Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä takertuu.

Vierailija
11.09.2025 |

Ahdistavaa kun tuntuu, että hän ei ymmärrä että minä en jaksaisi jatkuvasti viestitellä tai soitella. Ollaan viikonloput satunnaisesti yhdessä. Hän tekee reissutyötä. Olen huomannut, että kun hän on pois niin minulla ei ole aidosti ikävä. Hän on kiltti ja huomaavainen, mutta se jokin puuttuu. Tykkään matkustella, hän ei ole ikinä käynyt ulkomailla. Hän haluaisi tanssia, minua ei humppaaminen kiinnosta pätkääkään.

Tykkään kyllä seksistä ja läheisyydestä mitä meillä on. Tunteet jotenkin aivan sekaisin enkä tiedä mitä haluan. Tämä on väärin häntä kohtaan koska hän odottaa meistä niin paljon. En tunne myöskään mielenkiintoa olla yhdessä kun hänellä on lapset viikonloppuna välillä. Hirveetä melua ja tappelua ja säätämistä lasten kanssa ja sellaista en jaksa. Hyvin erilainen kasvatustyyli.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sanoa ajoissa, ettei suhde ole sinua varten. Minä tein sen virheen, että jäin katsomaan mitä tapahtuu. Muutimme yhteen. Minäkään en kaivannut häntä hänen poissaollessaan. Farssi tuli koko parisuhteesta ja riitaisa ero. Jos niitä tunteita ei vieläkään ole, niin ei niitä tulekaan. Se vasta pahalta tuntuu sitten kun homma on mennyt liian pitkälle ja pitäisi rehellisesti kertoa, ettei haluakaan. 

Vierailija
2/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voit jutella hänen kanssaan avoimesti ja ystävällisesti. Hengähtää vähän, miettiä omia tunteita yksin ja ehkä ihan rauhassa hänen kanssaan. Ja sinulla on ihan vapaus valita, haluatko sinä olla tämän miehen kanssa vai et. Voit miettiä sitä juuri niiden perusteiden mukaan kuin haluat ja varmaan lopulta päätös perustuu siihen mitä haluat tehdä. Ja voit miehen kanssa jutella tästä. Onhan se vaikeaa, mutta se voi antaa ainakin päätökselle tukea käsitellä asia miehen kanssa.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanot että vielä ei ole isompia fiiliksiä mutta että haluat antaa mahdollisuuden (JOS siis haluat). Ja kysyt että onko se OK jos ootte tunteiden kanssa eritahtisia. Jos hänen mielestään nyt pitäisi olla enemmän tunteita niin se kertonee jotain. Jos hänelle on ok että vielä vähän "katsellaan" niin sekin on vaihtoehto. Sopikaa yhteisistä pelisäännöistä, niin ajattelin itsekin tehdä. N33

Vierailija
4/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso kysymys: tulisitko yhtään mustasukkaiseksi jos olisitte vain kavereita ja jos tää mies sanoisi että hänellä on treffit toisen mimmin kanssa viikonloppuna ja että odottaa niitä innolla? 

Vierailija
5/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, kyllä on taas palstaäly liikenteessä. Mistä näitä asiantuntijoita oikein löytyy palstalle. 

Vierailija
6/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh huh, kyllä on taas palstaäly liikenteessä. Mistä näitä asiantuntijoita oikein löytyy palstalle. 

Mitkä ovat sinun vinkkisi? 

Vierailija
7/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso kysymys: tulisitko yhtään mustasukkaiseksi jos olisitte vain kavereita ja jos tää mies sanoisi että hänellä on treffit toisen mimmin kanssa viikonloppuna ja että odottaa niitä innolla? 

Kokemuksesta voin kertoa, että se mustasukkaisuus ei kerro mitään. Itse en ollut miehestä kiinnostunut, ei ollut tunteita. Silti olin mustasukkainen. Mies tulkitsi tämän kiinnostuksena ja oli valmis yrittämään uudestaan. Minä en halunnut. 

Vierailija
8/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa kommunikointi on lapsenkengissä niin toinen ei saa selville miltä toisesta oikeasti tuntuu. Itse jättäisin sellaisen juron alta aikayksikön joka ei osaa puhua tunteistaan.

Vierailija
9/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksesta voin kertoa, että se mustasukkaisuus ei kerro mitään. Itse en ollut miehestä kiinnostunut, ei ollut tunteita. Silti olin mustasukkainen. Mies tulkitsi tämän kiinnostuksena ja oli valmis yrittämään uudestaan. Minä en halunnut. 

Kertoo sitten mun mielestä sun huonosta itsetunnosta jos koet että haluttavuutesi on siitä kiinni saatko pidettyä väkisin itselläsi sellaisenkin tyypin josta et edes välitä. Eikä tää ollut ilkeyskommentti vaan uskon että toi ei edes ole harvinaista. Jos itsetunto olisi kondiksessa niin voisit iloita myös toisten onnesta sillä tietäisit että loppujen lopuksi onnellisuus lähtee itsestä ja että hyvä kerää ympärilleen hyvää ja että suakin varten voisi olla joku erityinen. Ja jos ei, niin sekään ei olisi maailmanloppu kun tuntisi olevansa kotonaan myös ihan itsensä kanssa. 

Vierailija
10/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP! Kuinka kauan olette seurustelleet? Onko sinulla omia lapsia? Minkä ikäiset lapset miehellä on? Miksi edes olet viettänyt aikaa miesystävän kanssa silloin kun lapset ovat hänen kanssaan?

Vierailija
11/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää keskustelu on hyvä esimerkki naisten keskimääräisestä älykkyydestä. Koita nyt parisuhdetta muodostaa tuollaisten kanssa..

Vierailija
12/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/13 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään edellytä että viesteihini vastataan, oikeastaan ihmettelen että niihin joku vastailee ja osoittaa vielä ettei hiffannut pointtia. Ne ovat vain for your information, vähän kuin meidän lentäjien notamit. Lue tai et, se on oma asiasi.