenlapsia, mutta selän takana haukkuvat. Olen täysin kyllästynyt heitä passaamaan. 

Vierailija
160/202 |
15.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli tullut meille mieheni luokse kylään, kun en ollut kotona. Tulin aiottua aiemmin kotiin, jolloin anoppi painui takaovesta viivana autolleen ja ajoi talla pohjassa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi